Disney autograph book

Hier vind je alles rond Disney knutselwerkjes en creaties.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mijn meiden doen het ook beter dan dat ik het doe. De film met de figuurtjes vind ik zo leuk omdat het altijd een verrassing is welke we krijgen. We zijn er weg van.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Leuk om te horen. Ik heb hem speciaal gekocht voor in disneyland met al die figuren zodat ze meteen in mijn handtekeningen boeje kunnen. Vind dat gewoon leuk een aandenken ookal ben ik wat ouder
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

fairy tale schreefCOLONLeuk om te horen. Ik heb hem speciaal gekocht voor in disneyland met al die figuren zodat ze meteen in mijn handtekeningen boeje kunnen. Vind dat gewoon leuk een aandenken ookal ben ik wat ouder
Wat is oud? je bent nooit te oud voor Disney!!!
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

Ik heb ook daarvoor een boekje gekocht haha zodat ik een gepimpt fotoalbumpje met m'n instax foto's heb. Anders zitten ze zo saai in m'n instax album... nu plak ik ze naast de handtekeningen en is het een leuk album! Echt heel leuk! De characters zijn trouwens allemaal erg onder de indruk van de camera en vooral de foto's die eruit komen, ze rennen er graag mee in de rondte haha dus houd je foto's in de gaten voor je het weet ben je ze kwijt xD. En ik heb zelf een bakje (gekocht bij action) in m'n tas om de gemaakte foto's in te doen zodat ze in het donker goed opkleuren en dat ze niet kunnen beschadigen (weet niet of je dat al heb)

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Jah dat vind ik ook al vraag ik me soms toch wel eens af wat mensen van me denken als ik met mijn 24 jaar met een handtekening boekje kom (zelf gemaakt.) In het begin maakte ik me wel eens druk om de beeldjes die ik spaarde nu totaal niet meer. Een andere drinkt bier in een café en ik geef het daar aan uit :D

Ik heb een handtekeningen boekje waar ik ook al gewonen foto's in heb. Maar ik heb dus die instax gekocht zodat ik ze meteen daar er al in kan plakken. Ooh nu heb ik nog meer zin om naar disney te gaan.
Bedankt voor de tip ik zal hem onthouden.
Second star to the right and straight on until morning,
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Ik liep toen ik 30 was nog met een zelfgemaakt handtekeningenboekje te sjouwen, heb er echt geen moment over nagedacht wat anderen ervan zouden vinden. Heb er ook alleen maar complimenten over gekregen.
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik ben 25 en loop met trots rond (in Disney) met mijn handtekeningen boekje! CMs en de characters zien echt dat je er moeite in hebt gestoken en laten hun waardering ook blijken. Laatste tripje werden er alleen maar rijen gemaakt gelukkig, maar in het verleden dat het chaos was rond een figuur, hielp zo'n boekje ook om aandacht als volwassene te kunnen trekken van een character
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Nog 10 dagen en dan word ik 40 en sjouw mijn eigen gemaakte boekje gewoon met trots mee. Gisteren super gave meet en greet gehad met de fairy gotmother hier in wdw. Zo hard verwarmend en we lagen met zijn drieën helemaal in een deuk om een beetje domme mede park bezoekster.......
Gebruikers-avatar
fairy tale
Member
Member
BerichtenCOLON 340
GeregistreerdCOLON 09 Nov 2013, 21:11

Weetje het is goed om te horen dat ik niet de enige ben.
De volgende keer in dlp zal ik me zeker niks meer aantrekken van andere door jullie woorden.(zit gewoon in me over alles na denken:p)
Second star to the right and straight on until morning,
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Ohww dan ben ik niet de enige :P, ik heb nog een boek over van mijn trouwerij, dus dat is nu mijn handtekeningen boek voor volgend jaar, ben er zo van in mijn nopjes dat ik volgend jaar heerlijk handtekeningen kan struinen in WDW. :D
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Het is toch geen boek geworden maar een kussensloop. Heb toch al 5 handtekeningen verzameld. Hopelijk komen er snel bij ;).


Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Hey, er staat knabbel en babbel en geen chip and dale.

Wat een leuke kussen overigens. ;)


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Stitch87
Member
Member
BerichtenCOLON 1521
GeregistreerdCOLON 30 Jun 2016, 08:00

Ja, zot hé! Ik was ook erg verbaasd, wist niet dat ze dat deden. Ze zullen gehoord hebben toen mijn man zei tegen onze dochter dat ze een knuffel moest geven :)
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wel gaaf!


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Het kussen is goed gelukt :)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar