A Maleficent Halloween at Disneyland® Paris

Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ben niet zo in de verkleed stemming, dat komt met carnaval wel weer. Maar ik ga wel Disney bounden, als Snowwhite :)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Sandra71 schreefCOLONWij hebben tickets voor het avond-event, en we gaan verkleed als vampier.
Wie gaan er nog meer verkleed ? Als wat ?

Ben benieuwd !!
Mischien hersencapaciteit en hoed maar kan ook goed niet verkleed zijn. Meneer konijn gaat in ieder geval als Mickey tovenaarsleerling. Gaan twee kids mee die mischien ook verkleed weet ik niet.
Gebruikers-avatar
21Joyce03
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 11:20

Ik ben er nog over aan het nadenken [SMILING FACE WITH SMILING EYES]
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Sandra71 schreefCOLONWij hebben tickets voor het avond-event, en we gaan verkleed als vampier.
Wie gaan er nog meer verkleed ? Als wat ?

Ben benieuwd !!
Ik ga verkleed!
Er staan twee kostuums op de nominatie: Maleficent en Minnie Mouse.

Vorig jaar heb ik voor een Disney Villains gethematiseerd Halloween feestje met vrienden een Maleficent kostuum gekocht. Echter ben ik vrij klein en is het kostuum te lang. Prima voor een feestje met vrienden thuis, maar lastig voor in het park. Ik wil dus kijken of ik het met een losse steek vast kan zetten en daarmee iets korter kan maken. Als dat lukt dan ga ik als Maleficent. Mocht het niet lukken dan neem ik mijn Minnie Mouse kostuum dat ik enkele jaren geleden heb gekocht voor de Halloween Soiree.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
21Joyce03
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 11:20

Sandra71 schreefCOLONWij hebben tickets voor het avond-event, en we gaan verkleed als vampier.
Wie gaan er nog meer verkleed ? Als wat ?

Ben benieuwd !!
Als het lukt kom ik in mijn Daenerys Targaryen jurk. Die ik nu probeer te maken
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar