Wie is de Mol? 2015 - Het Spel

Speel mee met onze online Disneyspelletjes!
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Letscall schreefCOLONWelke Vercruz?
Hiero :mrgreen:
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

Kunnen we weer?
Gebruikers-avatar
Spelleiding WIDM
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2015, 18:34

Iedereen heeft ondertussen het filmpje gezien. Alleen Arbiterke niet, want die zou de jokers ontvangen. Dus bij deze, Arbiterke, krijg je je twee jokers. Mocht je die nog willen delen met de andere medekandidaten dan mag dat uiteraard, maar je mag ze ook voor jezelf houden ;)

@Arbiterke: Post even of je de jokers wilt behouden of dat je één of beide jokers wilt delen met de andere kandidaten.

Verder is het moment dan eindelijk aangebroken voor de test. Maar niet zomaar een test! Het is de laatste voor de finale. Wie deze test afvalt zal helaas niet meespelen in de finale. Bij deze test heb je ook de laatste kans om je bijzondere spelattributen in te zetten (uitgezonderd de jokers, deze mogen ook meegenomen naar de finale). Dit houdt dus in dat dit je laatste mogelijkheid is om vrijstellingen en dergelijke in te zetten, mochten deze nog in je bezit zijn.

Zijn jullie er klaar voor? Maak dan de test.

P.S. Mocht je de test al gemaakt hebben en Arbiterke je nog een joker gunnen, dan mag je die bij hoge uitzondering nog met terugwerkende kracht inzetten bij deze test (of uiteraard bewaren tot de finaletest). Op deze manier hoef je dus niet te wachten totdat Arbiterke heeft geantwoord.
Gebruikers-avatar
vercruz
Member
Member
BerichtenCOLON 341
GeregistreerdCOLON 12 Mrt 2014, 19:45

He ik en arbiterke gingen elk 1joker nemen. Daar was hij akkoord mee.
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Vanwege technische complicaties is het filmpje er vanavond pas... Sorry!
Gebruikers-avatar
Spelleiding WIDM
Member
Member
BerichtenCOLON 121
GeregistreerdCOLON 16 Nov 2015, 18:34

De executie:

Gebruikers-avatar
arbiterke
Member
Member
BerichtenCOLON 118
GeregistreerdCOLON 04 Sep 2014, 18:39

Ik heb me geamuseerd in ieder geval,voor de finalisten veel succes en tot de volgende editie .
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Bedankt voor je deelname Arbiterke!

Voor nu zal het even stiller worden in dit topic. Het spel komt nu in zijn laatste ronde waarin we erachter komen wie zal winnen, zal verliezen en wie de Mol is. Deze finaleronde zal echter niet plaatsvinden op het forum maar in het echt. De datum staat nog niet helemaal vast, maar ik ben druk bezig met plannen. Zodra de finale is geweest volgt er nog een sluitingspost waarin alles bekend wordt gemaakt. Met daarin ook de tips en hints waarbij je de Mol had kunnen achterhalen en ook het verhaal van de Mol zelf. Dus nog even geduld voor het echte einde van deze versie van Wie is de Mol? ;)
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Spannend ik ben benieuwd! En hoop de nieuwe editie weer mee te kunnen doen! Ben het altijd met veel plezier blijven volgen!

Voor de gene die het willen weten. Een update. :-)

Mijn operatie is nu bijna 6 maanden geleden. Ik ben aardig aan het opkrabbelen zo wel mentaal als.fysiek.

Vorige week.te horen gekregen van mijn hand therapeut dat ik rekening moet houden met blijvende beperkingen in het bewegen en misschien ook nooit meer 100% pijn vrij zal zijn maar wel zo ver dat er goed mee te leven valt maar ik waarschijnlijk niet meer in de zorg kan werken en dus naar ander werk zal moeten.gaan uitkijken als ik weer mag werken. Iedereen bedankt voor het meeleven en hoop jullie het volgende seizoen langer lastig te vallen

Verstuurd vanaf mijn LG-D320 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

Fijn om te horen dat het weer een beetje de goede kant op gaat en dat er toch herstel is. Alleen wel erg vervelend dat er beperkingen blijven, maar die kans was natuurlijk aanwezig. Alleen dat je daardoor je werk dan niet meer zal kunnen uitoefenen is natuurlijk heel vervelend, zeker omdat het niet altijd even makkelijk is om iets anders leuks te vinden... Hopelijk zullen verder de pijnklachten ook zoveel mogelijk beperkt blijven.

Veel succes met de verdere revalidatie en veel succes met de eventuele zoektocht naar ander werk. En bedankt voor de update.
Gebruikers-avatar
kimberley2909
Member
Member
BerichtenCOLON 841
GeregistreerdCOLON 19 Aug 2014, 13:32

WOOOOHOOOOO Ik vier het straks met wat cocktails! Jammer Arbiterke!

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk
Never lose hope
Gebruikers-avatar
nielsdw7
Member
Member
BerichtenCOLON 16
GeregistreerdCOLON 01 Okt 2013, 19:27

Bij een volgende editie doe ik ook graag terug eens mee ;)
Gebruikers-avatar
Letscall
Member
Member
BerichtenCOLON 545
GeregistreerdCOLON 29 Jan 2013, 23:01

Heyyy Niels!!!
Gezellig.

@Nicole Blij te horen dat het alweer iets beter gaat. Maar hopen dat alles nog beter uitpakt
@Arbiterke T was gezellig! en leuk dat je bij de finale aanwezig bent.

Ik heb zin in de finale welke in het weekeinde van 6 augustus welke zal plaatsvinden zo,n 500 kilometer van huis!!!! (had het hier nog niet zien staan dus denk post het even) Overigens ideaal ook want dan kan ik eens een hartig woordje met mijn mol spreken!!
Gebruikers-avatar
michaelbe
Member
Member
BerichtenCOLON 98
GeregistreerdCOLON 22 Apr 2012, 18:40

En dat de beste daar mogen winnen he !! Zonder iemand voor te trekken... go gog Glenn !! :-)
Gebruikers-avatar
Nicole1988
Member
Member
BerichtenCOLON 411
GeregistreerdCOLON 05 Sep 2014, 07:55

Iedereen veel succes met de finale!

Helaas slecht nieuws gehad 1september zal ik nogmaals een grote operatie moeten ondergaan aan mijn pols dus voorlopig geen verbetering

Verstuurd vanaf mijn LG-D320 met Tapatalk
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar