Het kerstseizoen programma

Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Afbeelding

Afbeelding

Bron ED92Live
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Prins Adam schreefCOLONAfbeelding

Afbeelding

Bron ED92Live

Ziet er echt een leuk en gevuld programma uit !
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Ziet er inderdaad leuk uit en daar komt de prinsessenshow nog bij!

Ik vraag me alleen af welke characters er op de hoek bij Casey's Corner komen te staan
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Een kerstparade én de Magic on Parade :thumbs: :thumbs: :thumbs:
Me is Happy :D :mrgreen:
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Daar hebben ze vorigjaar erg veel klachten over gehad. Goed dat ze hem er dit jaar weer bij hebben. De kerstparade is leuk, maar kan niet door als een volwaardige dagparade.
Vreemd dat de Frozen animaties pas doorgaan vanaf 14 november, terwijl het kerstseizoen al start op 7 november. Best wel sneu voor zij die daar volgende week zijn.
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

De nieuwe prinsessenshow begint ook pas een week later. Dus eigenlijk kan je voor de kerstsfeer beter een weekje wachten :)
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Ik zie dat je Marie kan zien, maar waar is Winnie dit jaar?? Iemand een idee of dat een foutje is of dat Winnie alsnog komt? Zou erg jammer zijn als Winnie er niet is...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Oswald23 schreefCOLONDe nieuwe prinsessenshow begint ook pas een week later. Dus eigenlijk kan je voor de kerstsfeer beter een weekje wachten :)
Oooh dan hebben wij geluk :shock:
Wij gaan 16 november voor 4 nachten/5 dagen en hebben dit geboekt in juli. Wist toen nog niet dat de Frozenshow er weer zou zijn. Wist zelfs nog niet eens dat het kerstseizoen dan bezig was :oops:
Sta hier helemaal te stuiteren van ongeduld :mrgreen:
Mijn dochter gaat dit fantastisch vinden... en mijn moeder en ik ook natuurlijk.
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

SabinaH schreefCOLONIk zie dat je Marie kan zien, maar waar is Winnie dit jaar?? Iemand een idee of dat een foutje is of dat Winnie alsnog komt? Zou erg jammer zijn als Winnie er niet is...
Er staat "or friends" dus dat wordt afwachten tot iemand geweest is en terug is om het ons te vertellen wie het anders nog kan zijn.
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

moorhunhe schreefCOLON
SabinaH schreefCOLONIk zie dat je Marie kan zien, maar waar is Winnie dit jaar?? Iemand een idee of dat een foutje is of dat Winnie alsnog komt? Zou erg jammer zijn als Winnie er niet is...
Er staat "or friends" dus dat wordt afwachten tot iemand geweest is en terug is om het ons te vertellen wie het anders nog kan zijn.
Ja was ik al bang voor :P En dan ook nog maar hopen dat op moment zelf Winnie komt...
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

rolo schreefCOLON Oooh dan hebben wij geluk :shock:
Wij gaan 16 november voor 4 nachten/5 dagen en hebben dit geboekt in juli. Wist toen nog niet dat de Frozenshow er weer zou zijn. Wist zelfs nog niet eens dat het kerstseizoen dan bezig was :oops:
Sta hier helemaal te stuiteren van ongeduld :mrgreen:
Mijn dochter gaat dit fantastisch vinden... en mijn moeder en ik ook natuurlijk.

Ik stuiter met je mee als ik dat allemaal zo lees. Jullie gaan een geweldige tijd hebben!! :thumbs:
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

@Dave
dat zeker!! Het wordt voor ons de 2e keer in dlp. In augustus voor de 1e keer geweest maar toen was het echt te druk en te warm. Nu hoop ik dat het wat rustiger is en wij zullen dan ook wat relaxter zijn. Nu willen we wat vaker ergens rustig zitten met kopje koffie of choco om alles in ons op te nemen. Hebben we vorige keer echt te weinig gedaan.
We hebben nu zelfs 2 diners en 1 ontbijt bij cafe mickey gereserveerd. Mijn dochter vond knuffelen met mickey toch echt het hoogtepunt vorige keer. Dus dan maar naar cafe mickey :thumbs:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Oswald23 schreefCOLONZiet er inderdaad leuk uit en daar komt de prinsessenshow nog bij!

Ik vraag me alleen af welke characters er op de hoek bij Casey's Corner komen te staan

Prinsessenshow staat er toch al op? Royal Christmas wishes (met prinsessen en prinsen dit jaar)?


Ik ben zelf best wel blij met Marie, want die heb ik nog nooit gezien!
Wel jammer geen Winnie of Rapunzel...
Maar over het algemeen ziet het er leuk uit en ben ik heel benieuwd naar de nieuwe dingen!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Oswald23
Member
Member
BerichtenCOLON 43
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 15:24

Prinsessenshow staat er toch al op? Royal Christmas wishes (met prinsessen en prinsen dit jaar)?
Je hebt gelijk, niet goed gekeken. Wel pas vanaf het 2e weekend :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar