Wandelen door computerspel in nieuw Frans game-pretpark

Futuroscope, Parc Astérix, Parc Bagatelle, Vulcania, Walibi Rhône-Alpes, Walibi Sud-Ouest, Walygator Parc, Merdesable, Nigloland, Parc Saint Paul.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Wandelen door computerspel in nieuw Frans game-pretpark

Afbeelding

Een nieuw pretpark in Frankrijk moet het mekka voor gamers worden. In Nîmes (Zuid-Frankrijk) liggen plannen op tafel voor een heus game-attractiepark. Bezoekers moeten tijdens een dagje uit het idee krijgen dat ze door een computerspel heen wandelen.

De initiatiefnemers van 'Parc du Jeu Vidéo' willen onder meer virtual reality-attracties, simulatoren, hologrammen en een game-museum neerzetten. Het is ook de bedoeling dat er hotels, restaurants en winkels in game-stijl komen.

Precieze details zijn nog niet bekendgemaakt. Wel is duidelijk dat de bedenkers gokken op een opening in 2020. Volgens een studie kan de attractie 1,2 miljoen bezoekers per jaar trekken. Er is een investering van circa 180 miljoen euro vereist.

bron : http://www.looopings.nl/weblog/5512/Wan ... tpark.html
Gebruikers-avatar
Steven78
Member
Member
BerichtenCOLON 216
GeregistreerdCOLON 24 Sep 2014, 09:01

Wow, hoop dat dit park er echt komt. Dit wil ik echt bezoeken als gamer!!!
"We're not trying to entertain the critics ... I'll take my chances with the public." - Walt
Gebruikers-avatar
Gert
Member
Member
BerichtenCOLON 202
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2009, 23:48

Ik denk inderdaad dat dit park wel ideaal gaat zijn voor gamers. Dat is bijna letterlijk een "natte droom" voor hun haha :lol:

Al denk ik dat mensen die zelf mindere gamers zijn zo een park ook wel fantastisch vinden. Je word dan letterlijk ondergedompeld in een andere wereld.

Ik ben benieuwd of het ook zo fantastisch word als het voorgesteld wordt.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar