Je eerste Disney character

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Iedere Disney fan weet het nog ! Die eerste keer dat hij of zij de magische Disney grond raakte in één van de parken of tijdens één van de vele live shows . Soms zijn het die attracties(in een Disney park) die je doen beseffen dit is mijn thuis en soms zijn het de shows en characters die alles doen. Bij mij was dit duidelijk de Shows en characters .
En die eerste Meet en greet met een character dat blijft natuurlijk op je geheugen gebrand.
al dan niet met hulp van foto of video.

Mijn eerste Disney ontmoeting was een paar weken voor de opening van Disneyland Paris en dus ook een paar maanden voordat ik de eerste keer het park in het echt zag. Mijn Papa en Mama zaten bij Rode kruis Heusden-zolder en naar aanleiding van de 14 daagse stickerverkoop zou er op het einde een groot feest gegeven worden voor alle vrijwilligers over heel Belgie.
De locatie werd Heusden-Zolder ! Omdat de stickers het thema Sneeuwwitje had .Hadden ze van het Rode kruis Belgie uit beslist om Sneeuwwitje te gebruiken als gast vrouw voor het ontvangen van de toenmalige ambassadeur voor het rode kruis Prins/Koning Albert.
De bedoeling was dat er eerst een voorstelling was met toespraken enzo in de Muze(het cultureel centrum van Heusden-Zolder)
En dat er daarna een volksfeest was in de straten rond de Muze.Met muziek en clowns en als hoogtepunt Sneeuwwitje die samen met haar dwergen meet en greets deden . In de straten zelf liepen de dwergen en Sneeuwwitje los rond en je kon ze dus niet samen meeten. Maar aangezien Mama en Papa in het bestuur zaten had ik toch net even wat meer geluk :thumbs:

De character hunter in mij is die dag geboren en wel met deze foto!
Afbeelding


Nu ben ik wel eens benieuwd naar jullie verhaal rond jullie eerste sprankeltje Disney Magie.
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Mijn eerste character foto is van 2001 geleden, was toen de 3e maal dat ik in dlp was maar nog nooit eerder op foto gegaan. Was toen ook niet met mijn ouders dat ik daar was, maar mee met de werkgeefster van mijn moeder die iemand zocht die wou meegaan als 'vriendinnetje' van haar kleindochter. Afbeelding
Gebruikers-avatar
JulieBogaerts1990
Member
Member
BerichtenCOLON 114
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2014, 21:12

Ps: Mickey is blijkbaar nog geen haar veranderd ;)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Voor mij was dat deze in 2007!


Afbeelding

Leuk topic trouwens!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
21Joyce03
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2014, 11:20

Voor mij was dat in 1995 met knabbel[SMILING FACE WITH OPEN MOUTH] Afbeelding
Laatst gewijzigd door 1 op 21Joyce03, in totaal 17 keer gewijzigd.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ga al wel van 2004, maar de allereerste keer op de foto met een character was met Jack Skellington 31/10/2012.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik herinner me er niet veel van, omdat ik nog maar 2,5 jaar oud was.
Maar mijn eerste character was Minnie Mouse en dit was in mei 1992.
Een maand na de opening van Disneyland Paris.
Ik heb hier zelf helaas geen foto's van. Die heeft mijn vader (denk ik).
Afbeelding
Dragy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 2596
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:40

Ook bij mij is de Disneypassie redelijk laat doorgebroken. En een eerste tripje dateert van februari 2007. Bij het binnenkomen van het park liepen er toen nog heel veel characters 's morgens op Town Square.

Onze eerste attractie was de Disneyland Railroad en toen we aan het aanschuiven waren zagen we zo Kapitein Haak lopen. Dat vond ik persoonlijk zo'n prachtige outfit dat we direct daarna wat figuren hebben opgezocht. Mijn eerste werd zo Baloo!

PS: ik heb het topic ook even verplaatst. ;)

Afbeelding
DLP (°2007): +30X - WDW: 2X (mei 2010 en mei 2013) - DLC: 1X (juni 2011) - DCL: 1X (Bahamian cruise op de Magic, april 2013)
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Het is een foto van een foto, gemaakt in het voorjaar van '94 . Mijn allereerste keer Disney! Ik was toen 2,5 jaar en mijn ouders (en zus die erbij staat) hadden nooit verwacht dat ik Mickey een kusje zou geven! :)
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Jullie zijn ook echt geen spat veranderd Yolanda en Sofie :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Alleen Gideon is echt ouder geworden !
De meeste Disney characters en hun fans veranderen niets :D

Ik ben nu al blij dat ik dit topic gestart ben .

Ik kan trouwens Annet alleen maar gelijk geven :thumbs:

En jij bent ook niets verandert hoor Annet.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

Ik ben heel laat met meets begonnen, ben ook pas mn eerste keer naar Disneyland geweest toen ik al 12 jaar was en mijn ouders wouden geen meets doen ( ze vonden het park al druk genoeg met drie kinderen :lol: ). Dus tijdens mijn eerste Disney trip met mijn vriend kwammen de eerste meets mee :D mijn eerste character was Pluto in het Santa Fe hotel, we hadden net een treinreis en wandeling van het station naar het hotel langs de achterkant naar de receptie toe met volle koffers gedaan. het was enorm leuk om dan een beken gezicht te zien zeg maar haha er stond niemand te wachten dus ik zag mn kans schoon en werd hartelijk door Pluto onthaald. ik had me nog nooit zo welkom gevoeld :P dat magische gevoel dat je tijdens een meet krijgt is onbeschrijfelijk leuk :D nu doen we niet liever als characters spotten naast de leuke attracties bezoeken! :thumbs:

Afbeelding

de eerste foto van mij en mijn vriend samen was met Mickey en Minnie!!
Afbeelding
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Hihi moest even lachen dat je "pas" op je 12e voor het eerst geweest was, ik was 23 :P Was mijn afstudeer reisje.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heel grappig om zo oude foto's te zien van iedereen!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Mijn eerste characterontmoeting was op 27 dec 1996,tijdens mijn eerste bezoek aan Disneyland! Toen mijn zus en schoonbroer vroegen ga je mee was mijn antwoord "een mens moet dat toch eens gezien hebben " en na al die jaren,steken ze me dat af en toe nog eens door!
Afbeelding

Mickey liep dan nog gewoon tussen de bezoekers!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar