Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

mcbat schreefCOLONBeste Allen,

in het weekend van 31 oktober wil ik 2 vrienden mee nemen naar disney voor halloween feest.

nu ben ik in het bezit van een dreams jaarpaspoort en kan dus kaartjes kopen met korting.

hoe kan ik dit het beste doen? via de website kan ik natuurlijk geen korting krijgen.

ik hoor het graag.

groeten,

Martijn
Voor de entree voor die dag kun je de kaarten met korting gewoon aan de kassa kopen.

Als je 's avonds naar het Halloween feest wilt en je wilt daar een paar kaarten voor, moet je even telefonisch reserveren (zelfde telefoonnummer als voor room only reserveringen).
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
mcbat
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 11 Feb 2011, 22:17

Beste Joyce,

Dankjewel voor je snelle reactie,

Er is zeker geen andere manier om de kaartjes met korting te kopen en zo de wachtrij te vermijden?

De Kaartjes kosten online 139 euro voor 2 dagen 2 parken. Is dit bij het park ook zo? ik ben al aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden. De avond tickets moet goed komen om telefonisch te verkrijgen. Het gaat me meer om de entree tickets

Groeten,

Martijn
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

mcbat schreefCOLONBeste Joyce,

Dankjewel voor je snelle reactie,

Er is zeker geen andere manier om de kaartjes met korting te kopen en zo de wachtrij te vermijden?

De Kaartjes kosten online 139 euro voor 2 dagen 2 parken. Is dit bij het park ook zo? ik ben al aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden. De avond tickets moet goed komen om telefonisch te verkrijgen. Het gaat me meer om de entree tickets

Groeten,

Martijn
Met jaarkaartkorting op de dagkaartjes gaat dit helaas bij mijn weten niet van tevoren.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

mcbat schreefCOLONBeste Joyce,

Dankjewel voor je snelle reactie,

Er is zeker geen andere manier om de kaartjes met korting te kopen en zo de wachtrij te vermijden?

De Kaartjes kosten online 139 euro voor 2 dagen 2 parken. Is dit bij het park ook zo? ik ben al aan het zoeken geweest maar kon het niet vinden. De avond tickets moet goed komen om telefonisch te verkrijgen. Het gaat me meer om de entree tickets

Groeten,

Martijn
Let wel op de jaarkaartkorting op tickets voor DLP is enkel geldig op dagtickets!!!! Niet op meerdaagse tickets. Dus je koopt ze best online als je meerdaagse tickets nodig hebt. Je vind de link onder de DLP banner op deze pagina: http://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lisjuh
Member
Member
BerichtenCOLON 222
GeregistreerdCOLON 19 Mei 2015, 14:25

Hoi,

Ik heb ook even een vraag. Ik heb een 3 daags arrangement geboekt via de Disney website zelf bij een disney hotel. krijg ik dan 1 pas per persoon voor die 3 dagen? Of allemaal losse tickets op datum?

In het overzicht wat ik van Disney heb gehad staat alleen dat ik alle bonnen incl. maaltijdbonnen in hotel krijg maar het is mij niet duidelijk hoeveel kaartjes ik dan krijg. Als ik alles los krijg neem ik even een map mee haha..
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Je krijgt per persoon een ticket dat 3 dagen geldig is.
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Lisjuh schreefCOLONHoi,

Ik heb ook even een vraag. Ik heb een 3 daags arrangement geboekt via de Disney website zelf bij een disney hotel. krijg ik dan 1 pas per persoon voor die 3 dagen? Of allemaal losse tickets op datum?

In het overzicht wat ik van Disney heb gehad staat alleen dat ik alle bonnen incl. maaltijdbonnen in hotel krijg maar het is mij niet duidelijk hoeveel kaartjes ik dan krijg. Als ik alles los krijg neem ik even een map mee haha..
Je krijgt voor iedere persoon in je gezelschap een entreekaartje die voor je hele verblijf te gebruiken is om de parken in te gaan.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Er is momenteel toch een "Bring a friend" actie gaande? Volgende week komt er een vriend mee, die ik daarmee kan helpen aangezien ik een jaarpaspoort heb, maar Moet ik behalve mn jaarpaspoort nog iets meenemen hiervoor?
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Nee alleen je jaarkaart is voldoende.
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Annet schreefCOLONNee alleen je jaarkaart is voldoende.
Toppie! Dank je wel x
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Up!
Ik heb MagieDeDisney / Anneke gisteren gesmst, maar ze geeft geen gehoor. Iemand anders die aanstaande dinsdag of woensdag 1 bring a friend actie korting wilt verlenen?
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Hee, ik ben er nog steeds, maar ik heb geen sms ontvangen! PM komt eraan.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Jeej! Morgen een "date"! Haha! Gaat het toch nog goed komen!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Een date met mij Cynderella ? :D
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Nee, met Anneke / MagieDeDisney! Maar als een meisje ziet lopen met roze rugzak, roze oren, bermuda spijkerbroek, groene slippers en roze teen nagels, dan ben ik dat!
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar