Disneywinkels/beurzen in Nederland & België

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Paula schreefCOLONIk had het gelezen, maar kan gelukkig niet.
Zo kom ik ook niet in de verleiding om iets te kopen!
Haha, dit ja! Ik wilde wel graag, maar misschien is het maar beter dat ik niet kan ;)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
collectcoins
Member
Member
BerichtenCOLON 162
GeregistreerdCOLON 13 Nov 2013, 10:08

En mocht je uitgewinkeld zijn, dan is er ook nog een drakenbootrace in het centrum!
Ik doe mee met de race, maar ga zeker even de disney shop in!
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ik vond het weer super gezellig en heerlijk warm :P zoals de vorige jaren hahah
heb weer vanalles gevonden! er was een hele kraam met pins!!!!!!!!!!! wauw
en vanalles leuks gezien en deels gekocht, ik post van de week foto's ;)
er zaten ook een paar creatievelingen tussen, mijn favo / Emily Wanjon
zij maakt prachtige schilderijen en ik heb er altijd 1 bij van haar hahah

de rest leuke dage gehad en dingen gevonden???
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

@ miss ariel, ben benieuwd wat je allemaal gescoord hebt. volgende keer toch maar eens gaan kijken. :D
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disney Channel Park bij Merefeldia

Afbeelding

Op zaterdag 11 juni is het zo ver: de districtfinale van het KNVB Schoolvoetbal bij Merefeldia in Nederweert! Naast het 11 tegen 11 toernooi zal Disney Channel voor vermaak gaan zorgen met een compleet Disney Channel Park. Hier zijn alle kids van harte welkom om hun skills te testen met voetbalattracties als de Quick Feet, M-station en een Disney Channel gatengoal.


Disney Channel Park


Als speciale activiteit is er zelfs de mogelijkheid om je in een opblaasbare bal te wurmen voor een potje Bubbel Voetbal. Scorekaarten zijn te verkrijgen in de bestuursruimte en aan het eind van de middag wordt degene met de hoogste scores nog voorzien van een Disney Channel prijzenpakket!

bron : http://www.nederweert24.nl
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Weet iemand nog een Disney beurs of Disney markt die eraan komt? Ik wil een groot gedeelte van mijn Disney verzameling verkopen zodat ik me op een andere tak binnen de Disney merchandise kan richten, maar op Marktplaats verloopt het allemaal niet erg snel.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

Disney Collections schreefCOLONWeet iemand nog een Disney beurs of Disney markt die eraan komt? Ik wil een groot gedeelte van mijn Disney verzameling verkopen zodat ik me op een andere tak binnen de Disney merchandise kan richten, maar op Marktplaats verloopt het allemaal niet erg snel.
Komend weekend is er een in Dilbeek (belgie) op zondag 19 juni.
via de facebookgroep disney meeting belgium
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

gcf0723 schreefCOLON
Disney Collections schreefCOLONWeet iemand nog een Disney beurs of Disney markt die eraan komt? Ik wil een groot gedeelte van mijn Disney verzameling verkopen zodat ik me op een andere tak binnen de Disney merchandise kan richten, maar op Marktplaats verloopt het allemaal niet erg snel.
Komend weekend is er een in Dilbeek (belgie) op zondag 19 juni.
via de facebookgroep disney meeting belgium
Ah, jammer dat 'ie niet in Nederland is! Ik wil er best een eindje voor rijden, maar België vind ik dan weer net érg ver.
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Disney Collections schreefCOLON
gcf0723 schreefCOLON
Disney Collections schreefCOLONWeet iemand nog een Disney beurs of Disney markt die eraan komt? Ik wil een groot gedeelte van mijn Disney verzameling verkopen zodat ik me op een andere tak binnen de Disney merchandise kan richten, maar op Marktplaats verloopt het allemaal niet erg snel.
Komend weekend is er een in Dilbeek (belgie) op zondag 19 juni.
via de facebookgroep disney meeting belgium
Ah, jammer dat 'ie niet in Nederland is! Ik wil er best een eindje voor rijden, maar België vind ik dan weer net érg ver.
Dat hangt er denk ik van af waar je zit. ;)
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Magie van Disney betovert Doelveldstraat

Afbeelding

De echte fans en verzamelaars van Disney kunnen sinds kort hun hart ophalen in de Disneywinkel DNexus in de Doelveldstraat in Edegem. In de winkel vind je echte collectors items, zelfs stukken die je alleen in Amerika vindt.
DNexus in Edegem is de tweede Disneywinkel van Tom Van Gool en zijn vrouw Nancy Quisquater. Ook in de Antwerpse Hoogstraat hebben ze al een Disneywinkel. Beide winkels richten zich vooral op de echte Disneyverzamelaars.


Tom werd een van de grootste Vlaamse Disneyfans. Elke film van Disney heeft hij meermaals gezien. “Ik ken elk liedje uit eender welke film van Disney uit het hoofd”, lacht hij. “Ik ging ook regelmatig naar de Antwerpse Disneywinkel. En toen de vorige eigenaar de zaak in Antwerpen overliet en wij de kans kregen om ze over te nemen, hapten we onmiddellijk toe. Een beslissing waar we nog geen seconde spijt hebben van gehad. Ik heb van mijn hobby mijn werk gemaakt. Ja, de pure magie van Disney heeft gewerkt.”

Het koppel besliste onlangs om ook in Edegem een shop te openen. “We hadden hier vroeger een videotheek. Maar na de teloorgang van de videotheken werd het pand gebruikt als magazijn voor onze Antwerpse winkel. Uiteindelijk hebben we besloten om ook hier een Disneywinkel te openen. De Hoogstraat in Antwerpen is een toplocatie. Het voordeel van Edegem is dan weer dat hier altijd parkeergelegenheid is. Ideaal voor de vaste klanten. Dan moeten ze in Antwerpen niet gaan zoeken naar een vrije parkeerplaats.”

Eén deel van de winkel is al open. Er staan honderden collectors items uitgestald. Beeldjes van alle mogelijke Disneyfiguurtjes maar ook mokken, sleutelhangers, puzzels tot zelfs auto’s uit Cars en een originele tekening van Pluto. “De winkel is nog maar net open en we gaan alles al herinrichten. In het linkerdeel van de zaak komt binnenkort een kunstgalerie rond Disney. Er komt een speciale afdeling rond Star Wars en Marvel en de andere collectors items zullen naar de rechterzijde van de winkel verhuizen.”

Lees het volledige verhaal woensdag in Gazet van Antwerpen - editie Metropool-Zuid

bron : http://www.gva.be
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Op 3 december organiseren vrienden van mij een indoor Disney markt.
Er zullen allerlei kramen zij alles in het teken van disney.
Entree is gratis en er zullen deze dag ook prinsessen aanwezig zijn om mee op de foto te gaan

Afbeelding

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Oh leuk en dat in zwartboek haha, ik zet hem in de agenda en ga proberen even te komen kijken :thumbs:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Gezellig ik ben er waarschijnlijk de hele dag om te helpen :-)
Ze wouden eerst Amersfoort maar daar waren de zaaltjes erg duur met huur dus dan maar zwartebroek scheelt dat het niet op zondag is haha

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Disney Collections
Member
Member
BerichtenCOLON 156
GeregistreerdCOLON 14 Jun 2016, 16:43

Even opgezocht: Ik zie dat Zwartebroek (eerder nog nooit van gehoord!) maar een half uurtje bij mij vandaan is. Oh, dat is echt heel leuk. Dikke kans dat ik wellicht wel kom!

Hebben ze ergens een website of Facebook pagina?
5 - 8 juni 2001 (Disney's Davy Crockett Ranch)
26 juni 2012 (Enkele dagtocht zonder overnachting)
6 - 9 juni 2014 (Hotel Kyriad)
15 - 16 oktober 2017 (Disney's Newport Bay Club)
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Nee is georganiseerd door vrienden van mij. Er zijn allerlei kramen met alleen maar disney spullen ook zullen er princessen aanwezig zijn en im dacht dat de neverland shop uit Helmond ook aanwezig os met een kraam.

Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar