Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 971 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65
FAQ Walt Disney World. 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: FAQ Walt Disney World.
Bedankt voor jullie reacties!

Do 23 Apr 2020, 17:09
Bericht 961 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij zouden 3 augustus aanstaande vertrekken naar WDW. Ook via UK site met free dining geboekt. Wij hebben "helaas" tickets via Lufthansa. Lufthansa verstrekt een voucher, maar dan moeten we voor volgend jaar 30 april vliegen. En wij willen eigenlijk alles omboeken naar de zomervakantie van volgend jaar. Ik zie het persoonlijk niet zitten om deze zomer te gaan. Mochten we als internationale gasten al mogen komen dan denk ik niet dat we de gehele Disney experience krijgen door wellicht schrappen van parades, vuurwerk ed. Zodra Lufthansa de voorwaarden dus versoepelt gaan we annuleren...helaas. Zit nu met smart op de nieuwe free dining actie te wachten :)

Vr 24 Apr 2020, 09:23
Bericht 962 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
suzanne schreef:
Wij zouden 3 augustus aanstaande vertrekken naar WDW. Ook via UK site met free dining geboekt. Wij hebben "helaas" tickets via Lufthansa. Lufthansa verstrekt een voucher, maar dan moeten we voor volgend jaar 30 april vliegen. En wij willen eigenlijk alles omboeken naar de zomervakantie van volgend jaar. Ik zie het persoonlijk niet zitten om deze zomer te gaan. Mochten we als internationale gasten al mogen komen dan denk ik niet dat we de gehele Disney experience krijgen door wellicht schrappen van parades, vuurwerk ed. Zodra Lufthansa de voorwaarden dus versoepelt gaan we annuleren...helaas. Zit nu met smart op de nieuwe free dining actie te wachten :)

Hou er rekening mee dat ze op dit moment niet verplicht zijn de voorwaarden te versoepelen, de voucher is nu een geaccepteerde retour voorwaarde. Enige is dat als de voucher verloopt, je alsnog je geld terug krijgt (dit om te voorkomen dat de bedrijven nu in een keer heel veel cash moeten terugbetalen, terwijl er niets binnen komt). Vraag na of je nu niet al dezelfde voorwaarden hebt op de voucher :)

Vr 24 Apr 2020, 09:50
Bericht 963 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Dank voor de tip. Ik zal eens navraag doen.

Vr 24 Apr 2020, 14:25
Bericht 964 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?

Za 02 Mei 2020, 15:39
Bericht 965 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Swiff83 schreef:
Ik zag net op site van WDW dat de actie voor de zomer van 2021 niet meer online staat (7 dagen vanaf 787€). Kan dit een indicatie zijn dat er wat zit aan te komen?

Of ze denken dan nog niet open te kunnen..

Ma 04 Mei 2020, 06:42
Bericht 966 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
skivlugt schreef:
Swiff83 schreef:

Vreemde redenering aangezien de promotie voor oktober 2020 er wel nog op staat??

Ma 04 Mei 2020, 07:43
Bericht 967 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Swiff83 schreef:
skivlugt schreef:
Swiff83 schreef:

Vreemde redenering aangezien de promotie voor oktober 2020 er wel nog op staat??

Oeps lezen is ook een vak! Je zou zo maar is gelijk kunnen hebben. Ik heb niet kunnen wachten en vorige week voor februari geboekt.

Ma 04 Mei 2020, 10:10
Bericht 968 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hoi mensen,
Aantal jaar terug zijn wij naar Florida geweest met een heel aanbieding pakket: 14 kaartjes voor prijs van 7, dining plan, memory maker etc. Nu weet ik dat dit een jaarlijks terugkomende deal is. Weet iemand wanneer deze weer komt voor Florida voor 2021?

disney rulez
*hopend naar disney te gaan dit jaar*

Zo 28 Jun 2020, 21:11
Bericht 969 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
monsterdoll schreef:
Hoi mensen,
Aantal jaar terug zijn wij naar Florida geweest met een heel aanbieding pakket: 14 kaartjes voor prijs van 7, dining plan, memory maker etc. Nu weet ik dat dit een jaarlijks terugkomende deal is. Weet iemand wanneer deze weer komt voor Florida voor 2021?
Verwachting is dat deze nog komt maar is niet 100% zeker door de corona

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Zo 28 Jun 2020, 21:21
Bericht 970 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Normaal komt die eind april, maar ja dit
Jaar is alles anders

Ma 29 Jun 2020, 12:31
Bericht 971 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 971 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 61, 62, 63, 64, 65