Café Mickey meeting Phantasialand 29/08/15

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Net terug van een geslaagde Efteling meeting (klik hier) en er zijn al plannen voor een nieuwe....

We zouden deze keer naar Phantasialand in Duitsland gaan op zaterdag 29 augustus 2015!
Iedereen die wilt komen is welkom, het wordt terug een leuke dag (details komen nog) waar we elkaar nog eens ontmoeten of leren kennen.

Wil je graag aanwezig zijn op deze dag, mail dan je gebruikersnaam, echte naam, aantal personen en volledig adres(+gsmnr) naar info@cafemickey.com!
(Laat meteen ook weten of je 's avonds meegaat buffet eten, de lijst wordt afgesloten op 28/06 om mee te gaan eten restaurant info)

Deze mensen zijn al ingeschreven:
  • Prins Adam (1 persoon)
    Boomerke200 (1 persoon)
    Mich€l (1persoon)
    sofie1977 (4 personen)
    yolayo (2 personen)
    digikleuter (1persoon)
    Twiggy (3 personen)
    pinocchio (2personen)
    Annet (1persoon)
    Dory (2personen)
    pluto71 (1persoon)
    Dennis123 (1person)
    Paula (1peroon)
    fairy tale (1persoon)
    Kenneth meisters (2personen+kind)
Afbeelding

“Panavision”
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rschagen
Member
Member
BerichtenCOLON 209
GeregistreerdCOLON 20 Feb 2009, 20:39

Voorkeur Phantasialand, datum staat genoteerd. [SMILING FACE WITH OPEN MOUTH]


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Klinkt allebei goed. Phantasialand is altijd goed. Disneyland zou ik nog even moeten kijken aangezien er dan zeker een overnachting bij moet.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik heb gestemd op DLP, puur omdat ik hoop er dan te werken.
Mocht ik niet aangenomen worden dan kun je m'n stem eruit halen.
Want dan vertrek ik voor 7 maanden naar Spanje in april.
Laatst gewijzigd door 1 op Mouseketeer, in totaal 1 keer gewijzigd.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Ik heb gestemd voor Phantasialand omdat we daar nog nooit geweest zijn, maar als Disneyland uit de poll komt, zijn we er ook bij hoor ;-)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Lol in Phantasialand gaan wij ook overnachten hoor :) , iedereen vrij in wat hij doet overnachten of niet! Ze hebben er leuke hotels in het park en ook paar goedkopere in de buurt

Hotels: klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik stem op Phantasialand, aangezien een nieuwe jaarkaart er financieel niet in zit na de car crash en ik dat weekend sowieso niet meerdere dagen weg kan ivm vakanties van collega's. Dus Disneyland is zeker niet haalbaar, Phantasialand hopelijk wel.

Zal vanavond op de pc ff daadwerkelijk stemmen, want in tapatalk kan dat niet.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Misschien dat ik toch een overnachting erbij doe dan. Was gisteren wel blij dat ik thuis was, toch een drukke dag zo en is het wel prettig om dan op korte afstand van je slaapplaats te zijn :-) Iemand al één van de eigen hotels geprobeerd (Matamba en Ling Bao)?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mich€l schreefCOLONMisschien dat ik toch een overnachting erbij doe dan. Was gisteren wel blij dat ik thuis was, toch een drukke dag zo en is het wel prettig om dan op korte afstand van je slaapplaats te zijn :-) Iemand al één van de eigen hotels geprobeerd (Matamba en Ling Bao)?
Wij hebben Matamba gedaan en is echt een aanrader!

klik hier
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Als ik met iemand kan meerijden wil ik Phantasialand wel eens proberen!
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Het is 1,5 uur rijden voor mij. Dus dat kan ik nog wel op en neer rijden. Ervanuitgaande dat ik vrij kan krijgen tenminste.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Prins Adam schreefCOLON
Mich€l schreefCOLONMisschien dat ik toch een overnachting erbij doe dan. Was gisteren wel blij dat ik thuis was, toch een drukke dag zo en is het wel prettig om dan op korte afstand van je slaapplaats te zijn :-) Iemand al één van de eigen hotels geprobeerd (Matamba en Ling Bao)?
Wij hebben Matamba gedaan en is echt een aanrader!

klik hier
Die is voor 1 persoon nog zelfs iets voordeliger dan Ling Bao, terwijl voor 2 personen het juist andersom is :-) Misschien dat ik het toch maar eens doen als we daar naartoe gaan.
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Ik heb ook gestemd voor Phantasialand, is al weer een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus dat heeft mijn voorkeur.
Vermoedelijk wel dat ik dan wel alleen zal komen, 2 dochters zitten dan in het buitenland voor werk.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

yolayo schreefCOLONIk heb ook gestemd voor Phantasialand, is al weer een tijdje geleden dat ik er geweest ben, dus dat heeft mijn voorkeur.
Vermoedelijk wel dat ik dan wel alleen zal komen, 2 dochters zitten dan in het buitenland voor werk.
Ach, die hebben toch iedere keer chocomel op het verkeerde moment ;) haha
En we zijn waarschijnlijk toch weer met een hoop, dus daar ben je niet alleen :)
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

ik heb gestemd op phantasialand, voor mij is dat makkelijker om te plannen dan disneyland, wat dan sowieso al met een overnachting zou moeten, en phantasialand is ook een heel leuk park dus mijn voorkeur voor een meeting gaat naar daar uit :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar