Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Debbydk
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 12 Mei 2014, 19:53

hallo allemaal

ik zag vandaag dat er op de site dlp kaarten.nl een kortingsactie is voor de fantasypassen. Is er iemand die ervaring heeft met deze website? Op zich is het best interessant maar ik heb er niet eerder over gehoord. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

nog een laatste vraag. Wij zitten 11 november in Sequoilla room only, dat is een blokdag. Is het dan ook gewoon zo dat je bij de kassa bijbetaalt of is het als hotelgast anders?

Dank en groet

Debby
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Als je in een Disney hotel verblijft mag je met een easy pas op je naam en je jaarkaart ook op een blockdag naar binnen. Je kan voor iedereen een eigen easy pass (voor 1 persoon dus) laten aanmaken.
Gebruikers-avatar
Dajokily
Member
Member
BerichtenCOLON 3
GeregistreerdCOLON 26 Apr 2015, 12:28

Ik wilde vandaag dezelfde vraag gaan stellen. Ook wij kwamen de site dlp.kaarten tegen en willen daar Fantasypassen aan gaan schaffen. Ik vind het alleen nog steeds een beetje een vreemd verhaal, de man verkoopt voorlopige jaarpassen die bij het Bureau Passport Annuel omgeruild kunnen worden. Hij heeft een kennis die in DLRP werkt en zo komt hij aan deze kaarten, ik ga er dus maar vanuit dat hij de 20% aandeelhouderskorting krijgt . Maar kan dit allemaal wel ?
Gebruikers-avatar
crepe-au-chocolat
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 14 Aug 2014, 14:39

Voor mij is wat jij noemt reden genoeg om het niet te doen. Het zou niet mogelijk moeten zijn, maar toch kan hij aan die kaarten komen?
Dan kan je beter voor je eerste jaarkaart met iemand afspreken en op een eerlijke manier 15% korting krijgen. Degene die jou korting geeft heeft er dan ook nog wat aan.
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

crepe-au-chocolat schreefCOLONVoor mij is wat jij noemt reden genoeg om het niet te doen. Het zou niet mogelijk moeten zijn, maar toch kan hij aan die kaarten komen?
Dan kan je beter voor je eerste jaarkaart met iemand afspreken en op een eerlijke manier 15% korting krijgen. Degene die jou korting geeft heeft er dan ook nog wat aan.
Je krijgt 10% korting via parraigne, geen 15%. En als je in de afgelopen 2 jaar een jaarpas hebt gehad dan kan je hier geen gebruik van maken. Logisch dus dat het voor sommigen aantrekkelijk is.
Onze eerste passen kwamen ook van dlpkaarten.nl en alles was prima in orde.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
evelien11
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 19 Sep 2014, 21:20

Weet iemand hoeveel een toegangsticket voor 1 dag/1 park aan de kassa kost?
Ik ben even aan het kijken wat goedkoper is: op voorhand een ticket kopen of met mijn Dream Pass 20% korting krijgen aan de kassa.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

evelien11 schreefCOLONWeet iemand hoeveel een toegangsticket voor 1 dag/1 park aan de kassa kost?
Ik ben even aan het kijken wat goedkoper is: op voorhand een ticket kopen of met mijn Dream Pass 20% korting krijgen aan de kassa.
Een ticket 1dag/1park kost aan de kassa 75 euro (2parken 90 euro), dus online goedkoper afhankelijk van wanneer je het nodig hebt.

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... 120#p58120
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Ik heb een vraag over het volgende: Deze maand gaan ik met een arrangement naar Disney toe, echter heb ik ook een jaarkaart dus ik ga deze entreekaarten niet gebruiken. Tijdens Season of the force gaan we weer 3 dagen. Hiervoor heb ik room only kamer geboekt en er gaat iemand mee die geen jaarkaart heeft. Kan hij deze arrangementsentreekaart dan gebruiken? Of anders een classic jaarkaart een oplossing? Mocht bring-a-friend niet terug komen?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Bump schreefCOLONIk heb een vraag over het volgende: Deze maand gaan ik met een arrangement naar Disney toe, echter heb ik ook een jaarkaart dus ik ga deze entreekaarten niet gebruiken. Tijdens Season of the force gaan we weer 3 dagen. Hiervoor heb ik room only kamer geboekt en er gaat iemand mee die geen jaarkaart heeft. Kan hij deze arrangementsentreekaart dan gebruiken? Of anders een classic jaarkaart een oplossing? Mocht bring-a-friend niet terug komen?
Tickets arrangementen zijn max 7 dagen geldig. Waarschijnlijk komt er in januari wel terug een bring a friend
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Prins Adam schreefCOLON Tickets arrangementen zijn max 7 dagen geldig. Waarschijnlijk komt er in januari wel terug een bring a friend
En eventuele oplossing met de goedkoopste jaarkaart? Wanneer bring a friend niet terug komt. Deze heeft namelijk twee blokdagen na aankoop
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Bump schreefCOLON
Prins Adam schreefCOLON Tickets arrangementen zijn max 7 dagen geldig. Waarschijnlijk komt er in januari wel terug een bring a friend
En eventuele oplossing met de goedkoopste jaarkaart? Wanneer bring a friend niet terug komt. Deze heeft namelijk twee blokdagen na aankoop
Die blockdagen zijn contractueel en vervallen niet in als je in een Disneyhotel slaapt, zoals dat bij de blockdagen van de Fantasy wel het geval is, dus dat is geen optie (tenzij je voor die 2 dagen aparte tickets wil kopen.)
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Elien schreefCOLON
Bump schreefCOLON En eventuele oplossing met de goedkoopste jaarkaart? Wanneer bring a friend niet terug komt. Deze heeft namelijk twee blokdagen na aankoop
Die blockdagen zijn contractueel en vervallen niet in als je in een Disneyhotel slaapt, zoals dat bij de blockdagen van de Fantasy wel het geval is, dus dat is geen optie (tenzij je voor die 2 dagen aparte tickets wil kopen.)
Dat klinkt vreemd toch? In principe staan de blockdagen ook in het contract van de classic en fantasy? Of zie ik dat verkeerd.
Elien
Member
Member
BerichtenCOLON 41
GeregistreerdCOLON 27 Dec 2011, 04:21

Het verschil is dat ze beiden dagen doorheen het jaar hebben die op voorhand vastliggen en die je kan omzeilen door in een Disneyhotel te slapen.De Classic heeft gewoon die extra 2 dagen na aanmaak (die ze contractuele blockdagen noemen), die dus voor iedereen variabel zijn - afhankelijk van wanneer je de kaart laat aanmaken - en die niet vervallen als je in een disneyhotel slaapt.

Wat precies de reden is voor die distinctie weet ik ook niet, ik weet enkel dat je er niet mee binnen komt. :p

Wat wel een optie is, is om de classic op voorhand via de post aan te vragen. Dan gaat die al in vanaf het moment dat ze de bestelling verwerken en zijn die 2 blockdagen verlopen tegen dat je hem weer thuis hebt. Nadeel is dan weer wel dat je niet goed kan schatten hoe lang dat duurt en de kans bestaat dat er al een hele hap van je jaar om is tegen dat je gaat.
Bump
Member
Member
BerichtenCOLON 61
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2016, 17:38

Helder, het is alleen jammer dat ze er vanuit Disney weinig over melden. Op de jaarkaarten website staat ook helemaal niets over deze twee blockdagen. Het is vooral dat ik vanuit andere bronnen weet dat ze extra blockdagen hebben. We gaan even overleg wat dan het handigste is een jaarkaart via de post aanvragen of hopen op bring a friend.

Bedankt in ieder geval voor de info.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Criminelen handelen in 35.000 euro aan valse Disneyland-tickets

Afbeelding

Wie naar Disneyland Paris gaat, kan entreebewijzen beter alleen via officiële kanalen kopen. In Frankrijk zijn twee mannen veroordeeld voor het handelen in valse Disney-tickets ter waarde van 35.000 euro. Daarvoor plaatsten ze honderden advertenties op veilingsites.

In september werden de twee oplichters van 24 en 25 jaar gesnapt door de politie. Bij hun arrestatie hadden ze 1500 euro aan contact geld en twintig toegangskaarten voor Disneyland bij zich. De kaarten bleken uiteindelijk nep te zijn.

Via hun in beslag genomen mobiele telefoons kwam de politie achter talloze online advertenties. De valse kaarten waren makkelijk te herkennen, doordat de originele prijs ontbrak. Toch trapten veel mensen erin.

De eerste dader moet twee maanden de cel in. Zijn compagnon kreeg alleen een voorwaardelijke gevangenisstraf van zes maanden aan zijn broek.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/6423/Cri ... ckets.html
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar