Algemeen Disneyland Paris Halloween 2015

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Halloween in Disneyland Paris

Laat je op een vrolijke manier schrik aanjagen als Disneyland Paris in de ban van Halloween raakt.

Afbeelding

Halloween in Disneyland Paris: Grappen en grollen met een Disneytwist
Deze herfst neemt de magie een onverwachte draai. Het amusementspark Disneyland® Paris raakt behekst en Disney figuren in excentrieke kostuums sluipen door de met pompoenen versierde straten. Dit alles tijdens de zoetste Halloweentraktatie van het jaar! Mis Halloween in Disneyland Paris niet.

Decors en sfeer
Mickey's Halloweenfeest komt tot leven
Bekijk Mickey en zijn vrienden tijdens hun reizende show en vier het spookfeest van het jaar samen op een achtergrond van prachtige herfstkleuren.

Vrolijke maar spookachtige tijden
Raak betoverd in een magische nevel met spookachtige beelden en geluiden, terwijl grijnzende pompoenen en spoken overal op de stoep van Main Street, U.S.A® staan en een blij gegrinnik de lucht vult.

Ontmoet VIP-figuren in spookachtige kostuums

Bezoek Goofy Bonbons met een zoete verrassing
Schud handen en krijg een snoepje van Goofy Bonbons voordat hij allerlei gekkigheid uithaalt met zijn 'vreemde snoepjesmachine'.

Spookachtig chique bij Minnie's Costume Couture
Reken op extravagante kleuren en onweerstaanbare vormen met Minnie's unieke Halloweencreaties die speciaal voor deze gelegenheid zijn bedacht.

Meng je onder de Disneyschurken
Disneyschurken mengen zich onder de stoute traktaties
Maak kennis met de schurkerigste Disneyboeven en laat je van je slechtste kant zien voor het feest waar slecht zijn een kunst is.

Afbeelding

Huiverwekkend leuk fotoplezier bij Jack and Sally's Cemetery*
Benader dit spookachtige duo in de omgeving van hun eigen angstaanjagende kerkhof. Tover vervolgens je schurkerigste grijns op je gezicht en poseer voor een paar onvergetelijke foto's.

*uit Nightmare Before Christmas ©Disney van Tim Burton
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Halloween in Disney Village

Geniet van een gillend leuke tijd als Disney Village® wordt veranderd in een land vol spookachtige verrassingen en speciale Halloweenparades.

Afbeelding

Halloween in Disney Village: De vrolijkste spooktochten
Raak betoverd door een magische mist van spookachtige beelden en geluiden met Halloween in Disney Village. Grijnzende pompoenen paraderen door de straten van Disney Village® en Disney figuren zijn uitgedost in speciale Halloweenkostuums. Een geweldige spookachtige belevenis vol plezier en verrassingen voor het hele gezin.

Een griezel-tastische avond!
Mis het speciale Halloweenfeest op 31 oktober niet, waarbij straatentertainment, shows en concerten het feest een echt spookachtige sfeer geven
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ik hoop dat we de "echte" informatie snel krijgen. Dit is allemaal algemene informatie.
Ik wil weten of het gerucht van een nieuwe float klopt, of het gerucht van het niet terug keren van Vive La Vie klopt, of de Villains meet 'n greet terug keert in de vorm van vorig jaar (met Maleficent die het opent en bijbehorende dorens decoratie), of de villains promenade terug keert, of Marie weer buiten komt etc.

Dat ze maar opschieten met de press release!
Afbeelding
marijndz
Member
Member
BerichtenCOLON 594
GeregistreerdCOLON 09 Mei 2014, 19:21

Vive la vie niet terugkomt ? :|
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

marijndz schreefCOLONVive la vie niet terugkomt ? :|
Dat gerucht gaat al een aantal maanden.
Maar aangezien er nog altijd geen press release is (zucht) weten we niet of het waar is.
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Van wanneer tot wanneer loopt dit evenement exact?
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik hoop dat het niet waar is, ik hou van vive la vie!
Halloween loopt van 1 oktober tot 1 november.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Oh dat zou jammer zijn !!!!
Ik heb de parade nog niet live kunnen zien.
Maar wanneer ik de parade op you tube bekijk (en dat is erg vaak)
Denk ik altijd van wat is dit toch een lekker nummertje !!!!
En het past ook perfect met deze parade !
Boo to you zou bijvoorbeeld niet met deze wagens passen.
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

ik ga eindelijk eens in oktober naar disneyland. ik ben eens benieuwd. ik wil heel graag eens met jack en sally op de foto :) Dit is het eerste jaar dat ik hoop dat de zomer snel passeert :D
Afbeelding
Gebruikers-avatar
MinnieMouse98
Member
Member
BerichtenCOLON 11
GeregistreerdCOLON 09 Aug 2014, 16:28

Ik was in Disneyland met Halloween vorig jaar, het was echt geweldig! Halloween is echt m'n favoriete seizoen in dlp & ik wou dat ik dit jaar er weer kon bij zijn!
*I always like to look on the optimistic side of life, but I am realistic enough to know that life is a complex matter - Walt Disney*
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

gcf0723 schreefCOLONik ga eindelijk eens in oktober naar disneyland. ik ben eens benieuwd. ik wil heel graag eens met jack en sally op de foto :) Dit is het eerste jaar dat ik hoop dat de zomer snel passeert :D
Ik zou vooral op Jack Skellington richten, Sally vergezelt hem helaas nauwelijks.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

De vorige keer was het telkens een half uur Jack & Sally en een half uur Jack alleen. Wij hebben toen de laatste 5 minuten voor de wissel mensen voor laten gaan zodat we ze allebei hadden.
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

Mouseketeer schreefCOLON
gcf0723 schreefCOLONik ga eindelijk eens in oktober naar disneyland. ik ben eens benieuwd. ik wil heel graag eens met jack en sally op de foto :) Dit is het eerste jaar dat ik hoop dat de zomer snel passeert :D
Ik zou vooral op Jack Skellington richten, Sally vergezelt hem helaas nauwelijks.
Ik zou ze het liefst alletwee zien maarja jack alleen is ook al goed :D
Annet schreefCOLONDe vorige keer was het telkens een half uur Jack & Sally en een half uur Jack alleen. Wij hebben toen de laatste 5 minuten voor de wissel mensen voor laten gaan zodat we ze allebei hadden.
Dit moet ik onthouden voor het geval wij dit ook voorhebben ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Annet schreefCOLONDe vorige keer was het telkens een half uur Jack & Sally en een half uur Jack alleen. Wij hebben toen de laatste 5 minuten voor de wissel mensen voor laten gaan zodat we ze allebei hadden.
Nou ik heb vorig jaar 5 dagen lang letterlijk bijna de hele dag daar door gebracht op zoek naar iemand.
En in al die sets was Sally er maar één keer bij.
En toen ik de week daarvoor ook in het park was, was ze er ook niet bij.
Daarnaast heb ik heel veel foto's gezien van vrienden die in de buurt wonen en bijna dagelijks naar het park gaan, en daar was ze er ook nauwelijks tot niet bij.
Dus dat was misschien bij jou het geval, maar zeker niet altijd. Het is nu eenmaal zo dat Sally bijna niet buiten komt.
En dan kun je er maar beter rekening mee houden dat je haar niet ziet, dan kan het alleen maar mee vallen. ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik geef alleen aan hoe het was tijdens de dagen dat ik er was met Halloween, meer kan ik ook niet doen hè. Ben er toch 2 trips geweest vorig jaar oktober, maar dan had ik mazzel blijkbaar.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar