Universal Studios Orlando tips en tricks

Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

Hoi allemaal,
een korte vraag over de fans (en bezoekers) van Universal hier!
Zie onderstaande twee links, heeft iemand deze tickets al ooit eens besteld?

Wij hebben namelijk nu een discussie.
Volgens mij is het ticket 14 dagen geldig, park-to-parktickets, vanaf het moment dat je het voor de eerste keer gebruikt.(dus 14 dagen onbeperkte toegang!!) en volgens mijn hubbie maar 1, 2 of 3 dagen!

Wie helpt ons?

Link: attractionticketsdirect.de

En dan met name dit stukje tekst:
14 Tage unbegrenzter Eintritt in Universal Studios®, Universal's Islands of Adventure®, Universal CityWalk® und Wet 'n Wild®
Sie können mit diesem Ticket alle drei Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist uneingeschränkt möglich!
Das Ticket wird aktiviert beim ersten Besuch eines der Parks oder Universal CityWalk®


Link: attractiontickets.co.uk

Tekst:
REAL Universal Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Universal Orlando Resort.
There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival
Unlimited park-to-park access to Universal Studios® and Universal’s Islands of Adventure® for 14 consecutive days
Unlimited admission to Wet n’ Wild® Orlando for up to 14 consecutive days
All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk® for the duration of your ticket The Wizarding World of Harry Potter™ Hogsmeade™ and Diagon Alley™


Voor mij het duidelijk dat 14-dagen ongelimiteerde park-to-park (dus hoppen) toegang is!

Dank!!!!!!!
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Suus schreefCOLONHoi allemaal,
een korte vraag over de fans (en bezoekers) van Universal hier!
Zie onderstaande twee links, heeft iemand deze tickets al ooit eens besteld?

Wij hebben namelijk nu een discussie.
Volgens mij is het ticket 14 dagen geldig, park-to-parktickets, vanaf het moment dat je het voor de eerste keer gebruikt.(dus 14 dagen onbeperkte toegang!!) en volgens mijn hubbie maar 1, 2 of 3 dagen!

Wie helpt ons?

Link: attractionticketsdirect.de

En dan met name dit stukje tekst:
14 Tage unbegrenzter Eintritt in Universal Studios[REGISTERED SIGN], Universal's Islands of Adventure[REGISTERED SIGN], Universal CityWalk[REGISTERED SIGN] und Wet 'n Wild[REGISTERED SIGN]
Sie können mit diesem Ticket alle drei Parks an einem Tag besuchen - auch ein Wechseln zwischen den Parks am selben Tag ist uneingeschränkt möglich!
Das Ticket wird aktiviert beim ersten Besuch eines der Parks oder Universal CityWalk[REGISTERED SIGN]


Link: attractiontickets.co.uk

Tekst:
REAL Universal Ticket not a voucher, ensuring minimum fuss when you arrive at Universal Orlando Resort.
There is nothing to redeem and you simply go straight through the gate on arrival
Unlimited park-to-park access to Universal Studios[REGISTERED SIGN] and Universal’s Islands of Adventure[REGISTERED SIGN] for 14 consecutive days
Unlimited admission to Wet n’ Wild[REGISTERED SIGN] Orlando for up to 14 consecutive days
All-club access to the live entertainment at Universal CityWalk[REGISTERED SIGN] for the duration of your ticket The Wizarding World of Harry Potter[TRADE MARK SIGN] Hogsmeade[TRADE MARK SIGN] and Diagon Alley[TRADE MARK SIGN]


Voor mij het duidelijk dat 14-dagen ongelimiteerde park-to-park (dus hoppen) toegang is!

Dank!!!!!!!
Hoi Suus,

Je hebt gelijk hoor!
De tickets zijn 14 dagen geldig vanaf je eerste dag Universal.
Dus je mag 2 weken lang hoppen.
Wij hebben deze tickets ook bij hen gekocht ;)

Afbeelding
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Zo kwam het bij mij ook over.
hoe komt hij bij 1,2, of 3 dagen ?
er staat toch je kan een park per dag bezoeken of parkhoppen.
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

boogschutter schreefCOLONZo kwam het bij mij ook over.
hoe komt hij bij 1,2, of 3 dagen ?
er staat toch je kan een park per dag bezoeken of parkhoppen.
Tnx meiden!!!

Hij vond de prijs zo laag. Dat hij het haast vond dat het niet kon kloppen!!!!! :o

@Tinkerbelletje... fijn, dan kan ik mooi jullie ervaringen ermee, meenemen. (ik PM je even)
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

net een upgrade gemaakt van cabana bay resort naar het iets luxere/duurdere loews royal pacific resort.
bij dit resort krijg je voor 2 dagen een universal unlimited expresspass, een soort fastpass, die anders deze periode zo'n 90 $ per persoon per dag kosten als je die zou kopen.
dus met klein beetje duurder resort kunnen we nu goedkoper van die passen gebruik maken.
het weekend dat we er zijn staat als laatste drukkere weekend van vakantie aangegeven.
dus nu kunnen we toch van meerdere attracties genieten voor de x dat we er zijn.
Gebruikers-avatar
Suus
Member
Member
BerichtenCOLON 495
GeregistreerdCOLON 05 Mrt 2009, 09:39

boogschutter schreefCOLONnet een upgrade gemaakt van cabana bay resort naar het iets luxere/duurdere loews royal pacific resort.
Superleuk, gaan jullie in het hoogseizoen? Dan is het zeker gemakkelijk.
We zijn aan het kijken voor Cabana Bay. Hahha.... maar weten nog niet welke tijd. Hihi.
Hoop erop als we gaan, dat Vulcano Bay dan al open is ;-)!!
Maar kan er niet veel over vinden, enkel 2017! :?

We hoeven natuurlijk geen rekening te houden met vakanties.
Ons YouTube-kanaal: TROJ TV
Onze avonturen:
BLOG

Disneyland Paris: Ontelbare keren
Walt Disney World; 2x, 2014, 2018
Disneyland Resort California: 4x, 2004, 2006-2007, 2015, 2019
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Dat scheelt.
Ben wel blij dat ze dit jaar als laatste vakantie hebben.laatste week aug zal het iets rustiger zijn( hoop ik )
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Iemand ervaring met gebruik van uber in orlando.
we moeten van mco naar universalhotel.
en paar dagen later naar wdwhotel
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik heb gebruik gemaakt van Mears shuttles
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Esmee
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 07:12

Heeft iemand goede tips voor goedkope(re) Universal tickets? Ik heb op de site van universal gekeken en daar zijn tickets 155 dollar voor 1 dag voor twee parken.

Ik ben in november 2014 geweest en toen was het echt niet zo duur. Ik schrok een beetje van de prijs.

Dus als iemand een goede tip heeft, hoor ik het graag :)


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

www.attractionticketsdirect.de €177 voor 14 dagen toegang
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Esmee
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 07:12

Thanks :)!


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Cecemel
Member
Member
BerichtenCOLON 26
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 10:07

Heeft er iemand ervaring met attractionticketsdirect.de?
Wij willen tijdens onze reis ook universal doen en we willen op de hogwarts express waardoor je wel een park to park ticket moet hebben. Op alle officiële sites kost dit gauw 196 euro per ticket per persoon. Op deze site slechts 172 euro. Waar zit het verschil? Kunnen we hier op betrouwen? Scheelt toch 24 euro per persoon.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Heb onze tickets op undercover tourist gekocht.
kon kiezen tussen mail of echte tickets.heb echte gekozen.waren er binnen een week.
dacht die ook tickets voor meerdere parken hadden.ik was goedkoper uit dan bij universal zelf.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar