Duinrell

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

La Place is geen V&D, maar een eigen onderneming. :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

La Place is onderdeel van V&D en ook betrokken bij alle ellende helaas.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Iejoortje schreefCOLONLa Place is onderdeel van V&D en ook betrokken bij alle ellende helaas.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt en ik weet er helaas alles van, ik werk namelijk bij V&D :-(
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Sterkte, Twiggy. :( Ik hoop dat je ondanks alles toch alles even van je af kan zetten en leuke feestdagen gaat hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Iejoortje schreefCOLONSterkte, Twiggy. :( Ik hoop dat je ondanks alles toch alles even van je af kan zetten en leuke feestdagen gaat hebben.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dank je wel :-)
Gebruikers-avatar
ElsV
Member
Member
BerichtenCOLON 530
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:14

Twiggy schreefCOLON
Iejoortje schreefCOLONLa Place is onderdeel van V&D en ook betrokken bij alle ellende helaas.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt en ik weet er helaas alles van, ik werk namelijk bij V&D :-(
Sterkte, moest direct aan jou denken toen ik het op fb zag passeren!
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

ElsV schreefCOLON
Twiggy schreefCOLON
Iejoortje schreefCOLONLa Place is onderdeel van V&D en ook betrokken bij alle ellende helaas.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Klopt en ik weet er helaas alles van, ik werk namelijk bij V&D :-(
Sterkte, moest direct aan jou denken toen ik het op fb zag passeren!
Dank je wel Els x
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Alle horecamedewerkers Duinrell ontslagen

Afbeelding


Alle personeelsleden van de restaurants en andere eetgelegenheden in Duinrell zijn per direct ontslagen. De reden van deze ontslagen is het faillisement van winkelketen V&D. Restaurantformule La Place maakt tevens onderdeel uit van V&D en verzorgt al jaren de horeca in het pretpark. Doordat de rechtbank V&D failliet heeft verklaard verliezen alle medewerkers hun baan. De eettentjes zullen wel opneblijven in DUinrell, doordat het UWV vanaf morgen het salaris gaat betalen.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

D-Tekenaar schreefCOLONOndanks problemen bij V&D blijven La Place-restaurants in Duinrell open

Gisteren vroeg V&D uitstel van betaling aan. De surseance betreft de hele groep, dus zowel de warenhuizen als de La Place-restaurants. "Wij weten niet hoe de horeca in de toekomst georganiseerd wordt", vertelt een woordvoerder van het attractiepark.
Ben ook benieuwd of La Place een doorstart kan maken en met Duinrel in de toekomst verder kan nu gisteren ook nog de surseance van betaling is omgezet in een faillissement, of dat er iemand anders de restaurants gaat uitbaten.
Twiggy schreefCOLON Klopt en ik weet er helaas alles van, ik werk namelijk bij V&D :-(
Sterkte Twiggy, het is een moeilijke tijd voor alle medewerkers van V&D en La Place :( .
Helaas werkt mijn dochter ook bij V&D (Heerlen), ook voor ons gezin is het spannend hoe alles gaat verlopen.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Twiggy
Member
Member
BerichtenCOLON 664
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 21:18

Maria-Anna schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONOndanks problemen bij V&D blijven La Place-restaurants in Duinrell open

Gisteren vroeg V&D uitstel van betaling aan. De surseance betreft de hele groep, dus zowel de warenhuizen als de La Place-restaurants. "Wij weten niet hoe de horeca in de toekomst georganiseerd wordt", vertelt een woordvoerder van het attractiepark.
Ben ook benieuwd of La Place een doorstart kan maken en met Duinrel in de toekomst verder kan nu gisteren ook nog de surseance van betaling is omgezet in een faillissement, of dat er iemand anders de restaurants gaat uitbaten.
Twiggy schreefCOLON Klopt en ik weet er helaas alles van, ik werk namelijk bij V&D :-(
Sterkte Twiggy, het is een moeilijke tijd voor alle medewerkers van V&D en La Place :( .
Helaas werkt mijn dochter ook bij V&D (Heerlen), ook voor ons gezin is het spannend hoe alles gaat verlopen.
Dank je wel, hoe heet je dochter ik werk ook in Heerlen sta op de babyafdeling :-)
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Twiggy schreefCOLON Dank je wel, hoe heet je dochter ik werk ook in Heerlen sta op de babyafdeling :-)
Ah, da's ook toevallig, jullie werken in het zelfde filiaal.
Mijn dochter is (waarschijnlijk) de enige voormalige CM bij V&D Heerlen, :sorc: Silvana.
Maar ze heeft ondertussen haar ontslag per 1 februari ingediend want ze wilde niet afwachten hoe het allemaal gaat verlopen.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Filmpje waarin 'Tikibabe' Jolien het vernieuwde zwembad in Duinrell bezoekt

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De videoserie over de nieuwe attractie in Duinrell trekt nog niet veel kijkers

Gebruikers-avatar
*Kitty*
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1411
GeregistreerdCOLON 08 Jun 2009, 07:04

Zie hier hoe een ritje voelt in Wild Wings, de nieuwe attractie in Duinrell

Places of Magic: Walt Disney World (1998 + 2010) - Disneyland California (2011) - Disneyland Paris (1996 + 2007 - ...) - Disney Cruise Line (2013)

"Think, Believe, Dream, Dare" ~ Walt Disney
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Nieuwe Duinrell-attractie geopend met speciale luchtshow



De nieuwe attractie Wild Wings is vandaag geopend met een speciale luchtshow waarin vier parachutisten uit een helicopter sprongen. Eén van de parachutisten had een sleutel bij zich waarmee de attractie aangezet moest worden.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar