Chocoladepretpark in Amsterdam ?

Drievliet, Duinrell, De Efteling, Avonturenpark Hellendoorn, Koningin Juliana Toren, Plopsa Indoor Coevorden, Attractiepark Toverland, Walibi Holland.
Plaats reactie
D-Tekenaar
Member
Member

Chocoladepretpark à la Willy Wonka in Amsterdam

Afbeelding

Over drie jaar zal Nederland een pretpark rijker zijn, als het aan Henk Jan Beltman, topman van Tony's Chocolonely, ligt. Het plan van Beltman is om in Amsterdam-Noord een overdekt pretpark te openen helemaal in de stijl van Charlie and the Chocolate Factory. "Het moet de Heineken Experience voor chocolade worden. Onderdeel van de experience is een achtbaan die door de fabriek gaat," geeft Beltman aan in Tijdschrift voor Marketing. De ondernemer, genaamd Henkie Honka, gaat uit van 500.000 bezoekers per jaar. Belangrijk aspect is dat ze zo transparant mogelijk willen zijn over de productie van chocolade.
BibiTotoLover
Member
Member

Klinkt heel interessant en veelbelovend!
Maarre.. wat die Willie Wonka betreft, als ik heeeel eerlijk moet zijn heb ik toch liever Gene Wilder als Willie. :yes: :oops:
AfbeeldingWaiting for the day we'll meet. Afbeelding
calimero
Member
Member

Heeft net een bedrijf dit idee opgegeven. Heeft echt JAREN spandoek op gebouw voor het centraal station gehangen met aankondiging van chocolade pretpark. Dat is dus niet van de grond gekomen. Ben benieuwd of dit dan wel lukt.
Tess81
Member
Member

Ohhhhh dat klinkt interessant. Daar wil ik wel een jaar abonnement voor ;)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Plaats reactie