Disney met baby en kleine kinderen.

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Dank voor alle tips en opties, we gaan het aankijken en zien :D
Dacht wil het toch even vragen hier, misschien zijn er wel hele kindvriendelijke stops :lol:
Ik weet dat een kind niet te lang achter elkaar in een autostoel mag zitten. (max 2 uur is het trouwens)
We zijn dan ook zeker van plan om de 2 uur even lekker de benen te strekken :D
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Wij zijn afgelopen week voor het eerst met onze dochter naar Disney geweest, zij is nu ruim 5 maanden oud. Het ging heel erg goed!
We sliepen wel in het Disneyland Hotel en dat was wel heel fijn. Niet noodzakelijk, want ze deed haar slaapjes ook wel in het park in de wagen, maar gewoon heel fijn om even de rust te kunnen opzoeken. En zeker toen het 2 dagen flink regende... erg fijn om makkelijk op en neer te kunnen naar je kamer.
Ik zou het na deze ervaring ook wel aandurven in een ander hotel hoor, maar dit maakte het wel extra fijn.

Ik plaats binnenkort nog een uitgebreid verslag in de trip report sectie, maar hier alvast wat tips voor disney met een baby:
- baby care center in beide parken
- baby switch bij attracties
- rustige stukjes park om even te zitten: achter space mountain, in Frontierland bij de Pin Trading Post
- probeer maaltijden te plannen rond slaapjes zodat je in elk geval een deel van de maaltijd even rustig kunt eten
- gebruik een draagzak; wij hebben de kinderwagen veel meer gebruikt hoor en dat is ook heel handig met spullen, maar de draagzak is ook heel erg fijn, want dan kan de baby rondkijken, het is even wat afwisseling van telkens in de wagen liggen, en het is ook heel fijn als het heel druk is in het park, dan hoef je niet met de wagen overal tussendoor
- doe character meets, hoe klein ze ook zijn dit is zeker leuk, de characters reageren erg enthousiast. Lange wachtrijen zijn natuurlijk niet aan te raden, wij hebben daarom alleen characters in de Extra Magic Time en in het hotel ontmoet
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Fijn om te lezen dat het goed is bevallen. :) hopelijk nog meer leuke tripjes. Kijken uit naar je tripreport.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Fantillusion schreefCOLONWij zijn afgelopen week voor het eerst met onze dochter naar Disney geweest, zij is nu ruim 5 maanden oud. Het ging heel erg goed!
We sliepen wel in het Disneyland Hotel en dat was wel heel fijn. Niet noodzakelijk, want ze deed haar slaapjes ook wel in het park in de wagen, maar gewoon heel fijn om even de rust te kunnen opzoeken. En zeker toen het 2 dagen flink regende... erg fijn om makkelijk op en neer te kunnen naar je kamer.
Ik zou het na deze ervaring ook wel aandurven in een ander hotel hoor, maar dit maakte het wel extra fijn.

Ik plaats binnenkort nog een uitgebreid verslag in de trip report sectie, maar hier alvast wat tips voor disney met een baby:
- baby care center in beide parken
- baby switch bij attracties
- rustige stukjes park om even te zitten: achter space mountain, in Frontierland bij de Pin Trading Post
- probeer maaltijden te plannen rond slaapjes zodat je in elk geval een deel van de maaltijd even rustig kunt eten
- gebruik een draagzak; wij hebben de kinderwagen veel meer gebruikt hoor en dat is ook heel handig met spullen, maar de draagzak is ook heel erg fijn, want dan kan de baby rondkijken, het is even wat afwisseling van telkens in de wagen liggen, en het is ook heel fijn als het heel druk is in het park, dan hoef je niet met de wagen overal tussendoor
- doe character meets, hoe klein ze ook zijn dit is zeker leuk, de characters reageren erg enthousiast. Lange wachtrijen zijn natuurlijk niet aan te raden, wij hebben daarom alleen characters in de Extra Magic Time en in het hotel ontmoet
Wat fijn dat het zo goed ging! Ik zou erg graag met de kerst gaan dit jaar, en als het goed is dan hebben we ook een ieniemini :) Ben benieuwd naar je report!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Amaris schreefCOLON Wat fijn dat het zo goed ging! Ik zou erg graag met de kerst gaan dit jaar, en als het goed is dan hebben we ook een ieniemini :) Ben benieuwd naar je report!
Ooo, proficiat!!!

Wij zijn vorige week voor 2 dagen geweest met eentje van 2m. Vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. De regels zijn veranderd ten opzichte van 3 jaar geleden. Toen mochten ze nog buik tegen buik in draagzak mee in de attracties maar nu moeten ze met gezicht naar voor, wat maakt dat ze niet mogen slapen. Ga ze echt niet wakker maken voor een attractie dus in 2 dagen tijd heeft ze (en mijn man die draagzak draagt want mijn rug is te zwak) maar op 2 attracties kunnen gaan. Hij had er zich wel op voorzien.
In mei gaan we terug voor voorlopig de laatste keer, mss dat ze tegen dan al wat minder slaapt overdag.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Stitch87 schreefCOLON
Amaris schreefCOLON Wat fijn dat het zo goed ging! Ik zou erg graag met de kerst gaan dit jaar, en als het goed is dan hebben we ook een ieniemini :) Ben benieuwd naar je report!
Ooo, proficiat!!!

Wij zijn vorige week voor 2 dagen geweest met eentje van 2m. Vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. De regels zijn veranderd ten opzichte van 3 jaar geleden. Toen mochten ze nog buik tegen buik in draagzak mee in de attracties maar nu moeten ze met gezicht naar voor, wat maakt dat ze niet mogen slapen. Ga ze echt niet wakker maken voor een attractie dus in 2 dagen tijd heeft ze (en mijn man die draagzak draagt want mijn rug is te zwak) maar op 2 attracties kunnen gaan. Hij had er zich wel op voorzien.
In mei gaan we terug voor voorlopig de laatste keer, mss dat ze tegen dan al wat minder slaapt overdag.
Jij ook nog van harte met de geboorte van jullie kleintje! Hoe vindt de grote zus het? Ik ben 21 september uitgerekend, gelukkig tot nu toe alles goed!

Wat jammer dat het bezoek tegenviel :(
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Amaris schreefCOLON
Jij ook nog van harte met de geboorte van jullie kleintje! Hoe vindt de grote zus het? Ik ben 21 september uitgerekend, gelukkig tot nu toe alles goed!

Wat jammer dat het bezoek tegenviel :(
Dank je! Grote zus is heel trots, zorgt heel goed voor haar zusje. De liefde is momenteel nog groot, maar of die gaat blijven ... ;).
Hoeveel gaat brusje schelen met Colin? Lekker (tergend lang) aftellen nu :).

Mja, misschien waren mijn verwachtingen iets te groot :P. De oudste was ook wat ziek aan het worden (roodvonk dag na thuiskomst en 3 dagen later windpokken) dus zal ook wat meegespeeld hebben en het weer. In mei hopelijk wat beter weer en geen vieze beestjes ;)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Stitch87 schreefCOLON
Dank je! Grote zus is heel trots, zorgt heel goed voor haar zusje. De liefde is momenteel nog groot, maar of die gaat blijven ... ;).
Hoeveel gaat brusje schelen met Colin? Lekker (tergend lang) aftellen nu :).

Mja, misschien waren mijn verwachtingen iets te groot :P. De oudste was ook wat ziek aan het worden (roodvonk dag na thuiskomst en 3 dagen later windpokken) dus zal ook wat meegespeeld hebben en het weer. In mei hopelijk wat beter weer en geen vieze beestjes ;)

Oh leuk, nog een meisje er bij! Colin is dan bijna 3,5. De ene keer vindt hij het geweldig, de andere keer is hij bang dat de baby zijn speelgoed en speen af gaat pakken haha. Dat aftellen was de eerste weken het ergst, tot de meest kritieke periode achter de rug was. Ik dacht ook in eerste instantie dat het weer niet raak was, totdat ik kotsmisselijk uit Ratattouille kwam :P

Ah tegen ziek zijn aanhikken schiet natuurlijk ook niet op! Enne... beestjes?!

In welk hotel verbleven jullie? Beviel dat wel goed?
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

O, haha, geen rollercoasters meer moeten doen dan? Ocharme ;)
Kan me wel voorstellen dat het bang afwachten was na je enge ervaring :(. Ik duim dat nu alles zonder problemen verloopt!
Dat delen valt hier nog mee. Soms zegt ze ook wel 'nee', maar als je het 10min later vraagt mag het wel :D. Ze schelen hier ook 3,5j, voorlopig nog geen nadelen aan gemerkt ;).

We verbleven in residence du parc in valle 'd europe. Is eigenlijk heel goed meegevallen. Ging niet anders geweest zijn in een echt disneyhotel denk ik. Waar verblijven jullie in december?

En beestjes als in bacteriën, virussen, ... ;)
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Stitch87 schreefCOLONO, haha, geen rollercoasters meer moeten doen dan? Ocharme ;)
Kan me wel voorstellen dat het bang afwachten was na je enge ervaring :(. Ik duim dat nu alles zonder problemen verloopt!
Dat delen valt hier nog mee. Soms zegt ze ook wel 'nee', maar als je het 10min later vraagt mag het wel :D. Ze schelen hier ook 3,5j, voorlopig nog geen nadelen aan gemerkt ;).

We verbleven in residence du parc in valle 'd europe. Is eigenlijk heel goed meegevallen. Ging niet anders geweest zijn in een echt disneyhotel denk ik. Waar verblijven jullie in december?

En beestjes als in bacteriën, virussen, ... ;)
In januari nog wel gedaan hoor, toen wist ik het nog niet :shock: en daar had ik ook geen last van gelukkig. In maart alle thrill rides maar overgeslagen :) Er is gelukkig ook genoeg te doen en te zien.

Voor december hebben we nog niets geboekt hoor, zou alleen wel graag tijdens het kerstseizoen willen dit jaar, maar of dat er van gaat komen zien we wel. Waarschijnlijk wordt mei de laatste keer voorlopig, maar we hebben in maar toch onze jaarpassen verlengd. We zien het wel...
Daarom ben ik wel benieuwd naar jullie ervaringen en tips!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Onze jaarkaart verloopt begin juni, dus mei zal de laatste keer zijn. We gaan niet verlengen want met een kleine baby vinden we het niet echt praktisch (eens ze kunnen zitten scheelt het al veel) en mijn man heeft het nu wel gehad met dlp :P. Maar wil wel jaarlijks een arrangement met een leuke korting.
Ik ben heel onze jaarkaartperiode zowat zwanger geweest. Was nu terug de eerste keer dat ik overal op kon. Ik ben een echte thrillseeker dus had het echt wel erg gemist. Heb wel een beetje gefoefeld tot september (peter pan, pirates, sneeuwwitje, ...). Maar de voorlaatste 2 tripjes zelf bijna nergens op geweest behalve dumbo, orbitron, it's a small world, andere bootjes, buzz en carroussel. Vraag zeker een oranje kaart aan hé moest je die nog niet hebben. Ik had gelukkig ene gekregen tot aan de bevallingsdatum. We hebben wel veel charactermeets kunnen doen, wat we anders nooit doen wegens te druk. Dus dat kan ik ook zeker aanraden. In resto's kan je ook je kaart gebruiken als de wachtrij te lang is. Zeker een must naar het einde toe.
Gebruikers-avatar
Amaris
Member
Member
BerichtenCOLON 458
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2017, 19:47

Stitch87 schreefCOLONOnze jaarkaart verloopt begin juni, dus mei zal de laatste keer zijn. We gaan niet verlengen want met een kleine baby vinden we het niet echt praktisch (eens ze kunnen zitten scheelt het al veel) en mijn man heeft het nu wel gehad met dlp :P. Maar wil wel jaarlijks een arrangement met een leuke korting.
Ik ben heel onze jaarkaartperiode zowat zwanger geweest. Was nu terug de eerste keer dat ik overal op kon. Ik ben een echte thrillseeker dus had het echt wel erg gemist. Heb wel een beetje gefoefeld tot september (peter pan, pirates, sneeuwwitje, ...). Maar de voorlaatste 2 tripjes zelf bijna nergens op geweest behalve dumbo, orbitron, it's a small world, andere bootjes, buzz en carroussel. Vraag zeker een oranje kaart aan hé moest je die nog niet hebben. Ik had gelukkig ene gekregen tot aan de bevallingsdatum. We hebben wel veel charactermeets kunnen doen, wat we anders nooit doen wegens te druk. Dus dat kan ik ook zeker aanraden. In resto's kan je ook je kaart gebruiken als de wachtrij te lang is. Zeker een must naar het einde toe.
Oh van de restaurants wist ik niet (heb nog geen kaart, ga ik in mei halen). Tja ik heb ook alles gedaan wat je in een ander park gewoon zou mogen. Pirates, autopia, ratatouille, theekopjes etc. met de kleine man. Het kan me normaal ook niet gek genoeg, maar we hebben het er voor over :) Hmm misschien toch een keer nog in de zomermaanden dan :oops:

Dit past overigens beter in het "Zwanger naar DLP-topic geloof ik :)
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Haha, idd :P. Kunnen we zelf niet verzetten zeker?

Onze laatste trip was ik 34-35w. Hebben toen een rolstoel meegenomen omdat ik het fysiek echt zwaar had. Die trip was er misschien wat teveel aan maar wou echt het kerstseizoen zien. Maar is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt natuurlijk.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Stitch87 schreefCOLONHaha, idd :P. Kunnen we zelf niet verzetten zeker?

Onze laatste trip was ik 34-35w. Hebben toen een rolstoel meegenomen omdat ik het fysiek echt zwaar had. Die trip was er misschien wat teveel aan maar wou echt het kerstseizoen zien. Maar is natuurlijk afhankelijk van hoe je je voelt natuurlijk.
;) ik zal even zoeken
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Amaris schreefCOLON Wat fijn dat het zo goed ging! Ik zou erg graag met de kerst gaan dit jaar, en als het goed is dan hebben we ook een ieniemini :) Ben benieuwd naar je report!
Oh spannend zeg! Succes met de zwangerschap en hopelijk kunnen jullie met kerst inderdaad lekker genieten daar!
Ik plaats vandaag het eerste stuk trip report.

Stitch87 schreefCOLON
Amaris schreefCOLON Wat fijn dat het zo goed ging! Ik zou erg graag met de kerst gaan dit jaar, en als het goed is dan hebben we ook een ieniemini :) Ben benieuwd naar je report!
Ooo, proficiat!!!

Wij zijn vorige week voor 2 dagen geweest met eentje van 2m. Vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen. De regels zijn veranderd ten opzichte van 3 jaar geleden. Toen mochten ze nog buik tegen buik in draagzak mee in de attracties maar nu moeten ze met gezicht naar voor, wat maakt dat ze niet mogen slapen. Ga ze echt niet wakker maken voor een attractie dus in 2 dagen tijd heeft ze (en mijn man die draagzak draagt want mijn rug is te zwak) maar op 2 attracties kunnen gaan. Hij had er zich wel op voorzien.
In mei gaan we terug voor voorlopig de laatste keer, mss dat ze tegen dan al wat minder slaapt overdag.
Ah wat jammer dat het je tegenviel! Ik had er zelf op gerekend om niet met de draagzak in een attractie te kunnen (geen idee of het mocht maar omdat Julia het sowieso maar niks vindt als ik ga zitten als ze in de draagzak zit), maar kan me voorstellen dat als je daarop gerekend had dat even een tegenvaller was. Je kunt natuurlijk omstebeurt in attracties gaan als ze slaapt? Maar ik kan me voorstellen dat je dat minder gezellig vindt.
Ik hoop dat het in mei toch beter bevalt! Als je nu gewoon hele lage verwachtingen hebt kan het alleen maar meevallen ;)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar