Christmas Cavalcade - een volwaardige Kerstparade

Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Volgens DisneylandBerry mogen we dit jaar een volledige Kerstparade verwachten!

De huidige Christmas Cavalcade zal met uitbreiding van twee floats Disney Magic on Parade vervangen!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Ik ben benieuwd, klinkt goed! :)
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Dus het zou maar 1 ( weliswaar uitgebreide) parade per dag zijn ipv 4 of 5 cavalcades en 1 'gewone parade'?
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

kizzy schreefCOLONDus het zou maar 1 ( weliswaar uitgebreide) parade per dag zijn ipv 4 of 5 cavalcades en 1 'gewone parade'?
dat is niet gezegd, de cavalcade ging elk jaar uitbreiden, denk wel dat ze nog een paar keer per dag zal uitgaan, aangezien de gewone parade er dan niet zal zijn.
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Was helemaal verheugd met de Kerstparade, tot ik las dat het slechts om de oude cavalcade gaat + twee nieuwe floats. En dan geen Magic On Parade? Dan blijft er niet veel over, jammer :(
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Wat jammer, ik hoopte op een volledig nieuwe Kerstparade, maar dat zal wel te hoopvol gedacht zijn. Vind dit wel weer een stapje terug, eerst een gewone cavalcade en DMOP, en nu alleen een iets uitgebreidere cavalcade. Jammer! Hoop dat er snel meer bekend wordt over dit Kerstseizoen!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Haha, wat denken we toch weer lekker hetzelfde Mermaidje
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Mulan schreefCOLONHaha, wat denken we toch weer lekker hetzelfde Mermaidje
Hahaha, heerlijk dit :chesire:
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ben ik dan de enige die dit nieuws wel goed vind? De fans vragen al jaren om een deftige, volledige Kerst (en Halloween) parade! En nu krijgen we dit eindelijk! Doorheen de dag gaan ze echt wel nog andere dingen doen hoor om 'het gat' van de Cavalcade op te lossen. Misschien een nieuwe show, wie weet!
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Dragy schreefCOLONBen ik dan de enige die dit nieuws wel goed vind? De fans vragen al jaren om een deftige, volledige Kerst (en Halloween) parade! En nu krijgen we dit eindelijk! Doorheen de dag gaan ze echt wel nog andere dingen doen hoor om 'het gat' van de Cavalcade op te lossen. Misschien een nieuwe show, wie weet!
Ik vind het feit dat we een volledige Kerstparade krijgen heel goed nieuws! Was alleen lichtelijk teleurgesteld dat het de oude cavalcade + twee nieuwe floats wordt... Maar ik ben benieuwd, misschien word ik blij verrast!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

mischien keert mickey's winter wonderland terug of een nieuwe show om het op te vullen, zou meer dan
welkom zijn.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Het is logisch dat ze de Cavalcade floats gaan gebruiken, deze hebben ze vorig jaar pas omgebouwd. Nu komen er meer floats bij en word het een volledige parade. Alhoewel een volledige mini-parade denk ik dan eerder. Top dat ze dit doen! Ik hoop dan wel dat ze als compensatie inderdaad een show of ander entertainment overdag bieden! En hopelijk pakken ze Halloween ook weer aan dit jaar :D
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
nide77
Member
Member
BerichtenCOLON 42
GeregistreerdCOLON 02 Nov 2012, 16:17

Kristof27 schreefCOLONmischien keert mickey's winter wonderland terug .........
ik stem ’voor’. nooit gezien, dus heel benieuwd ernaar. duimen maar.
DLP 2010 - 09>11 November - Sequoia Lodge
DLP 2012 - 13>16 Mei - Cheyenne
DLP 2013 - 20>23 Oktober - Newport Bay Club
DLP 2014 - 10>12 December - Hotel New York
DLP 2015 - 09>11 November - Sequoia Lodge
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Een showtje zou mij heeel erg blij maken!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Gebruikers-avatar
MermaidLagoon
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 02 Apr 2014, 15:36

Wezz schreefCOLONHet is logisch dat ze de Cavalcade floats gaan gebruiken, deze hebben ze vorig jaar pas omgebouwd. Nu komen er meer floats bij en word het een volledige parade. Alhoewel een volledige mini-parade denk ik dan eerder. Top dat ze dit doen! Ik hoop dan wel dat ze als compensatie inderdaad een show of ander entertainment overdag bieden! En hopelijk pakken ze Halloween ook weer aan dit jaar :D
Dit ja!
Blog | Instagram

She had the soul of a gypsy, the heart of a hippie & the spirit of a fairy.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar