Alle info en vragen over de Disney hotels

Alles over De Disney Hotels, De Hotel Restaurants, Partner Hotels, Aanbiedingen, ...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dan zal je nog op de oude manier moeten inchecken
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
marc
Member
Member
BerichtenCOLON 1225
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2012, 11:38

Prins Adam schreefCOLONDan zal je nog op de oude manier moeten inchecken
Dank je voor de info
:thumbs: :sorc:
Gebruikers-avatar
Tacha676
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 11 Aug 2016, 20:07

Iemand een idee wanneer de datums na maart 2020 terug beschikbaar gaan zijn om te boeken? Op de Uk versie van de site gaat het al wel en zie ik voor november prijzen voor het Disneyland hotel die voor een keertje misschien eens in mijn budget passen :lol:
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Tacha676 schreefCOLONIemand een idee wanneer de datums na maart 2020 terug beschikbaar gaan zijn om te boeken? Op de Uk versie van de site gaat het al wel en zie ik voor november prijzen voor het Disneyland hotel die voor een keertje misschien eens in mijn budget passen Afbeelding
Je kan nu al boeken tot 2021...
https://www.cafemickey.com/forum/viewto ... 24#p150324
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
duck09
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2018, 09:05

Hallo allemaal,
Ik heb een paar vragen, hopelijk kunnen jullie helpen:
- als je in een disney hotel slaapt, mag je dan met de tickets die je krijgt onbeperkt elk park in- en uitlopen?
- kun je deze tickets ook verzilveren (met bijbetaling) voor een jaarabonnement? Of kan dat met deze tickets niet?
- is al bekend welk thema er in het park is vanaf februari? Ik zag dat in de zomer weer Lion king is maar de andere thema’s kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

duck09 schreefCOLONHallo allemaal,
Ik heb een paar vragen, hopelijk kunnen jullie helpen:
- als je in een disney hotel slaapt, mag je dan met de tickets die je krijgt onbeperkt elk park in- en uitlopen?
- kun je deze tickets ook verzilveren (met bijbetaling) voor een jaarabonnement? Of kan dat met deze tickets niet?
- is al bekend welk thema er in het park is vanaf februari? Ik zag dat in de zomer weer Lion king is maar de andere thema’s kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Als je een arrangement boekt in een Disney hotel is er altijd een hopper ticket bij voor beide parken.
Je kan met deze tickets niks doen als je beslist een jaarkaart te kopen. Enkel dagtickets met prijs erop worden dan in vermindering gebracht.
Welke seizoenen er komen zal ook van de maatregelen afhangen als de parken heropenen en er kunnen ook altijd aanpassingen zijn. Denk dat het nog vroeg is om zekerheid te hebben.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
duck09
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 05 Feb 2018, 09:05

Prins Adam schreefCOLON
duck09 schreefCOLONHallo allemaal,
Ik heb een paar vragen, hopelijk kunnen jullie helpen:
- als je in een disney hotel slaapt, mag je dan met de tickets die je krijgt onbeperkt elk park in- en uitlopen?
- kun je deze tickets ook verzilveren (met bijbetaling) voor een jaarabonnement? Of kan dat met deze tickets niet?
- is al bekend welk thema er in het park is vanaf februari? Ik zag dat in de zomer weer Lion king is maar de andere thema’s kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Als je een arrangement boekt in een Disney hotel is er altijd een hopper ticket bij voor beide parken.
Je kan met deze tickets niks doen als je beslist een jaarkaart te kopen. Enkel dagtickets met prijs erop worden dan in vermindering gebracht.
Welke seizoenen er komen zal ook van de maatregelen afhangen als de parken heropenen en er kunnen ook altijd aanpassingen zijn. Denk dat het nog vroeg is om zekerheid te hebben.

Dankjewel, duidelijk. Zo'n hopper ticket kan dan toch mee gefraudeerd worden? Niet dat wij dat willen doen (wij hebben al netjes geboekt met verblijf /ontbijt in hotel) , maar je zou dus in principe met 4 man naar binnen kunnen gaan en 1 weer naar buiten met alle tickets om nog 3 personen naar binnen te laten. Gek systeem!
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

duck09 schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON
duck09 schreefCOLONHallo allemaal,
Ik heb een paar vragen, hopelijk kunnen jullie helpen:
- als je in een disney hotel slaapt, mag je dan met de tickets die je krijgt onbeperkt elk park in- en uitlopen?
- kun je deze tickets ook verzilveren (met bijbetaling) voor een jaarabonnement? Of kan dat met deze tickets niet?
- is al bekend welk thema er in het park is vanaf februari? Ik zag dat in de zomer weer Lion king is maar de andere thema’s kan ik nergens vinden.
Alvast bedankt voor jullie hulp!!!
Als je een arrangement boekt in een Disney hotel is er altijd een hopper ticket bij voor beide parken.
Je kan met deze tickets niks doen als je beslist een jaarkaart te kopen. Enkel dagtickets met prijs erop worden dan in vermindering gebracht.
Welke seizoenen er komen zal ook van de maatregelen afhangen als de parken heropenen en er kunnen ook altijd aanpassingen zijn. Denk dat het nog vroeg is om zekerheid te hebben.

Dankjewel, duidelijk. Zo'n hopper ticket kan dan toch mee gefraudeerd worden? Niet dat wij dat willen doen (wij hebben al netjes geboekt met verblijf /ontbijt in hotel) , maar je zou dus in principe met 4 man naar binnen kunnen gaan en 1 weer naar buiten met alle tickets om nog 3 personen naar binnen te laten. Gek systeem!
Om dit te voorkomen hebben ze voortaan bij de studio’s al meerdere nieuwe toegangspoorten staan. Die maken een foto/afdruk van je gezicht in combi met je kaartje. In wdw ge ruiken ze daar je vingerafdruk voor die omgezet word in getallenreeks en je kaartje.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Begin 2021 goed en bespaar 20% of meer op je volgende boeking, ook geldig op bepaalde hotels zond Disneyland Paris en vaak gratis annuleren. Disneyland Paris zou de deuren heropenen op 13 februari 2021.
Kijk hier: https://buff.ly/3agrjlj

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
thierry_mat
Member
Member
BerichtenCOLON 163
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2016, 18:06

bij een verblijf in een disney hotel maar gekocht via booking.com. moet je dat ook nog reserveren met je annual pass?
Edwin
Member
Member
BerichtenCOLON 28
GeregistreerdCOLON 27 Jul 2010, 15:10

thierry_mat schreefCOLONbij een verblijf in een disney hotel maar gekocht via booking.com. moet je dat ook nog reserveren met je annual pass?
Nee. Je kan samen met je magic pass van je hotel naar binnen

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

BUTTON_POST_REPLY

Terug naar