Disneyland Paris Restaurant updates

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
Tona Theodora
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 24 Mei 2017, 12:43

Dat ziet er erg prestatief goed uit zeg. Blijft dit tot het eind van het jaar? En is dat in alle restaurants ze vinden op de kaart?
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Een vraagje, hoe zit dat met dat gratis aperitief met een dream jaarkaart in de tafelbediening restaurants.
Moet je daar zelf naar vragen? Laatst bij Captain Jack's niks gekregen, had thans laten verstaan dat we een jaarkaart hadden.
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Frank_C80 schreefCOLONEen vraagje, hoe zit dat met dat gratis aperitief met een dream jaarkaart in de tafelbediening restaurants.
Moet je daar zelf naar vragen? Laatst bij Captain Jack's niks gekregen, had thans laten verstaan dat we een jaarkaart hadden.
Soms moet er zelf achter vragen....

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Reserveer nu online je restaurant via de website van Disneyland Paris

Afbeelding

http://www.disneylandparis.be/nl/restaurants/

Sinds kort kan je reservaties voor tafelbediening en buffet-restaurants online maken via de website van Disneyland Paris. Het systeem staat echter nog niet 100% op punt, waardoor er de eerste dagen nog moeilijkheden verwacht worden voor online reservaties.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Scar666
Member
Member
BerichtenCOLON 113
GeregistreerdCOLON 01 Nov 2015, 08:54

Eindelijk ...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Nu nog even geduld tot het echt werkt, denk dat er beetje opstart problemen zijn en overbelast...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Theemuts
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 25 Apr 2015, 11:08

Ik heb vandaag geprobeerd om online te reserveren. De 'knop' op de restaurant-pagina verdween zodra de pagina geladen was. Ik kon er nog wel op klikken, maar kon vervolgens het reserveringsformulier niet verzonden. Dus heb ik toch maar naar de reserveringslijn gebeld.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Nog steeds niet helemaal klaar voor gebruik dus.
Volg onze avonturen op instagram
saskia_d
Member
Member
BerichtenCOLON 18
GeregistreerdCOLON 06 Jan 2017, 13:24

Het is mij een aantal weken geleden wel gelukt. Gewoon blijven proberen, eens doet ie het. ;) Heb ik ook gedaan.
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Vandaag via de website restaurant Plaza Gardens gereserveerd voor zaterdag 9 juni ... ging geheel probleemloos. Ook de bevestiging ontvangen via e-mail.

Ik had dit een week of twee geleden ook geprobeerd, maar toen werden er geen beschikbare tijden aangegeven. Enfin, nu dus wel gelukkig!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Zojuist reserveringen gemaakt voor 13 &14 juli! La Grange en Auberge, beide nog nooit geweest! Werd wel eens tijd La grange wilde mijn vriend graag, en ondanks dat ik ADC wel duur vind, wil ik het toch eens ervaren. Ben benieuwd. Eerste keer sinds jaren dat we in de zomer maanden gaan, dus denk dat het eten even een rustpuntje op de dag gaat worden.

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI VNS-L31 met Tapatalk
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Fijn dat het reserveren nu lukt.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

als ik nu kijk op de menukaarten van de counter services staat er bij het bier bij dat het enkel kan gekocht worden samen met eten, vroeger ging ik soms samen met de mama even rustig genieten op een terrasje, bij casey's of colonel haiti, met een biertje erbij, maar dat zou nu dus nietmeer kunnen? zou ik wel jammer vinden, is toch tegen de verkoop, en is nu niet dat we ons daar zat drinken, is gewoon even rustig genieten met een biertje, hoorde er ook bij voor ons.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kristof27 schreefCOLONals ik nu kijk op de menukaarten van de counter services staat er bij het bier bij dat het enkel kan gekocht worden samen met eten, vroeger ging ik soms samen met de mama even rustig genieten op een terrasje, bij casey's of colonel haiti, met een biertje erbij, maar dat zou nu dus nietmeer kunnen? zou ik wel jammer vinden, is toch tegen de verkoop, en is nu niet dat we ons daar zat drinken, is gewoon even rustig genieten met een biertje, hoorde er ook bij voor ons.
Eigenlijk is het altijd zo al geweest hoor. Sommige cast members doen er niet moeilijk over, anderen willen de regels volgen en dan krijg je geen alcohol zonder eten.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kristof27
Member
Member
BerichtenCOLON 64
GeregistreerdCOLON 10 Aug 2009, 14:47

Ah, wist ik niet, het is ons inderdaad vroeger nooit geweigerd geweest
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar