Disneyland Paris Parking

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

bijkomend vraagje: is dit trouwens ook inbegrepen als je abonnement hebt? zou inderdaad wel ideaal zijn om lange tijd in Disneyland te verblijven
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONbijkomend vraagje: is dit trouwens ook inbegrepen als je abonnement hebt? zou inderdaad wel ideaal zijn om lange tijd in Disneyland te verblijven
Met jaarkaart moet je verschil betalen dacht ik, dus 15 euro per dag.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Je kan er gewoon blijven staan/ overnachten. Sommige staan er weken. Voorheen was t gratis, nu is het 10 of 15 euro. Er zijn verder weinig tot geen voorzieningen, geen stroom, voor de dames 3 douches en de heren iets meer, zelfde aantal toiletten. In het gebouw kan je nog wel je telefoon in een van de weinige stopcontacten steken. Ergens kan je ook wel nog je toilet reinigen.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Douches zijn toch mooi meegenomen dan. Ooit koop ik me camper en blijf ik er een hele zomer
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

Japperboy schreefCOLONDouches zijn toch mooi meegenomen dan. Ooit koop ik me camper en blijf ik er een hele zomer
Stel je ook echt niet luxe douches voor. Je kan er douchen, dat is het. Slippers zijn een must do en creatief met hoe je dingen ophangt op één haakje, want iets neerleggen gaat niet... En de temperatuur is niet te regelen, zijn meer van die douches zoals bij het zwembad.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
Gebruikers-avatar
ParToutatis
Member
Member
BerichtenCOLON 31
GeregistreerdCOLON 02 Aug 2016, 12:51

Philip schreefCOLONDag iedereen

Heeft iemand ervaring met overnachten in een camper op de Disney parking? Ik lees op de site dat dat 35 euro kost, maar dat je er weg moet 's avonds. Kan je er echt niet blijven voor één nachtje? We willen dit graag doen in september... :sorc:
Ja, maar in principe voor 1 nacht en dan iedere nacht verlengen indien het kan, geen garanties.

Aankomen en voor 3 weken je fee betalen gaat dus niet...
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Nieuwe posters en werkzaamheden aan ingang Disneyland Paris ter voorbereiding van de komst van automatisch poortjes

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nieuw de Disneyland Paris Parking +

Vanaf 1 oktober kunnen gasten die 'premium' service willen kiezen voor de nieuwe Disney Parking+. Deze parking bied parkeerplaatsen extra kortbij de parken en kost 45 euro per voertuig. Je krijgt toegang tot deze parking met een code via de slagboom. Deze parking is aan de andere zijde van de al bestaande Infinity parking die gratis is voor Infinity jaarkaarthouders.

Het Disneyland Paris parking heeft in totaal 11700 plaatsen (57 voetbalvelden), een normale parkeerplek kost 25 euro per dag.
Een alternatief voor deze parking is de Disney Village parking: https://www.onepark.co/nl-be/france/che ... ey-village. Deze parking heeft een tarief per uur.

Afbeelding

Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De nieuwe parking +

Afbeelding
Afbeelding
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Seine-et-Marne: gele vesten belanden in Disneyland Paris

Afbeelding

Chessy, deze zondag om 10:15 uur Een optocht van gele vesten arriveert op de parkeerplaats van Disneyland

Afbeelding


Een stoet van tientallen auto's met gele vesten of blauw-wit-rode vlaggen arriveerde deze zondag om 10.15 uur aan de parkeertol van Disneyland Paris in Chessy.
Na een zeer lange en intense dag van mobilisatie in Seine-et-Marne zaterdag, hervatten de Gele Vesten van de 77 de weg deze Zondagmorgen.

Afbeelding

Vanaf het midden deze ochtend arriveerden verschillende processies van tientallen auto's met gele vesten of blauw-wit-rode vlaggen vanuit verschillende ontmoetingsplaatsen voor de slagbomen van de parking Disneyland Paris.

Afbeelding

Chessy, deze zondag om 10:45. Door de opstand van de gele vesten kunnen bezoekers vandaag gratis naar de Disneyland Paris-parkeerplaats gaan, wat normaal € 30 per auto per dag kost. LP / Guénaèle Calant

Parkeren voor 30 € per dag: gratis!

Volgens onze verslaggever ter plaatse blokkeren de demonstranten deze zondagmorgen zeven van de negen toegangen en laat Disneyland Paris bezoekers daarom toe om gratis te parkeren bij twee tolpoorten waarvan de slagbomen omhoog staan. De gele vesten parkeerden hun auto's voor de zeven poorten. Ze ontvouwden banners die de president van de republiek opriepen.


Chessy, deze zondag om 10:45. De protestactie van de gele vesten wordt uitgevoerd in vrede en onder toezicht van de politie. LP / Guénaèle Calant
De operatie vindt plaats in rust onder toezicht van een aantal politieagenten aanwezig.

de organisatie heeft de intentie om de wegen tolvrij te maken. Ter plaatse wachtten politie en beveiligingsmedewerkers van het recreatiecomplex op hen.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Patrickwijk
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 20 Nov 2018, 20:09

“Een alternatief voor deze parking is de Disney Village parking: https://www.onepark.co/nl-be/france/che ... ey-village. Deze parking heeft een tarief per uur.”

Is deze parking nog steeds open? Ik wil maandag namelijk een paar uurtjes naar het park om abonnementen te halen. 30 euro voor een paar uurtjes vind ik wat te gortig dus zou dit een uitkomst zijn.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Patrickwijk schreefCOLON“Een alternatief voor deze parking is de Disney Village parking: https://www.onepark.co/nl-be/france/che ... ey-village. Deze parking heeft een tarief per uur.”

Is deze parking nog steeds open? Ik wil maandag namelijk een paar uurtjes naar het park om abonnementen te halen. 30 euro voor een paar uurtjes vind ik wat te gortig dus zou dit een uitkomst zijn.
Je kan je ook op parking van partnerhotel zetten en shuttlebus nemen...
Afbeelding

Afbeelding
vdbemdsa
Member
Member
BerichtenCOLON 228
GeregistreerdCOLON 25 Aug 2010, 11:01

die nieuwe betaalde parking is dus aan de Winnie parking zie ik, hopelijk laten ze de gehandicaptenplaatsen daar wel nog bestaan, want de laatste tijd zijn de gehandicaptenplaatsen aan het disneyhotel zal ik maar zeggen, direct al volzet, en moet je ook naar Winnie
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

vdbemdsa schreefCOLONdie nieuwe betaalde parking is dus aan de Winnie parking zie ik, hopelijk laten ze de gehandicaptenplaatsen daar wel nog bestaan, want de laatste tijd zijn de gehandicaptenplaatsen aan het disneyhotel zal ik maar zeggen, direct al volzet, en moet je ook naar Winnie
Dat is apart van elkaar.
Afbeelding
steef
Member
Member
BerichtenCOLON 12
GeregistreerdCOLON 29 Apr 2019, 10:14

Wij gaan volgende week een week naar DLP. Heeft het zin om één abo alvast online aan te schaffen zodat we geen parkeerkosten hoeven te betalen? Of krijg je de parkeerkosten retour als je dezelfde dag een jaarabonnement aanschaft, net als dat geldt bij aankoop van een dagpas?
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar