Café Mickey Babbelbox 2.0, voor leuke praatjes!

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Je opsluiten tussen 4 muren? Dat lijkt me niet fijn nee ;)

We kunnen ons moeilijk allemaal een bunker bouwen en ons opsluiten en het daglicht nooit meer zien.
Zie dat je zelf gewoon doet wat je zou moeten doen. Was je handen, hoest / nies niet door alles overal te laten vliegen (gebruik je arm, elleboog, hand ervoor).

Ik was 2 weken geleden in de stad hier, en bah bah bah, hoe mensen zo vies en vuil en ranzig kunnen zijn, en we zijn verbaasd hoe zo'n virus zo snel rondgaat?
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Inderdaad. Het is wel zo dat sommige mensen zich totaal niets aantrekken van enige hygiëne. Zelf heb ik ook bijvb altijd een flesje handgel bij als ik niet meteen aan water en zeep kan komen.
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik ook. Met aardbei en framboos geur :D hehe.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wij ook, altijd standaard een flesje in de tas, in de auto, op kantoor, in elke tas die ooit eens mee gaat naar een pretpark.
Volg onze avonturen op instagram
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Was ooit eens mijn 'redding' in Starbucks in the Village. Dat toilet was zo smerig, maar mijn dochtertje van toen 4 moest echt dringend plassen. Toen heb ik met wc papier,snoetenpoetsers en handgel, wc bril en handvat van de wc deur ontsmet, haha. Eigenlijk best jammer dat het zover moet komen, en dat het er zo smerig bijlag...
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

pietemuis schreefCOLONWas ooit eens mijn 'redding' in Starbucks in the Village. Dat toilet was zo smerig, maar mijn dochtertje van toen 4 moest echt dringend plassen. Toen heb ik met wc papier,snoetenpoetsers en handgel, wc bril en handvat van de wc deur ontsmet, haha. Eigenlijk best jammer dat het zover moet komen, en dat het er zo smerig bijlag...
ow bah!!!!

We hebben ook eens zoiets meegemaakt, maar mijn dochter, toen 5 of 6, weigerde gewoon te plassen. We zijn toen maar vertrokken en hebben wat anders gezocht.
Volg onze avonturen op instagram
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Ik begrijp dat dus niet. Hoe ziet het er bij die mensen thuis dan wel niet uit ??

Wij waren een keertje bij pizzahut ergens gaan eten, was net open, dus toiletten proper, toen we vertrokken nogmaals geweest, en pak dat we er een uurtje ofzo waren, alle 3 de dames toiletten, op een uur tijd, zo smerig, papier overal, en dingen die je nooit zou mogen zien :o
pietemuis
Member
Member
BerichtenCOLON 46
GeregistreerdCOLON 09 Sep 2016, 21:09

Even iets helemaal anders, over een kleine 3 weken ga ik dus naar DLP met mijn twee dochtertjes. Mijn man kan geen vrijaf nemen en is nu eigenlijk ook niet zo'n grote Disneyfan. De oudste zou heel graag op Space mountain gaan, maar de jongste totaal niet. Zou er een mogelijkheid zijn dat zij bvb in de babyswith rij wacht op ons? We zouden de attractie dan doen tijdens de magische uren ofzo, dat ze niet te lang moet wachten. Is daar dan een castmember bij ( wil haar ook niet helemaal alleen achterlaten en zou dat ook zeker niet doen als ze daar een uur alleen moet staan hoor!!!) Maar kvind het zo moeilijk. Voor mij hoeft Space mountain niet, maar dan stel ik mijn oudste zo teleur...
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Volgens mij heeft Space Mountain een "chicken exit" ? Dat je dan gewoon over de karretjes stapt, en richting uitgang gaat. Misschien dat ze daar ergens kan wachten?
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

pietemuis schreefCOLONOver 19 dagen vertrek ik normaalgezien met mijn dochtertjes naar DLP. Nu met dat Coronavirus toch wat bezorgd... Wil niet paniekerig doen, maar mijn dochters ook niet ergens in gevaar brengen... Ach thuiszitten en niets meer doen is natuurlijk ook een alternatief, maar of dat nu fijn is?
Gaan ze ook niet meer naar school vanwege het virus? Daar is de kans net zo groot dat ze het oplopen is in DLP
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Mijn vriendin komt vrijdag thuis uit Tokyo, ze vraagt zich eigenlijk ook af of ze wel naar school mogen......
Volg onze avonturen op instagram
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Volgens mij ligt het anders als je van die kanten naar hier komt? Lijkt me best dat bij de school eens na te vragen dan.

Ik lees ook al veel paniek vragen van mensen die erg vaak bestellen bij bv Ali Express, als het "in de lucht van de pakjes kan zitten".
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

moorhunhe schreefCOLONVolgens mij ligt het anders als je van die kanten naar hier komt? Lijkt me best dat bij de school eens na te vragen dan.

Ik lees ook al veel paniek vragen van mensen die erg vaak bestellen bij bv Ali Express, als het "in de lucht van de pakjes kan zitten".
Ja, dat idd...

ondertussen komt het wel steeds dichterbij..... het is een kwestie van tijd denk ik....
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Mama van prinsesjes schreefCOLONMijn vriendin komt vrijdag thuis uit Tokyo, ze vraagt zich eigenlijk ook af of ze wel naar school mogen......
Dat lijkt me inderdaad wel een hele relevante vraag
Gebruikers-avatar
Mich€l
Member
Member
BerichtenCOLON 719
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2014, 10:56

pietemuis schreefCOLONEven iets helemaal anders, over een kleine 3 weken ga ik dus naar DLP met mijn twee dochtertjes. Mijn man kan geen vrijaf nemen en is nu eigenlijk ook niet zo'n grote Disneyfan. De oudste zou heel graag op Space mountain gaan, maar de jongste totaal niet. Zou er een mogelijkheid zijn dat zij bvb in de babyswith rij wacht op ons? We zouden de attractie dan doen tijdens de magische uren ofzo, dat ze niet te lang moet wachten. Is daar dan een castmember bij ( wil haar ook niet helemaal alleen achterlaten en zou dat ook zeker niet doen als ze daar een uur alleen moet staan hoor!!!) Maar kvind het zo moeilijk. Voor mij hoeft Space mountain niet, maar dan stel ik mijn oudste zo teleur...
Babyswitch is geen echte rij. Dat is iemand die in de rij gaat en een ander bij de baby/het kind wacht wat de rij niet kan doen. Wanneer deze eruit komt dan wisselt deze de ander af, zodat de tweede de attractie kan doen zonder weer heel de wachtrij opnieuw te moeten doen.
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar