Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende
Leuke Disney merchandise 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Leuke Disney merchandise
Disney helpt kinderen met gezonder eten

Afbeelding

Gezond leven en eten is één van de hoofdpunten bij Disney.
En daarom proberen ze met Disney Kitchen gezond eten aantrekkelijk te maken voor de allerkleinste.
Disney zal in het kader van Disney kitchen enkele gezonde producten voorstellen op de Agricultural Show in Parijs
.

Bij de voedingslijn wordt er op gelet dat de voedingswaarde correct is. En er wordt ook gelet op het gebruik van te veel zout, suiker, vet, en calorieën. En ook wordt ervoor gezorgd dat de portiegrootte van een juist formaat is.

Disney Kitchen werkt voor zijn producten samen met ondermeer Daco Bello, Le Gaulois, Kellogg's, Kidiboo en Volvic.
De producten worden aangekleed met ondermeer Mickey ,Ratatouille, Cars, Prinsessen ,Star Wars en The Snow , Frozen, The Incredibles en Toy Story. Disney zal deze lijn ook verkopen in België en Nederland.

Bron : Emballages magazine

Ma 18 Feb 2019, 15:19
Bericht 211 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Hmmm...
Ik weet niet zo goed wat ik hiervan moet vinden. Een gezonde leefstijl is natuurlijk prima.
Maar zodra ik de woorden 'microwave' en 'instant' lees.. begin ik toch achter mijn oren te krabben..... Dit heeft niks met gezond te maken. Bovendien zit er in het instantpapje sucralose, een zoetstof die je eigenlijk bij kinderen moet zien te vermijden (chemische troep is nog schadelijker dan gewoon suiker). Dus tja...

Afbeelding

Di 19 Feb 2019, 18:59
Bericht 212 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Leuke Disney merchandise
Het is wel gluten- en lactosevrij..... :p

Ik geef je wel gelijk. Wij zijn al een aantal jaren bezig met pakjes vrij koken en introductie van steeds nieuwe fruit- en groentesoorten. Instant gebruiken we haast niet meer.

Maar ik kan me wel inbeelden dat dit voor sommige mensen een gezonder alternatief is.

Op welke markt is dit gericht????

Mijn hobby, mijn passie. Like mijn pagina en blijf op de hoogte.
https://www.facebook.com/pages/Kittys-little-bakery/252489791597158

Di 19 Feb 2019, 20:35
Bericht 213 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Kipling brengt een leuke Mickey Mouse collectie

Afbeelding

Ter ere van 90 jaar Mickey Mouse brengen Disney en Kipling een leuke collectie op de markt.
De collectie bevat ondermeer rugzakken, draagtassen en schoudertassen.

De prijzen van de tassen variëren tussen de € 55 en € 179,00 . En voor de fans van het Kipling aapje is er goed nieuws! Want die is ook gewoon terug bevinden op iedere tas. Klik hier voor meer info over de collectie.

Do 21 Feb 2019, 19:05
Bericht 214 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Matchy match met Mickey Mouse

Afbeelding

Waar het voor Disney allemaal mee begon? Met een muisje natuurlijk! Onze Mickey Mouse T-shirts en sweaters zijn een echte must voor deze zonnige dagen.

Voor jong en oud

Afbeelding

Favoriete figuurtje van de kids, pure nostalgie voor mama
en papa. Onze gestreepte Mickey shirts zijn er voor jong én oud!

Mickey loves matchy

Afbeelding

Tripje naar Disneyland gepland? Combineer de collectie met een rode rok of broek, zo worden die familiefoto’s nóg toffer.

Tijdloos

Afbeelding

Net zoals Mickey tijdloos is, zal ook black & white altijd in de mode blijven. Twee klassiekers in één item. Win-win!

Klik hier voor de Shop Mickey

Vr 22 Feb 2019, 08:34
Bericht 215 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ga op reis met Dumbo met Samsonite.

Samsonite introduceert haar nieuwste Disney reiswaren. Van toilettasje tot reiskoffer. Van binnen en buiten mooi afgewerkt met mooie details en onze favoriete, vliegende olifant.

Afbeelding

Shop snel hier de collectie: https://bit.ly/2BJkTZR

Vr 22 Feb 2019, 18:39
Bericht 216 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Disney sigarenbandjes

Afbeelding

Geloof het of niet, maar in de jaren 1965 had Disney sigarenbandjes.
Deze sigarenbandjes werden werkelijk gebruikt als wikkel voor de sigaren. En behoren dus niet toe aan de reclame bandjes.

De Disney sigarenbandjes varen van het Nederlandse sigarenbedrijf Graaf Tilly.
Graaf Tilly had naast Disney ook heel wat andere getekende figuren op zijn bandjes.Zo waren ondermeer ook Kuifje en de Flintstones te vinden op de bandjes. tegenwoordig zal je zulke figuren niet meer vinden op de sigaren.

Maar vroeger was het heel normaal. Er zijn zelfs films waarin je de Disney figuren ziet roken.
Walt Disney zelf was ook een roker. Maar kwam hier niet graag voor uit. Sinds 2015 wordt er in geen enkele Disney film nog gerookt.

Afbeelding

Za 23 Feb 2019, 10:59
Bericht 217 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
6 maart te koop bij Aldi in België: https://nl.aldi.be/aldi_aanbiedingen_vanaf_woe_0603_5_3466.html

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Ma 04 Mrt 2019, 12:57
Bericht 218 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Leuke Disney merchandise bij Action

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Di 05 Mrt 2019, 15:34
Bericht 219 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Disneykleding van NewYorker

Ook bij NewYorker wordt Disneykleding verkocht.
De dames kwamen thuis met een shirt en een truiAfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Do 07 Mrt 2019, 18:19
Bericht 220 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Zwemmen met Aladdin

Binnen enkele maanden kunnen we gaan genieten van de live action Aladdin.
En wie wil kan zelf ook A whole new and splashing world gaan ontdekken dankzij de zwembad collectie van Shop Disney.

Wil je het gevoel hebben dat je net als Aladdin en Jasmine zweeft tussen de wolken?
Dan kan dit perfect met deze luchtmatras in de vorm van het vliegend tapijt.
En het allerleukste is dat Abu samen met jou geniet in het water.

Afbeelding

Natuurlijk moet je tijdens het zwemmen ook volledig in stijl gekleed zijn.
Voor de dames kan dit met een prachtig badpak van Aladdin en Jasmine. En de heren laten de Genie in hun zelf los met deze leuke zwembroek.

Afbeelding

En na het zwemmen kan je je afdrogen met deze handdoek in de vorm van het vliegend tapijt. En natuurlijk kan je de handdoek ook gebruiken voor in de sauna of voor heerlijk te zonnen op het strand.

Afbeelding

Di 12 Mrt 2019, 11:47
Bericht 221 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Deze make-up set is perfect voor elke heldin

Voor een gloednieuwe Make-up set hebben Marvel en Sephora de handen in elkaar geslagen. De make-up set rond de Marvelhelden bestaat uit maar liefst 9 producten en is werkelijk perfect voor iedere heldin.

De collectie is momenteel alleen nog te verkrijgen in Thailand en China. Maar zou volgens kenners snel zijn weg vinden naar Singapore en de rest van de wereld. Hieronder laten we je even kennis maken met het aanbod.

Sephora Collection Black Panther Highlighting Palette ($25)

Afbeelding

Dit palette met highlighters in het Black Panther thema. Bevat tinten lavendel, blauw, wit en roze en is volledig transparant en perfect voor een hele dag.

Sephora Collection Captain America Blush Palette ($16)

Afbeelding

Dit schild van Captain America is vanaf nu jou geheime schoonheidswapen. En staat garant voor een prachtige roze of oranje blos.

Sephora Collection Marvel Brush Set ($41)

Afbeelding

Deze borstel set van de Marvelhelden bestaat uit vijf verschillende borstels. En zijn perfect voor onder meer de perfecte blos of oogschaduw.

Sephora Collection Marvel Heroes Mini Kiss Me Balm Trio ($16)

Afbeelding

Dit trio van lippenbalsems zorgt ervoor dat je lippen heel de dag beschermd zijn. En geven ze meteen ook een mooi kleurtje.

Sephora Collection Marvel Heroes Metallic Eye Shadow Palette ($27)

Afbeelding

Er is eindelijk een oogschaduwpalet van de Marvelhelden. Het pallet bevat maar liefst 12 tinten en is uitgerust met een metalic touch. De set is afgewerkt met de symbolen van Iron Man, Black Widow, Black Panther en Thor.

Sephora Collection Marvel Heroes Invisilk Face Mask Set ($12)

Afbeelding

Alle helden hebben een masker toch? Dit masker is niet bedoeld om jouw ware identiteit te verbergen. Maar wel om jouw gezicht perfect te verzorgen.

Sephora Collection Marvel Heroes Double-End Eye Shadow Pen ($18)

Afbeelding

Deze pen is geïnspireerd door Iron Man en lijkt wel een uitvinding van Tony Stark zelf. De pen bevat zowel een rode als champagne gouden kant. Wedden dat jij de ster bent van elk feestje?

Sephora Collection Marvel Heroes Double-End Lipstick & Gloss ($18)

Afbeelding

Wil jij er net zomooi uitzien als Black Widow? Dan is deze lipstick/lipgloss perfect voor jou. De setjes zijn verkrijgbaar in roze, rood en oranje en bevatten elk een matte lipstick en glinsterende lipgloss in goudtint.

Sephora Collection Thor Eye Shadow Palette ($17, Sephora)

Afbeelding

Vanaf nu ben jij de godin van de oogschaduw dankzij deze oogschaduwset van Thor. De set is uitgerust met rustieke kleuren en is perfect voor je dagelijkse look.

Bron : inside the magic

Wo 13 Mrt 2019, 09:06
Bericht 222 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Dit is het perfecte zwemattribuut voor iedere Star Wars fan

Afbeelding

Ben jij een Star Wars fan? En ben je gek van zwemmen?
Dan is het volgende attribuut perfect voor jou. Vanaf nu kan je net zoals Han Solo, Chewbacca en Rey het stuur nemen over de legendarische Millenium Falcon.

De Falcon is gemaakt van stevige plastic en is perfect voor ieder avontuur in een zwembad. De opblaas Millenium Falcon kost bijna 25 Dollar en is verkrijgbaar via Amazon. Voor wie wilt, is er ook een bijpassende zwembroek.

Ben je geen fan van de Millenium Falcon? Dan kan je bij Amazon ook terecht voor een opblaasbare Death Star en speciale lightsabers voor in het zwembad. Wij zijn er zeker van dat je een galactisch avontuur gaat beleven in het zwembad.

Afbeelding

klik hier voor de Millennium Falcon

klik hier voor de andere Star Wars producten

Do 14 Mrt 2019, 12:02
Bericht 223 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ook Zara heeft leuke Disney spulletjes voor je mini-me.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ma 18 Mrt 2019, 21:13
Bericht 224 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Popcornbekers zijn het meest verkochte souvenir

Afbeelding

Geloof het of niet, maar de Disney popcornbekers zijn het meest gewilde souvenir. In een wereld vol de leukste Disney merchandise, kiezen veel gasten blijkbaar voor de popcornbekers als ultiem aandenken.

En gek is dit overigens niet echt. De popcornbekers van de Disneyparken zijn ware kunstwerkjes die prachtig staan in ieders kast en veel fans maken er ook een echte verzameling van. Je vindt ze dan ook werkelijk in alle Disney vormen en maten.

Helaas is er ook een keerzijde aan deze verzameling. De bekers zijn vaak in een mum van tijd uitverkocht binnen de Disneyparken.
En worden daarna verkocht op Ebay aan schandalige prijzen. Malafide verkopers weten helaas ook hoe geliefd de bekers zijn.

bron : Huffpost

Di 19 Mrt 2019, 12:35
Bericht 225 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 226 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 12, 13, 14, 15, 16  Volgende