Disney /Pixar in Concert

Gebruikers-avatar
MagieDeDisney
Member
Member
BerichtenCOLON 291
GeregistreerdCOLON 11 Apr 2015, 14:18

Heb hier nog geen topic van gezien, dus here we go!

Afbeelding
For the first time ever, Disney and Pixar release their Academy Award winning film RATATOUILLE in
high-definition on the big screen while the beloved score by composer Michael Giacchino is performed live by symphony orchestra.

RATATOUILLE is the tale of a determined young rat with a cultivated palate who gets an unlikely chance to do what he dreams of most – cook in a French restaurant in Paris. Circumstance lands the rat, Remy, at Gusteau's restaurant, where the spirit of the late chef guides him through a bizarre partnership with clumsy clean -up boy Linguini. In a hilarious chain of events that turns the City of Lights upside down, he achieves his dream with his pal Linguini.

This live orchestra event is an experience to savor as the movie cooks up delectable moments again and again.

http://www.cami.com/?webid=2434

Ietsjes meer info: http://www.pixarpost.com/2015/04/ratato ... on-to.html

Kaartjes voor London en Parijs zijn al verkrijgbaar, meer data's zijn er nog niet, zullen hopelijk nog komen.
Maargoed, lijkt me wel supergaaf om te horen! Wie gaat er (misschien)?
Youtube | Instagram | WDW Cast Member 2018
"Well, that's the good part I guess. You get to go find a new dream."
9-2019 Disneyland Paris RunDisney
5-2020 Princess RunDisney DLP?
1-2023 Walt Disney World Marathon Weekend?
~ Anneke
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Wat gaaf zeg!
Ik zou er niet voor naar het buitenland gaan maar zou het wel heel gaaf vinden als ze toevallig ook naar Amsterdam zouden komen..
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Mulan
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 04 Jun 2014, 09:02

Oh wauw, wat gaaf! Raratouille is een van m'n favoriete films en soundtracks dus zou er graaag naar toe gaan!
She saw the world not always as it was, but as perhaps it could be.. with just a little bit of magic

Blog en Instagram
Tangled
Member
Member
BerichtenCOLON 88
GeregistreerdCOLON 29 Dec 2014, 18:00

Leuk! Ik vond het zo jammer dat ik die live-voorstelling van Fantasia moest missen, wie weet kan ik wel naar deze als ie naar Nederland toekomt.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Van Lambaart brengt ‘Disney in Concert’ in Ziggo Dome

Disney in Concert zorgt al jaren overal ter wereld voor uitverkochte zalen. Dit jaar wordt deze imponerende show – waar film, muziek en de beroemde verhalen op unieke wijze bij elkaar komen – grootser dan ooit! Producenten Van Lambaart Entertainment en MOJO zijn verheugd te melden dat in de aanstaande herfstvakantie op zondag 25 oktober 2015 de familie-hit van het jaar met een indrukwekkende show in de Amsterdamse Ziggo Dome staat. Samen met het wereldberoemde Metropole Orkest (65 musici) treden onder anderen sterren als Thomas Berge, Anita Meyer, Sjors van der Panne, Kim-Lian van der Meij en Jamai op. Zij brengen in een spectaculair decor met indrukwekkende lichtshow en speciale effecten vele grote hits uit wereldberoemde Disney films, zoals Frozen, The Lion King, De Kleine Zeemeermin, Mulan,Pocahontas en Aladdin. Jamai zal tevens de presentatie van dit grootse familiespektakel voor zijn rekening nemen. Tickets zijn verkrijgbaar via onder andere www.eventim.nl.

Disney in Concert is in een kleinere setting tot twee keer toe in het prestigieuze Concertgebouw te zien geweest. Maar de vraag naar kaarten is zo groot dat men nu de overstap naar de Ziggo Dome maakt. Producent Erwin van Lambaart : “De bezoekers van 5 tot 85 jaar krijgen een uniek concert dat zijn weerga niet kent. Terwijl het Metropole Orkest de prachtige en ontroerende muziek live speelt, worden op een enorm HD scherm de bijbehorende en legendarische filmbeelden vertoond. Jong en oud zal worden meegevoerd in de wondere wereld die Disney heet”. Aan de indrukwekkende line-up van Jamai, Kim-Lian, Sjors, Thomas en Anita zullen de komende weken nog meer grote namen worden toegevoegd. Wie hen bij Disney in Concert op 25 oktober gaan vergezellen, wordt binnenkort bekend gemaakt. Het verleden leert dat de tickets voor Disney in Concert altijd binnen korte tijd zijn uitverkocht. Wie dit familie-uitje niet wil missen, wordt aangeraden snel kaarten te kopen. Tickets zijn vandaag vanaf 12.00 uur te koop bij onder andere www.eventim.nl.

http://www.musicaljournaal.nl/van-lamba ... iggo-dome/
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Wij gaan! We zijn de afgelopen twee jaar ook geweest en dat was echt fenomenaal. Leuk voor kinderen, maar juist ook voor de volwassenen heel mooi. De live muziek is geweldig.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik ga al naar Musicals In Concert, daar zongen ze ook genoeg Disney haha. Word niet super enthousiast van de optredende artiesten.
Monster-E
Member
Member
BerichtenCOLON 550
GeregistreerdCOLON 06 Jun 2014, 09:06

Annet schreefCOLONIk ga al naar Musicals In Concert, daar zongen ze ook genoeg Disney haha. Word niet super enthousiast van de optredende artiesten.
Haha, dat vond ik ook al!!
Aan de indrukwekkende line-up van Jamai, Kim-Lian, Sjors, Thomas en Anita zullen de komende weken nog meer grote namen worden toegevoegd.
Met die namen maken je mij niet blij, omdanks dat ik het idee verder wel tof vind.
(Welke taal zingen ze eigenlijk?)
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

lijkt me wel leuk maar twijfel ook wel. wie is al geweest en kan me meer info over de avond geven?
is het nederlands gezongen of juist engels? hoe lang duurt de show? etc
alvast bedankt
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Jo_
Member
Member
BerichtenCOLON 143
GeregistreerdCOLON 20 Apr 2014, 13:09

Ik gok met die namen dat het helaas in het Nederlands is.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

heb wat op youtube opgezocht en vb Jamai zong zowel in het nederlands als in het engels dus weet het niet goed maar zag er best leuk uit. weet wel niet precies wat te verwachten en welke plaatsen je het best neemt enzo
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Joyce_Belle
Member
Member
BerichtenCOLON 269
GeregistreerdCOLON 29 Sep 2010, 14:08

Er wordt Nederlands en Engels gezongen en zowel uit films als uit musicals, maar wel vooral uit de films.
[Fairy at dawn, princess by day, mermaid by night.]
Gebruikers-avatar
Wezz
Member
Member
BerichtenCOLON 1351
GeregistreerdCOLON 19 Feb 2009, 23:31

Voorgaande edities steeds overgeslagen, maar dit jaar hebben we tickets! Ben erg benieuwd..
DLRP [65] WDW [6] DL [2]
Wezzlog Characters // Wezzvlog
Gebruikers-avatar
Tinkerbelletje
Member
Member
BerichtenCOLON 1375
GeregistreerdCOLON 08 Jul 2009, 17:29

Vind het ook echt jammer dat het dit jaar in het Ziggodome is :(
In het concertgebouw paste dit veel beter thuis...
Weet nog niet of ik er heen ga.. wordt ook niet echt happy van Thomas Berge, Anita Meijer en Kim Lian..
DLRP 33x ~ WDW 2013 ~ DCL Magic 2015 ~ WDW 2016
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Komaan Thomas Berge en Kim Lian <3 zijn toch erg goed !
Als het hier in de Ethias was moest ik geen 2 minuten nadenken :D
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar