Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Vergeet niet om veel te drinken tijdens deze warme zomerdagen

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Vandaag in de bus #Bedankt #Merci #Thanks #InsidEars #PhantomManor #Dumbo
Het boek is binnenkort ook online te koop en in Disneyland Paris. We delen het zeker. De tickets voor Dumbo zijn niet meer verkrijgbaar.Afbeelding
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Leuk dagje Londen gehad gisteren ^^

We hadden 2 weken geleden trein tickets geboekt (dat moet goed op voorhand, want de trein hier in de UK kan pokke duur zijn een dag op voorhand / op de dag zelf).
We zouden naar de musical pop-up gaan op Covent Garden, waar je voor 6 weken (dacht ik) terecht kan, en kledij van Lion King kan bekijken en dans workshops kan doen.
Donderdag is Lion King, en vrijdag is Aladdin.
Waarschijnlijk ga ik op een vrijdag ook nog wel eens naar Covent Garden voor de Aladdin performance, want die acteurs zijn ook gewoon super goed!
Dus wij zijn gisteren geweest, waar Simba (Nick Afoa) en Nala (kan nooit haar naam onthouden) een liedje kwamen zingen en dan een handtekeningsessie.

We hadden voor de rest niks gepland, enkel om 21h10 naar het theater gaan waar Come From Away speelt, om daar ff "hi" te zeggen tegen één van de acteurs, en dan daarna naar het theater waar Matthew Broderick zijn laatste 3 voorstellingen voor deze week nog gaf van The Starry Messenger (we hebben het stuk in juni ook gezien).

Vermits we rond 9h30 in Londen aankwamen, is mijn vriend vliegensvlug naar het theater van Come From Away gegaan, want de box office opent om 10h, en ze hebben dan nog enkele tickets over voor rij 1 aan 20 £.
En we hadden de laatste 2!
We hebben de show al 3x gezien, maar telkens vanop de laatste rij, helemaal vanboven.

De musical pop-up is eigenlijk niet zo heel veel, er staan wat outfits van Lion King die je nu wel goed van dichtbij kan bekijken, en wat maskers.
En vermits ik niet goed wist wat het precies was, had ik daarom er maar voor gezorgd dat we voor 10h in Londen zouden zijn, omdat het ook dan opende, maar dan toch beslist hadden om eerst te gaan kijken voor musical tickets.

Om 16h was dan de performance, en dat duurt 2 minuutjes, jammer, had toch misschien 2-3 liedjes verwacht.
Maar daarna wel een babbeltje kunnen doen met Nick, altijd leuk natuurlijk! Was de eerste keer dat ik hem ontmoette. Hij's van Nieuw-Zeeland, zo'n leuk accent ook, hehe ^^

We hebben dan wat rond gelopen op Leicester Square waar ze dit weekend 4 films per dag, buiten, vertonen, en Babe was bezig.
Terwijl mijn vriend naar de Doc Martens winkel ging, ben ik gebleven en de rest van de film gezien.
(misschien dat we zondag terug gaan, dan spelen ze Frozen sing-along, Mary Poppins returns, vergeten welke film, en Greatest Showman sing-along).

Om 19h30 begon Come From Away, jeetje, rij 1 ... pffff, na wat geklaag dat die zitjes echt een ramp zijn, erbij neergelegd, maar toen de show begon, was het toch nog heel erg goed zicht, gelukkig! Want dat leek er helemaal niet op. Ze zitten veel op stoelen, en je zag de stoelen niet eens meer staan, zo hoog was het podium, maar gelukkig zag je wel diegene telkens erop zitten.
De emoties, en expressies die je nu opeens allemaal zag, maakte de show nu stukken beter!
Je ziet ze op sommige momenten echt huilen zelfs ... dat zie je vanop de laatste rij natuurlijk niet.

Na de show, nog een babbeltje met Jonathan, mijn favo :P (speelde Simba jarenlang in Londen ook)

En daarna, om de avond af te sluiten, een foto met Matthew Broderick :D
De eerste x had mijn vriend een foto met hem, en kwam er een man achter ons heel erg luid tussen, terwijl Matthew nog voor ons aan het tekenen was en foto aan het maken was, en die man komt er dan zonder greintje respect tussen (er stonden, 30 mensen? dus wacht gewoon je beurt netjes af), dus ik had eigenlijk geen kans meer om een foto met hem toen, dus dat wouden we gisteravond nogmaals proberen.

Zeer geslaagde dag dus gisteren, vol Lion King :D
Want iedereen waar ik mee op de foto sta, heeft iets met Lion King te maken, hehe :D
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Tess81 schreefCOLON
Amaris schreefCOLONHet ligt heus wel "aan jou" ;)
Dat denk ik ook :)
Mama van prinsesjes schreefCOLONHebben ze geen app waar ze foto's plaatsen? bij ons kunnen we het altijd wel goed volgen.


Wel een website, maar staat niets op nog.

OMG, dit lijkt al zo lang geleden. Dit was haar 2e dag op het KDV. Vanaf volgende week gaat Roos naar de basisschool. Waar blijft die tijd?!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tess81 schreefCOLON
Tess81 schreefCOLON
Amaris schreefCOLONHet ligt heus wel "aan jou" ;)
Dat denk ik ook :)
Mama van prinsesjes schreefCOLONHebben ze geen app waar ze foto's plaatsen? bij ons kunnen we het altijd wel goed volgen.


Wel een website, maar staat niets op nog.

OMG, dit lijkt al zo lang geleden. Dit was haar 2e dag op het KDV. Vanaf volgende week gaat Roos naar de basisschool. Waar blijft die tijd?!
jaaaaaa, het gaat zo snel. Mijn oudste moet volgend jaar naar de middelbare school...... de jongste gaat volgende week lootjes trekken voor sinterklaas.....
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Echt bizar!! Maar Roos heeft er helemaal zin in!! Dinsdag wordt ze echt 4, dan mag ze nog 1x naar het KDV om te tracteren. En vanaf donderdag dan iedere dag naar de basisschool.

Jeetje, de middelbare school alweer?!
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Spannend Tess, maar ze zal zich vast wel vermaken.

Ja, middelbare school, maandag eerste adviesgesprek.........
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Oh dat is ook spannend voor jou!! :)
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Yes, fingers crossed, ze wilt heel graag naar een bepaalde school, maar dat hangt van haar advies af.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Ik duim mee
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Ieder hier een mooi 2020 toegewenst! Heel veel blessings en geluk in komende decennium!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Iedereen een Magisch 2020 gewenst
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Iedereen een Magisch Jaar van Mickey gewenst op deze prachtige Chinese nieuwjaarsdag.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Disneydavid
Member
Member
BerichtenCOLON 48
GeregistreerdCOLON 08 Mrt 2009, 16:37

Gisteren naar de Duck's day geweest in Dordrecht met o.a. Bob van der Houven (Stitch, kwik kwek en kwak) en Arnold Gelderman (Lumiere, Scar). Geweldig om te zien!
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Over 19 dagen vertrek ik normaalgezien met mijn dochtertjes naar DLP. Nu met dat Coronavirus toch wat bezorgd... Wil niet paniekerig doen, maar mijn dochters ook niet ergens in gevaar brengen... Ach thuiszitten en niets meer doen is natuurlijk ook een alternatief, maar of dat nu fijn is?
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar