Disney's Halloween Party

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Rapunzel1 schreefCOLONWij zijn voor de eerste keer naar de Halloween party geweest: de sfeer die er hing was fantastisch, Minnie's academy was heel goed, park was mooi aangekleed, maar dat was het dan...
Was inderdaad slecht georganiseerd. Wij stonden kweet nie hoe lang aan te schuiven aan de Molly Brown voor prinses Tiana en prins Naveen, en als het dan bijna eindelijk aan jou is, verdwijnen die en krijg je Mr. Facilier te zien, die we al ontmoet hadden samen met alle andere villains tijdens de gewone dagen. Ik vroeg aan een castmember of we naar de andere kant mochten, want daar stond de krokodil, en dan zegt die doodleuk dat ik daar dan moest aanschuiven dan! De avond was bijna voorbij...
Veel characters inderdaad, maar je mag ze van ver eens zien en dan zijn ze weg!
ow das wel heel vervelend zeg. en erg jammer om te horen, dan twijfel ik of dat ik volgend jaar wel zal
gaan want als je ze toch niet van dichtbij kunt zien heb je er ook niet zoveel meer aan op de party lijkt me.
jammer dat het zo slecht georganiseerd is
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ik blijf het erg jammer vinden dat de Mickey's not so scary halloween party's er niet meer zijn. Zo werd de drukte veel meer gespreid en kon je ook enkele schitterende characters ontmoeten... Nu is er slechts één avond, is het gigadruk, en moet je gewoon erg veel geluk hebben!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Was heel gezellig tijdens Soirree maar waarom zorg je er als Disney niet voor dat ook de heel tijd characters zijn. Was zo wie zo irritant dat alles pas 20:30 of later begon. Zodra Dreams begint voor gewone daggasten kan je als organisatie echt al meteen de hoofdpaden afsluiten voor controle. Nu word dat pas dik na 19:00 uur en ater pas gedaan. Baalde dat de characters in mainstream er zo kort hebben gestaan, daar niks van meegekregen want waren in frontierland om daar foto's te scoren op de ranche. Dat Donald en Daisy gezien en daarna op station frontierland Minnie en Mickey. Daar waren de wachttijden ook lang maar niet idee dat dat meer dan een uur was maar kan me vergissen, waren via de EAC zo aan de beurt alleen bij Donald was verwarring omdat deel personeel ons doorliet en aan gaf even wachten en andere CM niet wisten waarom we bij uitgang kamer Donald stonden te wachten. Moet een CM die normaal al characters begeleid nog even duidelijk uitleggen aan de rest dat dat normale gang van zaken was.

Bin Tiana en Naveen moesten we kiezen of Tiana/ naveen of Louis, ik naar louis met zoontje van vriendin en zij naar Tiana met dochtertje. Bij louis moesten we helaas langs wachten om de cm die er bij stond kletsen leuker vond en grote groep voor ons hele fotosessie liet maken met Louis die op gegeven moment Elf die groep ook beu werd. Na aan de beurt te zijn geweest via de trappertjes die op de Molly Brown zitten om van voor naar achter en terug te komen even misbruit om dacht ik naar Tiana te schieten. Daar was net wissel geweest en stond d'r Facilier ons op te wachten waren de eerst en hadden dus even de tijd voor een praatje.

Voor de rest vrijdag niks meer gescoord omdat de characters zeer vroeg weer stoppen. Je hield alleen star wars over en daar was dus de rij mega. De Halloween parade in donker meegepikt welke erg leuk is en daarna meteen Dreams omdat we op zeer mooie plek stonden bijna pal voor kasteel vooraan dus zonde omdat te laten schieten ook omdat we met grote groep waren. Na Dreams nog alleen met manlief door gegaan richting de disco in discoveryland welke erg leuk en gezellig was. Liepen Ook weer de stellers rond met mooie pakken. Bij stars wars was darth vader maar die rij was gesloten was nog goed lang wachten daar voor een foto.
Om half 1 nog Mickey pirate academy gezien en wat was dat een leuke show!!! Stond op muurtje dus kon alles mooi zien en er waren bijna alleen nog maar volwassenen en tieners maar die kregen ze wel bijna allemaal mee aan het dansen wat erg grappig was om te zien. Was blij dat besloten had te blijven om die nog mee te pakken.
De villians nog geneens aan gewaagd, Peter pan Wendy en Jack Sparrow wel gezien maar die rij was mega. Ook bij eerste x Jasmin en Aladdin gestaan maar daar was toen de sultan niet dus weer verder gegaan om even bij Baloo en louie te kijken die danste met de tamtammers. Ook leuk om te zien aan gezien die twee uit hun plaat gingen af en toe. Park was weer schitterend versiert. Rond om de piraten boot hadden ze op het strand gave kampvuren aangelegd die er normaal nooit zijn en met rook en gaaf geplaatste verlichting was dit een heel mooi plaatje om te zien. Bin de Range liepen ook nog stellopers rond als levende vogelverschrikkers verkleed. Grote kleine van alles liep daar rond die waren ook heel mooi om te zien.Op sluitingstijd werd er ook nog show weggeven van de fonteinen op halloweenmuziek uit Hallowishes.
Op zich heel erg leuke avond en dagen gehad en grootste pluspunt was het weer wel, gewoon tot na de Soirree in vest kunnen lopen. Zaterdag was het gewoon echt warm net als vrijdag overdag. Heel de tijd in t shirt gelopen manlief is zelfs iets verbrand in zijn gezicht. Zateagavind om 22 uur zelfs op terras in Disney Village gezeten dat verwacht je ook totaal niet. Was hele leuke trip oom omdat twee kindjes meevaren die voor eerst in Disney waren maar vind echt wel dat Disney Soirree vroeger moet laten starten en alles echt ook tot sluit moet laten doorlopen of half uur voor sluit rijen dicht van characters en die niet naar ietsjes dan 1,5 uur weg halen.
Laatst gewijzigd door 1 op calimero, in totaal 4 keer gewijzigd.
Gebruikers-avatar
Rapunzel1
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 19 Apr 2014, 21:57

Er werd ons gevraagd of we bereid waren een enquete in te vullen over de soiree. Ik ben blij dat we daarop ingegaan zijn, en zal daar zeker gebruik van maken om mijn gedacht te zeggen...
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

klinkt toch wel erg leuk, heb weer moed voor volgend jaar ;)
leuk dat die twee kindjes dit als eerste ervaring hadden met de mooie versiering enzo
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar