Halloween Soiree

BUTTON_POST_REPLY
debby82
Member
Member
BerichtenCOLON 24
GeregistreerdCOLON 01 Jan 2015, 20:17

Ik ga met mijn dochter van dan 6 naar la soiree halloween dit jaar. Heb een fantasypas dus we gaan alleen in de avond (31e is een blockdag). Ben erg benieuwd naar ervaring hier... hoe laat mag je het park in met je kaartje en is het de moeite waard? Mijn dochter is een echte character hunter... staat rustig 2 uur te wachten voor character die ze graag wil. En de shows hoe zijn die? Ik ga sowieso maar lijkt me leuk om hier ervaringen te lezen!
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Met je kaartje voor de avond kun je officieel vanaf 5 uur naar binnen.
Er is eigenlijk maar 1 echte show: Minnie's Pirate Academy.
Die is absoluut de moeite waard! Voor mij het hoogtepunt van de avond.
Ik ben zelf ook een enorme character hunter, maar het was vorig jaar een hell.
Twee uur wachten sta je ook echt, je mag blij zijn als je 2 characters op de avond scoort.
Eigenlijk moet je die avond niets willen doen behalve een beetje rondlopen en puur voor de sfeer gaan.
Als je dat doet, is het heel gezellig om eens mee te maken.
Anders kom je echt teleurgesteld terug.
Afbeelding
debby82
Member
Member
BerichtenCOLON 24

officieel? Denk je dat je ook eerder binnen kunt dan?

Mijn meisje en ik gaan verkleed als evil queen en als maleficent... dus dat is ook gewoon al wat leuk is.
Ik denk dat we 1 of 2 characters doen dan en verder gewoon de parade kijken, dreams kijken, show kijken etc. Ik laat haar dan wel de characters uitzoeken die ze echt leuk vindt en die zeldzaam zijn. We gaan ook al in de zomervakantie en in de herfstvakantie dus een hoop characters heeft ze al.

Dank voor je antwoord!
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Er was geen parade de laatste keer. Alleen disco in discoveryland met figuren als djee. En de piraten show van Minnie die echt leuk was. En tuurlijk Dreams laat op de avond niet met sluitingstijd eerder al. park was tot 1:00 open maar vanaf uur of 22 is fantasyland al gesloten vanwege Dreams en er waren na 22 uur heel weinig characters nog te vinden. Disney heeft al aangegeven dat afgelopen keer zwaar tegen gevallen was en dat ze verrast waren door hoeveel mensne verkleed kwamen en echt Halloween wilde vieren met veel characters. Ben dus benieuwd wat ze dit jaar willen gaan doen.
debby82
Member
Member
BerichtenCOLON 24

is het ook echt druk tot 1 uur? Ik ga gewoon kijken wat ik aantref. Ik denk dat we het wel heel leuk zullen vinden. Alleen het verkleden al is voor ons een topper.
debby82
Member
Member
BerichtenCOLON 24

misschien kunnen ze beter mickeys not so scary halloween herintrodiceren... dan is t vast rustiger op 31 oktober.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

debby82 schreefCOLONmisschien kunnen ze beter mickeys not so scary halloween herintrodiceren... dan is t vast rustiger op 31 oktober.
Deze zullen niet terugkomen vrees ik, is te duur voor DLP en te weinig bezoekers. In WDW zijn deze avonden bijna allemaal uitverkocht.

Vorig jaar voor het eerst Halloween in WDW gedaan en daar is er buiten de Not So Scary avonden geen Halloween in de parken! Ook geen promenade die wij wel hebben e, je hoeft daarvoor geen extra ticket te kopen! In ons archief vind je trouwens nog info over vorige jaren! http://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=89
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

debby82 schreefCOLONis het ook echt druk tot 1 uur? Ik ga gewoon kijken wat ik aantref. Ik denk dat we het wel heel leuk zullen vinden. Alleen het verkleden al is voor ons een topper.
Het is gewoon druk tot 1 uur.
En ook niet "gewoon druk" maar echt belachelijk-je kunt je kont niet keren-het is koppen lopen-druk.
Maar dat is nu eenmaal de Halloween Soiree.

En met officieel bedoel ik...volgens de regels.
Nee, met enkel een avondticket kun je er niet eerder in.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Na Dreams is het wel stukken rustiger dus laatste uur is goed te doen. Daarvoor is het wel overal erg druk maar meeste drukte is bij de characters te vinden en dan vooral de speciale.mzijn we laatste x nog geneens in de buurt bij gekomen ook omdat ze maar 1,5 uur er waren op de hele avond. Van af 5 uur kan je op je kaartje naar binnen maar het Soirree begint echt pas om 19:00 uur en veel meet en Greet begonnen nog veel later.
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Ik snap uberhaupt niet waarom ze 2x Dreams doen op zo'n avond.. Paar jaar geleden had je nog mooie eindshows speciaal voor de Soiree! Hoop dat ze dit jaar een hoop verbeteren tegenover afgelopen jaar.
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507

Wezz schreefCOLONIk snap uberhaupt niet waarom ze 2x Dreams doen op zo'n avond.. Paar jaar geleden had je nog mooie eindshows speciaal voor de Soiree! Hoop dat ze dit jaar een hoop verbeteren tegenover afgelopen jaar.
Omdat de eerste Dreams is voor de mensen die geen avondticket hebben, en dat zijn er veel.
En de tweede Dreams voor de mensen van de Soiree.
Veel mensen die naar de Soiree gaan, zijn tijdens de eerste Dreams niet in het park.
Ze zijn vaak eten, of op hun hotelkamer om even uit te rusten omdat het zo'n lange dag is.
Of om zichzelf klaar te maken voor de avond.

Een paar jaar geleden hadden we een podium op Central Plaza waar ze een eindshow opvoerden.
Nu hebben we Disney Dreams.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Mouseketeer schreefCOLON
Wezz schreefCOLONIk snap uberhaupt niet waarom ze 2x Dreams doen op zo'n avond.. Paar jaar geleden had je nog mooie eindshows speciaal voor de Soiree! Hoop dat ze dit jaar een hoop verbeteren tegenover afgelopen jaar.
Omdat de eerste Dreams is voor de mensen die geen avondticket hebben, en dat zijn er veel.
En de tweede Dreams voor de mensen van de Soiree.
Veel mensen die naar de Soiree gaan, zijn tijdens de eerste Dreams niet in het park.
Ze zijn vaak eten, of op hun hotelkamer om even uit te rusten omdat het zo'n lange dag is.
Of om zichzelf klaar te maken voor de avond.

Een paar jaar geleden hadden we een podium op Central Plaza waar ze een eindshow opvoerden.
Nu hebben we Disney Dreams.
Toch is het stom, want het is geen speciale show voor Halloween. Dan moeten ze een HalloweenDreams maken voor de 2e keer. Als je reguliere dreams wilt zien dan kom je maar een dag eerder! Dankzij Dreams word alles afgesloten en gaat de rest van het entertainment en sets ook niet langer door. Tijdens mnsshp doen ze ook geen Wishes maar HalloWishes
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Begrijp beide en het is nu gewoon Dreams als eindshow voor Halloweenavond :( omdat dit goedkoper is en makkelijker dan een aparte show!

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Wanneer kan je kaartjes kopen voor de soiree? Of zijn die al in de verkoop (geweest) ?
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9221

Takkie schreefCOLONWanneer kan je kaartjes kopen voor de soiree? Of zijn die al in de verkoop (geweest) ?
Is nog een beetje vroeg hoor

Afbeelding
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar