Toch een vraag omtrent kosten naar wdw

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Hi mede disney liefhebbers. Met toeval jullie pagina gevonden veel gelezen harstikke leuk ...Ik ben judith en woon alweer 9 jaar in turkije en doe vrijwilligers werk met straatdieren.

Ik ga voor het eerst naar Amerika en naar wdw.... Heel spannend wou het al jaren. Maar het kwam er niet van..
Nu een brutale vraag die me erg bezig houd of ik nu zo dom ben geweest of niet. Ik hoorde ten eerste van een kennis in Amerika dan hun gemiddeld1000 dollar betalen voor 1 week inside een park en intree kaartjes.ik kreeg een schok! Oke na wat zoeken luisteren hun hebben een disney creditcard en hun krijgen kortingen Etc. ..

Maar dan nog. Ik heb me suf lopen zoeken alles opgeschreven vergeleken en inside een park niet betalabaar
Rond de 4000 euro en dan me ticket nog en intree.... :roll: dus dat hebik snel laten varen.om het verhaal wat korter te maken.ik heb nu een 4 sterren hotel voor 15 nachten en me vlucht in 1 geboekt geen eten erbij en ik moet nog daar een fee afrekenen van 22 dollar per nacht:( er zit wel een shuttle dienst bij en als ik een rustdag hou is er genoeg te doen.
Ik ga van 26 febr tot 14 maart. Ik zit wel in turkije en moet dus aardit wat vliegen 18 uur en 2 stops.
Ik Was dus 2100 euro kwijt voor me vluchten en hotel. Nu moet ik dus nog intree Etc. Zou ik het boeken bij hun kost het me ongeveer 450 dollar en dan nog 16 voor de memory maker.. en dan nog orlando universe 3 dagen;)

Ik ben zo benieuwd zijn dezeprijzen normaal of heb ik toch iets goeds fout gedaan.
Heb nu via de engelse Disney korting gevonden voor beide intree kaarten maar zit dan al bijna op 3000 euro!!!! En dan heb ik de fee nog niet geen eten geen transport van hier naar vliegtuig en daar

...... Zo benieuwd naar jullie verhalen want voel me best raar ben iknou zo dom en had het Veel goedkoper gekund of is dit een beetje normaal. Er zal wat verschil zitten want moet veel verder en meer vliegen .

Word droog brood eten daar lol

Heel erg bedankt en zeerbenieuwd
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Juidth43 schreefCOLONHi mede disney liefhebbers. Met toeval jullie pagina gevonden veel gelezen harstikke leuk ...Ik ben judith en woon alweer 9 jaar in turkije en doe vrijwilligers werk met straatdieren.

Ik ga voor het eerst naar Amerika en naar wdw.... Heel spannend wou het al jaren. Maar het kwam er niet van..
Nu een brutale vraag die me erg bezig houd of ik nu zo dom ben geweest of niet. Ik hoorde ten eerste van een kennis in Amerika dan hun gemiddeld1000 dollar betalen voor 1 week inside een park en intree kaartjes.ik kreeg een schok! Oke na wat zoeken luisteren hun hebben een disney creditcard en hun krijgen kortingen Etc. ..

Maar dan nog. Ik heb me suf lopen zoeken alles opgeschreven vergeleken en inside een park niet betalabaar
Rond de 4000 euro en dan me ticket nog en intree.... :roll: dus dat hebik snel laten varen.om het verhaal wat korter te maken.ik heb nu een 4 sterren hotel voor 15 nachten en me vlucht in 1 geboekt geen eten erbij en ik moet nog daar een fee afrekenen van 22 dollar per nacht:( er zit wel een shuttle dienst bij en als ik een rustdag hou is er genoeg te doen.
Ik ga van 26 febr tot 14 maart. Ik zit wel in turkije en moet dus aardit wat vliegen 18 uur en 2 stops.
Ik Was dus 2100 euro kwijt voor me vluchten en hotel. Nu moet ik dus nog intree Etc. Zou ik het boeken bij hun kost het me ongeveer 450 dollar en dan nog 16 voor de memory maker.. en dan nog orlando universe 3 dagen;)

Ik ben zo benieuwd zijn dezeprijzen normaal of heb ik toch iets goeds fout gedaan.
Heb nu via de engelse Disney korting gevonden voor beide intree kaarten maar zit dan al bijna op 3000 euro!!!! En dan heb ik de fee nog niet geen eten geen transport van hier naar vliegtuig en daar

...... Zo benieuwd naar jullie verhalen want voel me best raar ben iknou zo dom en had het Veel goedkoper gekund of is dit een beetje normaal. Er zal wat verschil zitten want moet veel verder en meer vliegen .

Word droog brood eten daar lol

Heel erg bedankt en zeerbenieuwd
1 simpele site: http://tidd.ly/ed0b2b18
Daar kan je goedkoop tickets of paketten kopen!
Geldig voor mensen uit Europa...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Wat Prins Adam zegt, vooral als je de aanbieding boekt met 14 dagen = 7 dagen entree betalen, free dining plan, $200 giftcard en free memory maker is wel de beste aanbieding die je kunt krijgen. Dan hoef je alleen nog maar vliegtickets toe te voegen. Die prijzen daarvoor is het heel goed opletten. Wij hebben nu directe retourvlucht van Duitsland (is dichterbij voor ons dan Schiphol) naar Orlando international voor €500 pp.

