Disneyland Paris winkels buiten Disneyland Paris

Alles over Disney verzamelingen, Pins, Disney Boeken, Disney Muziek, ...
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Disneyland Paris opent souvenirwinkel op vliegveld

Afbeelding

Souvenirs van Disneyland Paris zijn niet langer alleen in de Disney-pretparken te koop. De hebbedingetjes worden tegenwoordig ook verkocht in een speciale Disneyland-winkel op vliegveld Paris-Charles de Gaulle.

Het is voor het eerst dat Disneyland Paris een winkel opent buiten de grenzen van het resort. De boetiek is te vinden in de buurt van gate 45. Bij de ingang staat een vijf meter hoge replica van het beroemde roze kasteel van Doornroosje. De luchthaven ligt op ongeveer tien minuten reizen van Disney-treinstation Marne-La-Vallée Chessy.

Afbeelding

"We bieden onze bezoekers op deze manier een allerlaatste kans om een aandenken te kopen", vertelt merchandisemanager Florence Roussel. Soortgelijke winkels waren al te vinden op vliegvelden in de buurt van de Amerikaanse Disney-resorts. "Dus deze Europese variant was een logische stap."

Afbeelding
Officieel wordt de Disneyland Paris Boutique niet uitgebaat door moederbedrijf Euro Disney, maar door het vliegveld zelf. Achter de kassa staat luchthavenpersoneel. "We waren wel betrokken bij het wervingsproces", aldus Roussel.

Bron : http://www.looopings.nl/weblog/5350/Dis ... gveld.html
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Ik moet zondag overstappen op Charles de Gaulle, zou leuk zijn als ik er toevallig langskom! (Maar ik ga er niet naar zoeken haha want dan ben ik veel te gestresst dat ik m'n overstap mis).
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Succes met je overstap, Charles de Gaulle is een waardeloos vliegveld om over te stappen! Je moet het beveiligde gebied uit en dan weer opnieuw door de security heen. Zou dus inderdaad meer letten op je overstap!
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Oh echt? Bedankt dat je dat zegt, dat is wel fijn om te weten!
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, wij hadden een uur, vervolgens had op Schiphol ons vliegtuig een half uur vertraging (dat is natuurlijk pech hebben). We zijn toen apart gehouden en via priority er doorheen geloodst en dan hadden we het vliegtuig nog gemist als ze niet gewacht hadden (20 mensen op een vlucht die maar om de dag gaat, dus het was de moeite om te wachten).
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

he jammer.. ik vlieg in oktober naar orly.. had graag deze winkel willen bekijken :(.. hopen dat ze voor die tijd ook eentje op orly openen
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

De eerste pop-upwinkel van Disneyland Parijs!

Afbeelding

Ontdek van 9 november 2019 tot begin 2020 de eerste pop-upwinkel van Disneyland Parijs in Village de Marques in Miramas, Frankrijk (13).

Ontdek alle Disneyland Paris-magie met al je favoriete helden: Star Wars, Disney Princess, Mickey & Minnie.

Dompel jezelf voor Kerstmis onder in de sprookjeswereld van Disneyland Parijs ... bij Miramas!

Adres: McArthurglen Provence - Mas de la Péronne - 13140 Miramas

Openingstijden: 10H - 19H van maandag tot donderdag en tot 20:00 vrijdag en zaterdag

Jaarkaarthouder en Cast Member-korting zijn van toepassing in de winkel.
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Jaarlijkse pashouder? :lol: Google-translate?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar