Run Disney algemeen

Hier vind je alles terug over de Rundisney events, Disneyland Paris heeft zijn eigen forum in verband met Rundisney: klik hier
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Regatta Run bij Disney's Yacht & Beach Club Resort

De Regatta Run is een 3K funrun bij Disney's Yacht & Beach Club Resort. Elke donderdagochtend (behalve tijdens runDisney weekenden) kunnen lopers zich inschrijven vanaf 7:45 uur, de race begint om 8:00 uur 's ochtends. Je mag deze race wandelen!
Volwassenen en kinderen vanaf 3 jaar mogen meedoen. De race begint en eindigt bij Bayside Marina, dit is ook de plek waar je je kunt inschrijven.

Volwassenen krijgen oordopjes, en kinderen krijgen een badeendje. Verder ontvangen lopers een pin, een canvas tas, zonnebril en een drankje.

Kosten zijn $15 (exclusief tax) en kan betaald worden met je Magic Band, Creditcard of contant.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Celebrate Global Running Day with runDisney!

Op 5 juni 2019 is het Global Running Day en jij kan dit vieren met een beetje Disney magie!

Afbeelding

RunDisney stelt voor deze dag een speciale bib beschikbaar! Je kunt deze hier downloaden en dragen tijdens je loopje op 5 juni.

Een leuke vergelijking is hoeveel je op deze dag hebt gerend, en welke afstand dit is in Walt Disney World. Let op, afstand is in mijlen. 1 mijl = 1,6 kilometer.

Afbeelding
Afbeelding

Go higher, further, faster en verdien een medaille voor Global Running Day door mee te doen met de 2019 runDisney Virtual Series: celebrating 80 years of Marvel. Er zijn nog een paar challenge plekken beschikbaar, je kunt je hiervoor op deze plek voor registreren.

Speciaal voor Global Running Day heeft runDisney een playlist op Spotify gemaakt, je vind deze hier.

Bron: runDisney
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
RunningKoen
Member
Member
BerichtenCOLON 321
GeregistreerdCOLON 01 Aug 2017, 13:16

Rudy keert niet terug als omroeper! :(

https://www.facebook.com/RaceAnnouncerR ... 2177200179
Afbeelding
Aryanne
Member
Member
BerichtenCOLON 4
GeregistreerdCOLON 04 Dec 2017, 15:13

Hi allemaal,
Wat een leuke berichten en moie foto's. Ik heb in 2018 de 10k gedaan in parijs. Maar nu aan het kijken om in 2021 mee te doen met de 5k, 10k en halve marathon in WDW!! Door jullie berichten wordt ik mega enthousiast!

Maar een vraag; kan je alleen alles apart kopen? Of zijn er in het begin vd verkoop ook paketten incl hotel?
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Aryanne schreefCOLONHi allemaal,
Wat een leuke berichten en moie foto's. Ik heb in 2018 de 10k gedaan in parijs. Maar nu aan het kijken om in 2021 mee te doen met de 5k, 10k en halve marathon in WDW!! Door jullie berichten wordt ik mega enthousiast!

Maar een vraag; kan je alleen alles apart kopen? Of zijn er in het begin vd verkoop ook paketten incl hotel?
Kan beide, je kunt een jaar van te voren ongeveer een pakket kopen met entree, hotel en bibs via bijvoorbeeld een Travel Agent. Via WDW zelf alles in een pakket is iets lastiger, je moet namelijk dan naar Amerika bellen om het toe te voegen aan je pakket en dit kan pas tijdens de bib only sale. Ik boek altijd de bibs los, en dan met de UK aanbieding een hotel, entree tickets en gratis dining plan.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Add Magic to Every Mile with New runDisney Merchandise!

Afbeelding

RunDisney heeft voor 2020 nieuwe merchandise! Het zal verkocht worden tijdens het runDisney Walt Disney World Marathon Weekend. (Maar omdat het om de algemene RunDisney lijn gaat, verwacht ik dat het ook tijdens andere weekenden in Amerika wordt verkocht.)

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Bron: Disney Parks Blog
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Aryanne schreefCOLONHi allemaal,
Wat een leuke berichten en moie foto's. Ik heb in 2018 de 10k gedaan in parijs. Maar nu aan het kijken om in 2021 mee te doen met de 5k, 10k en halve marathon in WDW!! Door jullie berichten wordt ik mega enthousiast!

Maar een vraag; kan je alleen alles apart kopen? Of zijn er in het begin vd verkoop ook paketten incl hotel?
Ik zie je berichtje nu pas, sorry. Je kunt
A. alles los kopen. Bib zelf kopen (meestal opent dit voor Marathon Weekend in april), hotel zelf regelen (of een goedkoper off property hotel, of een Disney hotel), entree tickets zelf regelen.
B. Los bib kopen, en hotel pakket zelf regelen. Dit hebben wij nu voor de 2e keer gedaan. Bib only gekocht, en daarna een hotel+park tickets pakket gekocht via de UK deal (met gratis memory maker, dus ook incl race foto's, free dining en giftcard).
C. Je laat een travel agent alles regelen! Er zijn vele Amerikaanse travel agents die ook met Europeanen werken. Zij kunnen vaak al eerder de pakketten boeken, en ben je verzekerd van je hotel en startnummers.
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar