Algemeen toegangstickets

De Toegangstickets voor de Parken, Aanbiedingen voor Tickets
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ontdek vanaf nu de "Pack Magic Night" !!! voor 60 euro ga je binnen vanaf 17 uur . Bij de tickets zit ook nog 1 Fastpass inbegrepen !!!

Afbeelding

bron : Dlrp Express‏
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Ik weet niet of ik dot hier juist plaats maar ik had een vraagje ivm gewone toegantickets voor een begeleider van iemand met bewijs van handicap. Met de groene kaart mag je als begeleider gratis mee met je abonnement. Hoe zit dat met de gewone tickets . Krijgen gehandicapten korting op toegangstickets en hoe zit het met de begeleider ?
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

De mindervaliden betaalt gewoon de volle prijs voor het dag ticket .
En de begeleider krijgt het dag ticket dan weer gratis :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

D-Tekenaar schreefCOLONOntdek vanaf nu de "Pack Magic Night" !!! voor 60 euro ga je binnen vanaf 17 uur . Bij de tickets zit ook nog 1 Fastpass inbegrepen !!!

Afbeelding

bron : Dlrp Express‏
Ik vind dit best nog veel voor een halve dag :roll: zeker als je ziet dat de huidige bring-a friend actie met AP 47 euro bedraagt. Maar misschien hebben ze hier wel een markt voor mensen die pas laat toekomen en dan alsnog entree willen betalen :? Mocht ik geen AP hebben, zou ik toch niet zo happig zijn op deze deal.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Je bent niet de enige ;). Je kan op heel veel manieren tickets kopen aan €45-60 voor een hele dag. Waarom zou je dan meer/evenveel geven voor een avond ...
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Stitch87 schreefCOLONJe bent niet de enige ;). Je kan op heel veel manieren tickets kopen aan €45-60 voor een hele dag. Waarom zou je dan meer/evenveel geven voor een avond ...
zelfde deal met onbeperkte fastpass-tickets... Dat zou pas een deal zijn :D
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Stitch87 schreefCOLONJe bent niet de enige ;). Je kan op heel veel manieren tickets kopen aan €45-60 voor een hele dag. Waarom zou je dan meer/evenveel geven voor een avond ...
Ik denk dat er best veel mensen onvoorbereid naar de parken gaan en dat er daarvoor best een markt is. Komen nu rond 4 uur aan en moeten 95 euro betalen. Kan er nu geantwoord worden, als je een uurtje wacht is het nog maar...
Je wordt toch ook altijd aangesproken door mensen die je kaartjes willen hebben als je vroeg weggaat? Mij idee is dat die nu doorverkopen aan die onvoorbereid komen
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

olafLover schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONJe bent niet de enige ;). Je kan op heel veel manieren tickets kopen aan €45-60 voor een hele dag. Waarom zou je dan meer/evenveel geven voor een avond ...
Ik denk dat er best veel mensen onvoorbereid naar de parken gaan en dat er daarvoor best een markt is. Komen nu rond 4 uur aan en moeten 95 euro betalen. Kan er nu geantwoord worden, als je een uurtje wacht is het nog maar...
Je wordt toch ook altijd aangesproken door mensen die je kaartjes willen hebben als je vroeg weggaat? Mij idee is dat die nu doorverkopen aan die onvoorbereid komen
amai zijn er echt mensen die voor Disneyland park staan en aan gasten vragen of ze hun ticket mogen hebben als ze vroeger weggaan? Moet je toch maar durven en kan toch niet altijd met succes zijn. De meeste mensen met jonge kinderen gaan wel reeds weg na de parade. Zou Disney-met deze verkoop die illegale verkoop willen tegenhouden?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Ik heb inderdaad ook zulke vragen gekregen, eens was het inderdaad een vrouw die zelfs kinderen meehad, en dat was twee uur voor sluitingstijd. (Als je heel vriendelijk wilt klinken zeg je gewoon dat je abbonnementhouder bent) Ik dacht dat DLP vroeger avondtickets verkocht en dat ze het nu gewoon weer terugbrengen, maar volgens mij heb ik dat verkeerd onthouden.
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh wow, met kinderen bij zich? Dat hebben wij nooit gehad, maar ja, het is echt heel vaak gevraagd. Wij hadden toen en abonnement en gingen vaak op zo dag tussen 12 en 2 weg, dan werden we standaard aangesproken. De eerste keer duurde het even voor ik snapte wat ze wilden, daarna steeds gewoon meteen geantwoord dat we een abonnement hebben. Ik ging er altijd van uit dat ze het door zouden verkopen, maar miss was het ook wel voor hun zelf
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

Japperboy schreefCOLON
olafLover schreefCOLON
Stitch87 schreefCOLONJe bent niet de enige ;). Je kan op heel veel manieren tickets kopen aan €45-60 voor een hele dag. Waarom zou je dan meer/evenveel geven voor een avond ...
Ik denk dat er best veel mensen onvoorbereid naar de parken gaan en dat er daarvoor best een markt is. Komen nu rond 4 uur aan en moeten 95 euro betalen. Kan er nu geantwoord worden, als je een uurtje wacht is het nog maar...
Je wordt toch ook altijd aangesproken door mensen die je kaartjes willen hebben als je vroeg weggaat? Mij idee is dat die nu doorverkopen aan die onvoorbereid komen
amai zijn er echt mensen die voor Disneyland park staan en aan gasten vragen of ze hun ticket mogen hebben als ze vroeger weggaan? Moet je toch maar durven en kan toch niet altijd met succes zijn. De meeste mensen met jonge kinderen gaan wel reeds weg na de parade. Zou Disney-met deze verkoop die illegale verkoop willen tegenhouden?

ook mee gemaakt 2005,2006 als ik door ging naar de trein vroegen me ook, maar aan gezien ik jaarpas had geen ticket.
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

D-Tekenaar schreefCOLONDe mindervaliden betaalt gewoon de volle prijs voor het dag ticket .
En de begeleider krijgt het dag ticket dan weer gratis :)
En welk soortt bewijs met de mindervalide kunnen voorleggen want een parkeerkaart heeft ze niet en een groene eac kaart gaat ze de eerste dag ook nog nie hebben. Is een brief met bewijs van percent invzliditeit van de dokter genoeg.
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Hadden we de laatste keer ook in juni. Was een jongen van 17-18j. Heb hem netjes de weg getoond naar de locketten :D. Hij zal ook wel met zijn ogen gedraaid hebben toen we weg liepen :D.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

FrozenOlaf schreefCOLON
D-Tekenaar schreefCOLONDe mindervaliden betaalt gewoon de volle prijs voor het dag ticket .
En de begeleider krijgt het dag ticket dan weer gratis :)
En welk soortt bewijs met de mindervalide kunnen voorleggen want een parkeerkaart heeft ze niet en een groene eac kaart gaat ze de eerste dag ook nog nie hebben. Is een brief met bewijs van percent invaliditeit van de dokter genoeg.
Ik weet niet of een brief alleen goed is .
Je kan het natuurlijk wel proberen :yes:
het belangrijkste is dat de brief duidelijk is en in engels of frans :)
Gebruikers-avatar
FrozenOlaf
Member
Member
BerichtenCOLON 68
GeregistreerdCOLON 11 Nov 2014, 18:35

Ok thx
If you can dream it,you can do it !

Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar