Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2
Jaarpas verlengen met de post 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bericht Re: Jaarpas verlengen met de post
Dankjewel voor de info magic mama! Ik ga het morgen verder in orde maken en dan op de post doen. Jullie hebben het ook aangetekend verstuur? Dat was wel mijn plan.

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

DLP: 27x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Next WDW trip: Marathon weekend januari 2019
Next DLP trip: runDisney France 2019

Zo 09 Dec 2018, 18:50
Bericht 16 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat

We hebben het aangetekend verstuurd

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Ma 10 Dec 2018, 00:14
Bericht 17 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ik wilde mijn ervaring delen over het verlengen van onze jaarpassen via de post.
Onze passen verlopen 21 januari 2019, twee maand van te voren kregen we onze verlengingsmail. Deze moet je toevoegen aan het document voor je verlenging. We hebben op maandag 10 december de brief aangetekend laten versturen. Hierdoor konden we zien dat op zaterdag 15 Dec om 8.07 de eerste aflever poging was gedaan, maar niet gelukt (ik denk dat ze nog niet open waren). En op maandag 17 december was het afgekeverd.
Op 26 december (2e kerstdag) was het geld van mijn creditcard afgehaald en vandaag op 2 januari werden onze jaarpassen bezorgd!
Totale duur, met feestdagen er tussen, 23 dagen. Ik dacht dat de site van DLP zegt dat je rekening moet houden met 25 dagen, dus netjes gedaan!
Voor de gratis verlenging hadden we 0€ ingevuld, alles is goed gegaan!

Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk

DLP: 27x sinds 1994
WDW: 8x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Afbeelding
Next WDW trip: Marathon weekend januari 2019
Next DLP trip: runDisney France 2019

Wo 02 Jan 2019, 19:13
Bericht 18 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?

Do 03 Jan 2019, 15:16
Bericht 19 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
esmeraldinho schreef:
Ik heb een vraagje. Onze jaarpassen verlopen op 10 februari 2019 en voor die tijd komen wij niet meer in Disneyland zelf. Wij willen graag gebruik maken van de 16 maanden actie maar hebben geen mail gehad? Nu heb ik het vernieuwformulier voor de post wel gevonden via de website van disneyland zelf en in dit formulier staat zover ik kan zien niet dat het verplicht is om de aanbiedingsmail mee te sturen?

Ik heb al gebeld met de nederlandse lijn van disneyland. Deze mevrouw gaf aan dat ik gerust alles op de post kon doen zonder de aanbiedingsmail maar ik begin na het lezen van de ervaringen toch te twijfelen of dit niet essentieel is. Kan iemand mij hiermee helpen misschien?

Was hier net hetzelfde, ook geen mail gehad. We hebben het dan ook met de post gedaan. Wel wat problemen gehad (ze dachten dat we gedateerde formulieren hadden opgestuurd dus hebben 2x alles moeten opsturen met veel fluo en uitlegbrief, geen idee hoe ze erbij kwamen, de geldigheidsdatum stond gewoon vanonder op de formulieren) maar zonder die hadden we binnen de 10 dagen onze nieuwe passen. Niets extra meegestuurd. Wel zeker het verlengingsformulier nemen.

Vr 04 Jan 2019, 08:38
Bericht 20 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
esmeraldinho schreef:

Goed om te horen dat het bij jullie ook goed is gegaan

Za 05 Jan 2019, 16:02
Bericht 21 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Lekker blond. Vorige bericht was voor Laura

Za 05 Jan 2019, 16:02
Bericht 22 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
esmeraldinho schreef:

Was hier net hetzelfde, ook geen mail gehad. We hebben het dan ook met de post gedaan. Wel wat problemen gehad (ze dachten dat we gedateerde formulieren hadden opgestuurd dus hebben 2x alles moeten opsturen met veel fluo en uitlegbrief, geen idee hoe ze erbij kwamen, de geldigheidsdatum stond gewoon vanonder op de formulieren) maar zonder die hadden we binnen de 10 dagen onze nieuwe passen. Niets extra meegestuurd. Wel zeker het verlengingsformulier nemen.

Super bedankt! Dan ga ik die uitlegbrief maar meteen maken en het opsturen.

Vr 11 Jan 2019, 18:00
Bericht 23 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Heb ook wel vaker gewoon via post verlengd en met het formulier verder alleen copie van oude jaarpas en copie van id kaart erbij gedaan, niks geen brief of zo en voila was voldoende want 3,5 week later lagen de jaarpassen aangetekend op de deurmat!

Afbeelding

Afbeelding

DLP teller:80 meerdaagse +23 dagtrips

Vr 11 Jan 2019, 20:32
Bericht 24 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ben even in de war...

Ik had tot afgelopen oktober een Dream.
Ik zou nu een Magic Flex willen aanvragen via de post.

Vermits ik in het systeem sta, krijg ik de echte pas al opgestuurd, of toch een voucher?

Vr 11 Jan 2019, 21:51
Bericht 25 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
moorhunhe schreef:
Ik ben even in de war...

Ik had tot afgelopen oktober een Dream.
Ik zou nu een Magic Flex willen aanvragen via de post.

Vermits ik in het systeem sta, krijg ik de echte pas al opgestuurd, of toch een voucher?

Als je hem via de post wilt kopen moet je een formulier invullen en opsturen met de post....

https://media.disneylandparis.com/d4th/nl-be/images/bdc_regular_0_tcm756-181346.pdf

In de andere gevallen zoals online aankopen moet je hem in het park gaan afhalen: https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=2953

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Za 12 Jan 2019, 09:48
Bericht 26 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik ken het formulier.

Dus via Disney zelf, krijg je altijd de echte pas toegestuurd.

Za 12 Jan 2019, 12:24
Bericht 27 Top
Profiel WWW   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 27 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2