Voor precieze prijzen mag je me PB-en, maar voor 2 pers 15 dagen incl directe retour vlucht , 5 dagen volledig eten verzorgd (2x maaltijd, 2x snack, met Amerikaanse maten is dat voldoende voor ons de hele dag!), 2 verschillende on site hotels zijn wij geen 3000€ kwijt...
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Prins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Juidth43 schreefCOLONPrins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Je kunt die link ook boeken zonder vlucht! [WINKING FACE] dan boek je zelf je vlucht apart
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Laura schreefCOLON
Juidth43 schreefCOLONPrins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Je kunt die link ook boeken zonder vlucht! [WINKING FACE] dan boek je zelf je vlucht apart
Gniffel laura dat is toch ook duur of niet.... :oops: de goedkoopste 1900 pound ongeveer 2250 euro en dan me vlucht erbij vanuit hier wintertijd goedkoopste vlucht 825 euro.. retour en dan nog de intree kaartjes maar dan heb Je wel de 200 giftcard en dat dinner plan snap ik het nu en beetje. Zou ik vliegen vanuit nl is het toch een stuk goedkoper zie ik... scheelt 255 euro. .. Zit ik dus met hotel en vlucht ook rond de 3000 met deze aanbieding; )
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Juidth43 schreefCOLON
Laura schreefCOLON
Juidth43 schreefCOLONPrins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Je kunt die link ook boeken zonder vlucht! [WINKING FACE] dan boek je zelf je vlucht apart
Gniffel laura dat is toch ook duur of niet.... :oops: de goedkoopste 1900 pound ongeveer 2250 euro en dan me vlucht erbij vanuit hier wintertijd goedkoopste vlucht 825 euro.. retour en dan nog de intree kaartjes maar dan heb Je wel de 200 giftcard en dat dinner plan snap ik het nu en beetje. Zou ik vliegen vanuit nl is het toch een stuk goedkoper zie ik... scheelt 255 euro. .. Zit ik dus met hotel en vlucht ook rond de 3000 met deze aanbieding; )
Ben ik nog even heb de hele aanvraag gedaan dus met erg goedkope intree kaartjes en voor 430 pound ongeveer eten tptaal voor deze hele reis 2660 pound 3170 euro; ) zonder vlucht. ...ok ik ga slapen bijna 23.00. Fijne avond allemaal
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Juidth43 schreefCOLONPrins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Turkije is toch Europa? (heeft niks met Europese Unie te maken)
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

moorhunhe schreefCOLON
Juidth43 schreefCOLONPrins adam even snel gegluurd vertrek airport is engeland en ik woon helaas nu niet in europa;). Toch even gekeken hotel met vlucht ook rond de 2000 pound wat en prijzen allemaal zeg
Turkije is toch Europa? (heeft niks met Europese Unie te maken)
Helaas turkije valt buiten europa:( een klein stukje valt in europa maar that's it;) grootste deel valt in Azië.
Afbeelding
moorhunhe
Member
Member
BerichtenCOLON 564
GeregistreerdCOLON 08 Jan 2013, 11:13

Zat ik toch half goed, hehe.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Is dit voor 1 persoon ?.
Wij waren echt geen 2100 per persoon kwijt.geboekt uksite.
met free diningplan.free memorymaker en 14 dagentickets voor prijs 7 dagen.dus eten was al gratis voor 3 personen.
tickets geboekt bij cheaptickts.geloof 2100 voor 3.in de zomer dus hoogseizoen.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ALs je alleen boekt ist het probleem dat de kamer hetzelfde kost.
Of je er nu met 1 of 4 slaapt de kamerprijs is dezelfde...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

moorhunhe schreefCOLONZat ik toch half goed, hehe.
:thumbs: :thumbs: :thumbs: yep Gniffel ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

boogschutter schreefCOLONIs dit voor 1 persoon ?.
Wij waren echt geen 2100 per persoon kwijt.geboekt uksite.
met free diningplan.free memorymaker en 14 dagentickets voor prijs 7 dagen.dus eten was al gratis voor 3 personen.
tickets geboekt bij cheaptickts.geloof 2100 voor 3.in de zomer dus hoogseizoen.
Slik dat is wel een groot verschil ...nu heb ik het al geboekt maar als er ooit nog een optie komt dan ga ik ook eens die aanbieding opzoeken maar die is er maar 1 x per jaar begrijp ik welke periode weet 1 van jullie dat?
Ik heb ook gekeken vluchten vanuit nl dat scheelde me een hoop :shock: maar ok dan moet ik nog steeds een vlucht nemen hier vandaan naar nl en ook dat is niet altijd zo goedkoop zeker niet als je gebonden bent aan datums. Dus dat scheelt ruim 255.00 euro... maar ik heb nu precies wat je zegt nog geen intree kaarten of eten en ben dit bedrag al kwijt.... :oops: ok niks aan te doen maar nu weet ik dus dat het wel goedkoper kan....

En ik heb zo veel gezocht niet normaal meer..... Bedankt voor je info... Fijne dag ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Prins Adam schreefCOLONALs je alleen boekt ist het probleem dat de kamer hetzelfde kost.
Of je er nu met 1 of 4 slaapt de kamerprijs is dezelfde...
Klopt maar zou ik met een vriendin gaan dan kan je die kosten delen door 2 nu dus niet dat zou ook gescheeld hebben... och ik denk gewoon dat het heel erg leuk gaat worden veel herinneringen erbij en dan maar wat duurder nu niks meer aan te doen.. maar nu weet ik in elk geval dat het wel iets goedkoper kan en ik wil Hoe dan ook niet in de zomermaanden... woon zelf in een warm land en wdw met warmte trekt me niet zo hahah..

Ok ik ga wat doen time flies when you have fun op het forum;);)
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar