Tips betreft restaurants

De Restaurants van Disneyland Park, De Studio's en De Village.
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Kortingsbonnen Earl of Sandwich en Planet Hollywood
Voor de liefhebbers ;)

http://www.acesites.co.uk/voucher.pdf
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Oeehh dank je rolo.. hoe kom je eraan?
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

ehhh zoeken (googlen)
Je bent Hollander of niet :oops:
Via Tripadvisor gaf iemand de link.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
JusticeWH
Member
Member
BerichtenCOLON 81
GeregistreerdCOLON 18 Feb 2015, 13:09

Vraag me af of ze echt zijn, gezien het grote kwaliteitsverschil in de gedrukte "originele logos" en de tekst zoals "excluding data" enzo. Het lijkt een laag kwaliteit prentje te zijn waar ze in goede kwaliteit over getypt hebben met een bewerkingsprogramma. Er staat ook geen vervaldatum op. Zou wel heel leuk zijn moesten ze deze aannemen. Kan iemand ze eerstdaags testen :D :D :D ?
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Zijn echt, staan al heel lang op tripadvisor:
http://www.tripadvisor.com/ShowTopic-g2 ... rance.html
Afbeelding
Gebruikers-avatar
popsel
Member
Member
BerichtenCOLON 37
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 15:43

Dag allemaal,
De volgende trip is weer lekker geboekt. 30/10 checken we in voor 3 dagen Halloween in Disney. Voor de eerste keer in Newport Bay. Ben zeer benieuwd.
We gaan met ons gezin (wij als ouders + zoon van 10 en dochter van 7) Normaal eten we eigenlijk standaard bij de Plaza gardens, en dan een hotdog bij Casey en eventueel in het rainforest. Altijd goed geweest maar nu wil ik eens wat anders. Wat zijn jullie favorieten en waarom? Omdat er zoveel veranderd is vraag ik me ook af waar je nog karakters tegen komt? Ik weet dat het allemaal kan opzoeken maar ik vind het gewoon leuk om meningen te lezen
Alvast bedankt allemaal
Patricia
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Kids vonden Pizza Planet (zo heet 'ie toch?? Naast Captain EO) altijd geweldig. Lekker spelen, af en toe hapje eten en zoveel eten en drinken als je wilt. :D Die tent is wel wat frisjes.
Hakuna Matata is ook heerlijk, maar las dat de kip in saus helaas van het menu af is. Frietjes zijn wel heerlijk daar.
Gebruikers-avatar
Jess
Member
Member
BerichtenCOLON 193
GeregistreerdCOLON 21 Jun 2015, 10:20

Wij gaan in januari naar Disney, 3 nachten met halfpension plus (inbegrepen), nu zaten wij met het volgende:
- Het park gaat om 19:00 dicht, dus ik vermoed dat je na die tijd ook niet meer in de restaurants binnen de parken kunt eten?
- Wij gaan sowieso een avond voor café Mickey, ivm caracters, maar twijfelen nog een beetje over de overige restaurants... In disney village zijn niet heel veel restaurants waar halfpension plus kan worden ingewisseld. Parkside Dinner (hotel New York) is gedurende ons verblijf gesloten, dus nu twijfelen we over Annette's en Hunters Grill (Sequoia Lodge hotel) voor de andere dagen.

Iemand goede ervaringen met deze twee? Of misschien tips voor een ander goed en leuk restaurant?
1992 - present visited:

Disneyland Paris
Cheyenne 4x
Sequoia Lodge 2x
Newport Bay Club 1x

Walt Disney World 2x
Disneyland Anaheim 1x

Next:
2019: Santa Fe (DLP)
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik vind Annette's en Hunters Grill allebei lekker. De een is natuurlijk burgers en frietjes en de ander is een buffet met veel meer andere keus, dus het is maar net waar je zin in hebt.
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Als je met characters wil eten raad ik het buffet in het disney hotel aan. Café mickey zijn de character leuk maar het eten valt erg tegen al 4x op rij verschillende tripjes slecht gegeten. Buffet is er lekker en veel keus het is wel wat duurder maar neem aan dat je korting krijgt omdat je een maaltijd coupon heb

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Ook bij king Ludwig kan je lekker eten

Verstuurd vanaf mijn GT-I9105P met Tapatalk
LexQG
Member
Member
BerichtenCOLON 1
GeregistreerdCOLON 18 Mei 2015, 19:19

Hallo,

Binnenkort vertrekken wij voor 5 dagen naar Disney! Wij gaan voor het eerst en vroegen ons af of je moet reserveren van te voren bij de restaurants, wij vinden het namelijk leuk om gewoon iedere avond ergens lekker te gaan eten. (Iemand tips?)

Alvast bedankt,
LexQG
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Hier vind je meer info over de restaurants
http://www.dlpguide.com/planning/dining ... ant-menus/
Reserveren zou ik zeker doen.
Kan via dit telefoonnummer:
0033-160304050 (ze spreken engels en frans)
Alleen bij King Ludwigs, Rainforest Café en Annette's diner kun je niet reserveren.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
gcf0723
Member
Member
BerichtenCOLON 164
GeregistreerdCOLON 26 Jan 2015, 11:14

heey
ik mijn volgend tripje naar disneyland staat weer gepland ( van 14 tem 17 maart). maar ik zit met een paar vraagjes. ik zou graag de 2de of de 3de avond naar inventions gaan. Het is de eerste keer dat ik naar dit restaurant zal gaan. dus voor welk tijdstip zou ik het best kunnen reserveren? het park sluit om 20 uur.
Ik zou ook graag een ontbijt bij cafe mickey willen boeken. Kan ik dit ook gewoon via de reserveringslijn die rolo hierboven heeft genoteerd? of moet ik dit doen via de telefoonlijn waar ik mijn hotelreservatie heb gemaakt? dit is de eerste keer dat ik zoiets wil doen dus ik weet niet goed hoe ik alles moet reserveren.

Nog 1 vraagje. we willen ook graag nog eens naar plaza gardens gaan ( we zijn de vorige keer hier ook geweest en een vriendin van mij wil zeker daar nog eens gaan eten :p ). Als het park tot 20u open is tot hoe laat is plaza gardens dan open?

alvast bedankt! :)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hey gcf0723 ,

De eerste vraag hangt echt af van je eigen eet uren en de beschikbaarheid.
Het restaurant is open van 18 u tot 22u 30 .

Het reserveren van Café Mickey moet inderdaad ook via het nummer dat rolo poste .
Let op dit kan slechts enkele dagen voor aankomst !

Zover ik weet sluit Plaza Gardens samen met het park .
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar