Café Mickey medewerkers gezocht!

Alle informatie over Café Mickey vind je hier.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Beste leden

Café Mickey vraagt heel veel tijd om alles up-to-date te houden en omdat we niet meer altijd alles zelf kunnen bijhouden vragen we hier hulp voor.
Wil je graag deel uit maken van ons team en het forum mee onderhouden dan horen wij dat graag van je, je kan hiervoor een email sturen naar info@cafemickey.com.
Deel daarbij ook wat meer over jezelf, je interesses of wat je wilt doen, zodat we weten wie je bent en wat je voor ons kunt doen. We willen je natuurlijk wat bijstaan als er vragen zouden zijn.

Deze hulp is meer dan welkom, we zouden het jammer vinden dat ons forum waar al zoveel werk inzit op termijn zou afsterven.

Het Café Mickey Team.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Iejoortje
Member
Member
BerichtenCOLON 315
GeregistreerdCOLON 04 Aug 2015, 09:08

Mogen ook de niet zo fanatieke posters solliciteren?? Ik ga er eens over nadenken dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Eigenlijk wat ik nu doe: de nieuwtjes die ik tegen kom over Run Disney plaatsen, dat vind ik wel genoeg "verantwoordelijkheid" :P
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Telkens als ik een nieuwtje tegenkom, is het hier al gepost. Dus ik ben niet vlot genoeg daarvoor :) Maar hoop ook zeker niet dat het forum dood bloed!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Persoonlijk denk ik dat het niet heel erg nodig is om alle nieuwtjes van allemaal andere pretparken bij te houden op dit forum. Ze komen toch voornamelijk van looopings, dus mensen die daar in geïnteresseerd zijn kunnen daar kijken. En dan hebben jullie meer tijd voor de Disney nieuwtjes :)

Ik probeer zelf als ik geweest ben en iets gezien heb wat hier nog niet genoemd staat dit altijd te melden, maar ik krijg dan vaak vervelende reacties dat dit al was (ja, kan zijn, maar als het nergens staat, kunnen mensen het niet vinden).
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Welke concrete verwachtingen hebben jullie?
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

ik zou graag meehelpen aan de magie van het forum ;)
het leukste en magische forum dat gewoon niet mag verdwijnen!!!
weet alleen niet goed hoe maar ga eens nadenken en stuur dan een berichtje ;)

maar zou ook graag weten wat jullie verwachten/ zoeken?
verschillende mensen als in iemand voor vb het cafe gedeelte en iemand voor een ander?
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Hey Iedereen

Sta me toe even te zeggen wat een moderator juist doet :)
Eigenlijk ben je voor het grootste deel gewoon dezelfde bezoeker zoals altijd .
Maar je hebt een paar extra taken zoals nieuwsberichten plaatsen met de juiste bron .
Je zorgt er ook voor dat het forum netjes blijft door berichten te verplaatsen en aanpassingen te doen indien nodig .
En je bent ook een beetje het gezicht van het forum .... Je hebt dus ook de taak om de leden zo goed mogelijk te helpen en te verwelkomen :) Zie het maar zoals een cast member in Disneyland Paris .
Over het algemeen is het een echte eer en een plezier om moderator te mogen zijn .

Alvast veel succes
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Iejoortje schreefCOLONMogen ook de niet zo fanatieke posters solliciteren?? Ik ga er eens over nadenken dan.

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk
Er wordt wel verwacht dat je bepaalde forums opvolgt en dus ook dus nieuwe dingen plaats in deze forums...
Laura schreefCOLONEigenlijk wat ik nu doe: de nieuwtjes die ik tegen kom over Run Disney plaatsen, dat vind ik wel genoeg "verantwoordelijkheid" :P
We zijn heel blij met iedereen die nieuwtjes post in de onderwerpen die hij leuk vind, doe zeker verder!!
Annet schreefCOLONTelkens als ik een nieuwtje tegenkom, is het hier al gepost. Dus ik ben niet vlot genoeg daarvoor :) Maar hoop ook zeker niet dat het forum dood bloed!
Top dat je nog steeds vind dat je hier up to date info vind, en deze oproep is net om te voorkomen dat er een eind zou komen aan Café Mickey.
olafLover schreefCOLONPersoonlijk denk ik dat het niet heel erg nodig is om alle nieuwtjes van allemaal andere pretparken bij te houden op dit forum. Ze komen toch voornamelijk van looopings, dus mensen die daar in geïnteresseerd zijn kunnen daar kijken. En dan hebben jullie meer tijd voor de Disney nieuwtjes :)

Ik probeer zelf als ik geweest ben en iets gezien heb wat hier nog niet genoemd staat dit altijd te melden, maar ik krijg dan vaak vervelende reacties dat dit al was (ja, kan zijn, maar als het nergens staat, kunnen mensen het niet vinden).
Het bijhouden van de andere pretparken is ook niet de hoofdzaak van ons forum, maar als er wat leuks te melden is dat iemand tegenkomt mag dit altijd. Er zijn hier vooral Disney fans, maar toch ook een aantal pretpark fans en deze vinden info over andere parken ook leuk.
Dave schreefCOLONWelke concrete verwachtingen hebben jullie?
Zoals D tekenaar ook al zegt, je bent een gewoon lid die wat meer doet.
Dus niet enkel lezen van berichten, ook actief controleren staat dit in het juiste topic bijvoorbeeld. Houden de leden zich aan de regels als ze wat posten.
Daarnaast ook wat actief op zoek gaan naar info en antwoorden op vragen van leden.
Ook nieuwe topics bedenken om tot leuke gesprekken te komen is wat een moderator kan doen.
Er zijn wel wat taakjes te verdelen, als we weten wie interesse heeft kunnen we gaan bepalen wie wat kan doen. Wel moeten de mensen die willen meewerken genoeg interesse en tijd hebben.
Miss Ariel schreefCOLONik zou graag meehelpen aan de magie van het forum ;)
het leukste en magische forum dat gewoon niet mag verdwijnen!!!
weet alleen niet goed hoe maar ga eens nadenken en stuur dan een berichtje ;)

maar zou ook graag weten wat jullie verwachten/ zoeken?
verschillende mensen als in iemand voor vb het cafe gedeelte en iemand voor een ander?
Antwoorden vind je hierboven eigenlijk.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ik wil ook nog eens zeggen dat iedereen die regelmatig wat leuks tegenkomt en dit graag post, het altijd kan doen! Zou zelfs zeggen MOET doen, daarvoor hoef je niet moderator ofzo te zijn, iedereen kan en mag...

Vermeld gewoon je bron en zet er als het kan wat leuke foto's bij.

Een site waar bijvoorbeeld regelmatig leuke berichten verschijnen is deze: http://disneylandparis-news.com/en/ we hebben wel de voorkeur voor vertaalde berichtjes in het Nederlands, zodat iedereen ze makkelijk kan lezen.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik ook erg veel zin heb om me daar helemaal in te gooien. Maar het ontbreekt me momenteel nog iets teveel aan tijd. Ik moet eerst wat andere zaken afronden vooraleer ik aan iets nieuws kan beginnen.
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

bedankt voor alle info :thumbs: zo hebben we een betere kijk erop ;)
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Ja, ik wil wel helpen, ik zal van de week even een mailtje sturen.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Ondertussen al wat emails gekregen. Heel er bedankt al voor de aanmeldingen. We gaan volgende week bekijken wie wat kan doen...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

:D succes ermee.
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar