Het kerstseizoen programma

Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik kijk al uit naar de filmpjes !
Dit lijkt me echt een gave show te zijn .
En zoals DisneylandBerry al verkondigt is het erg uniek om de Disney prinsessen allemaal samen te zien met hun prins .
Gebruikers-avatar
philipvdb
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2015, 23:06

Klopt het dat Anna en elza nu in het paviljoen zijn. In de week schreef iemand dit op de fb pagina maar werd niet meer bevestigd.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

philipvdb schreefCOLONKlopt het dat Anna en elza nu in het paviljoen zijn. In de week schreef iemand dit op de fb pagina maar werd niet meer bevestigd.
Volgens mij klopt dit niet hoor !
Het staat alleszins niet op het programma.
Vorig jaar was dit zo een drama qua wachttijden dat ik niet denk dat ze dit nog proberen.
Gebruikers-avatar
philipvdb
Member
Member
BerichtenCOLON 8
GeregistreerdCOLON 03 Jun 2015, 23:06

D-Tekenaar schreefCOLON
philipvdb schreefCOLONKlopt het dat Anna en elza nu in het paviljoen zijn. In de week schreef iemand dit op de fb pagina maar werd niet meer bevestigd.
Volgens mij klopt dit niet hoor !
Het staat alleszins niet op het programma.
Vorig jaar was dit zo een drama qua wachttijden dat ik niet denk dat ze dit nog proberen.
Nu, ik vind dat het in het paviljoen best zou kunnen aangezien je niet op voorhand weet wanneer en hoe lang ze er dan zouden zijn. wachtrijen van uren kan daar niet he.
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Voor zover ik weet doen ze geen meets, enkel de show.
Gebruikers-avatar
BDisneyFan
Member
Member
BerichtenCOLON 39
GeregistreerdCOLON 26 Okt 2015, 20:57

ja anna en alsa zijn dit jaar alleen te zien in een show. Ik vindt de disney royal christmas whishes een beetje tegenvallen ze denken dat mensen de pasjes van de dansjes mee gaan doen ik zag niemand bewegen maarja wel leuk dat de princessen met hun prinsen zijn!
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik vind de Royal Christmas Wishes ook een tikje tegenvallen. Ik vind het echt heel leuk dat de prinsen erbij zijn en dat het niet om Anna & Elsa draait. Maar ik vind de muziek niet zo fantastisch en vond vorig jaar de opkomst heel mooi. Maar ja, alsnog heel leuk om de prinsen en prinsessen bij elkaar te zien!

En ik vind het ook gewoon goed dat ze altijd blijven vernieuwen. Ik vind de nieuwe tree lighting ceremony bijv. ook echt mooi!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

En hier is het programma voor 31 December

Afbeelding

Afbeelding

bron : Disneyland Paris
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Dat gaat druk worden in de studios, want volgens het programma is er geen speciale vuurwerkshow (behalve dreams Christmas) te beleven in het Disney park, maar wel veel meer show/party 's avonds in de studios.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dit wordt laatste jaren altijd gedaan om te vermijden dat het Disneyland Park overvol is.

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Mocht ik erbij kunnen zijn, dan zou ik zeker kiezen voor WDS. Die vuurwerkshow maakt me erg benieuwd! Vorigjaar was de vuurwerk display erg knap, maar de soundtrack wat minder spektakel. Het feit dat de show nu al een eigen naam heeft gekregen, betekend dat ze daar toch al wat meer tijd in hebben gestoken.

Ook opvallend dat Stars & Cars opnieuw uitrijdt sinds lang tijdens oudjaar. Ik dacht dat ze dit niet meer deden onder andere omdat het teveel drukte zou veroorzaken in de WDS. Feit dat die nu uitrijdt, kapt dat argument in stukken.
Gebruikers-avatar
kizzy
Member
Member
BerichtenCOLON 272
GeregistreerdCOLON 30 Jan 2014, 11:57

Als ik op de website kijk zijn er 'magische uren' in beide parken, zouden de characters dan in beide parken zijn? Of is het daardoor dat ze tijdelijk terug in de hotels zijn?
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Dave schreefCOLONMocht ik erbij kunnen zijn, dan zou ik zeker kiezen voor WDS. Die vuurwerkshow maakt me erg benieuwd! Vorigjaar was de vuurwerk display erg knap, maar de soundtrack wat minder spektakel. Het feit dat de show nu al een eigen naam heeft gekregen, betekend dat ze daar toch al wat meer tijd in hebben gestoken.

Ook opvallend dat Stars & Cars opnieuw uitrijdt sinds lang tijdens oudjaar. Ik dacht dat ze dit niet meer deden onder andere omdat het teveel drukte zou veroorzaken in de WDS. Feit dat die nu uitrijdt, kapt dat argument in stukken.
Vorig jaar vond ik het bij Stars en cars op oudjaarsavond juist heeel erg meevallen qua drukte!

Ik vond het vuurwerk in studios toen al erg mooi, maar nu is het misschien nog wel beter inderdaad qua muziek! Jammer dat ik er dit jaar niet bij ben.
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Takkie
Member
Member
BerichtenCOLON 166
GeregistreerdCOLON 28 Jan 2015, 17:10

Cooool! Wij zijn dan sowieso in de studio's die avond. :-)
Who says we have to grow up? - Walt Disney
http://www.instagram.com/anieksdaydream
Esmee
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 02 Jul 2010, 07:12

Ik was twee jaar geleden in de studio's met oud en nieuw en dat was erg leuk! Leuke muziek en mooi vuurwerk :).


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar