Toch een vraag omtrent kosten naar wdw

Alle algemene informatie over het WDW Resort
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Dank jullie wel, het is me helemaal duidelijk nu :sorc:


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Swets schreefCOLONwij hebben toegang tot de attractieparken via attraction-tickets.ie besteld. Orlando Freedom ticket, 14 dagen onbeperkt toegang tot Disney, Universal en SeaWorld. Deze tickets zijn nog steeds wel de grootste kostenpost ;)
ik heb ze ook zo gekocht de zat memory maker bij en hopper optie. .. :lol: ja vond het ook prijzig maar beide univers en wdw los kopen Was toch een stuk duurder
Afbeelding
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

als de actie van het free dining plan er komt op de site van de UK krijg je dit dan bij elke Disney hotel zoals bvb bij het hotel art of animation of krijg je dit enkel bij de duurdere hotels?
stitchie
Member
Member
BerichtenCOLON 87
GeregistreerdCOLON 06 Okt 2014, 09:56

Je krijgt het bij alle disney hotels, let wel op, er zitten restricties aan!

De goedkoopste resort hebben Quickservice dining plan, dat betekent 2 quick service bonnen, 1 hervulbare mok en 2 snack bonnen

De duurde hebben Table service dining plan, 1 quick en 1 Table, 2 snack en zo'n mok

En de allerduurste hebben het: "Vreet je maar rond plan" 3 table of 3 quick en 2 snack plus een mok.
Gebruikers-avatar
boogschutter
Member
Member
BerichtenCOLON 752
GeregistreerdCOLON 20 Jan 2011, 14:09

Je kan wel upgraden.van free qs naar het gewone diningplan. Dan ben je in verhouding nog weinig kwijt per dag voor wat je eet
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ellen1989 schreefCOLONals de actie van het free dining plan er komt op de site van de UK krijg je dit dan bij elke Disney hotel zoals bvb bij het hotel art of animation of krijg je dit enkel bij de duurdere hotels?
Art of animation had dit niet denk ik.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
rolo
Member
Member
BerichtenCOLON 337
GeregistreerdCOLON 15 Apr 2015, 12:56

Volgens mij hadden de value resorts ontbijt erbij, de moderate resorts het QS plan en de luxe resorts het TS diningplan.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

KLM heeft de komende 5 dagen aanbiedingen waaronder Orlando. Tickets met KLM/Delta al voor rondom 499,- .
Gebruikers-avatar
Berry
Member
Member
BerichtenCOLON 17
GeregistreerdCOLON 03 Apr 2014, 15:58

Vandaag, na enorm lang twijfelen, GEBOEKT!

We zijn een gezin van 5. Leeftijden zijn 36, 37, 12, 9 en 7.

Van 2 juli 2018 tot 14 juli 2018 in Disney's Port Orleans Riverside. Kostprijs 4775 pond. (inc Quick Dining Service etc etc.)
Vliegtuig kon ik ook al boeken bui Tui.nl en we vliegen vanuit Amsterdam richting Sandford voor 3800€ (met de Dreamliner).

Is het veel geld? Yep. Maar toen dacht ik aan Carl & Ellie van Up. Je kan blijven neuten maar je leeft maar 1x en zo'n reis met het gezin doe je maar (hopelijk nog eens?) 1x in je leven en terwijl de kinderen nog volop in hun fantasie fase zijn wou ik deze reis met hen met veel plezier delen!

Nu nog mijn grootste angst, mr de vliegtuig, overwinnen en dan eindelijk 'thuiskomen'. (Ik houd ook nog altijd vast aan mijn Infinity pass in Parijs hoor. :)
Dream pas Infinity Pass since 2008

2018 is our most magical Disney year! 4x Disneyland Paris, 18 days Walt Disney World (Port Orleans Riverside) and 3 days Disneyland Resort Anaheim (Disneyland Hotel).
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Berry schreefCOLONVandaag, na enorm lang twijfelen, GEBOEKT!

We zijn een gezin van 5. Leeftijden zijn 36, 37, 12, 9 en 7.

Van 2 juli 2018 tot 14 juli 2018 in Disney's Port Orleans Riverside. Kostprijs 4775 pond. (inc Quick Dining Service etc etc.)
Vliegtuig kon ik ook al boeken bui Tui.nl en we vliegen vanuit Amsterdam richting Sandford voor 3800€ (met de Dreamliner).

Is het veel geld? Yep. Maar toen dacht ik aan Carl & Ellie van Up. Je kan blijven neuten maar je leeft maar 1x en zo'n reis met het gezin doe je maar (hopelijk nog eens?) 1x in je leven en terwijl de kinderen nog volop in hun fantasie fase zijn wou ik deze reis met hen met veel plezier delen!

Nu nog mijn grootste angst, mr de vliegtuig, overwinnen en dan eindelijk 'thuiskomen'. (Ik houd ook nog altijd vast aan mijn Infinity pass in Parijs hoor. :)
Komt vast goed! Ik moet die angst elke keer overwinnen en vlieg deze vakantie voor het eerst alleen met 2 kindjes. Het gaat goed komen, het gaat goedkomen, het gaat goedkomen....,,,,,,...
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

Berry schreefCOLONVandaag, na enorm lang twijfelen, GEBOEKT!

We zijn een gezin van 5. Leeftijden zijn 36, 37, 12, 9 en 7.

Van 2 juli 2018 tot 14 juli 2018 in Disney's Port Orleans Riverside. Kostprijs 4775 pond. (inc Quick Dining Service etc etc.)
Vliegtuig kon ik ook al boeken bui Tui.nl en we vliegen vanuit Amsterdam richting Sandford voor 3800€ (met de Dreamliner).

Is het veel geld? Yep. Maar toen dacht ik aan Carl & Ellie van Up. Je kan blijven neuten maar je leeft maar 1x en zo'n reis met het gezin doe je maar (hopelijk nog eens?) 1x in je leven en terwijl de kinderen nog volop in hun fantasie fase zijn wou ik deze reis met hen met veel plezier delen!

Nu nog mijn grootste angst, mr de vliegtuig, overwinnen en dan eindelijk 'thuiskomen'. (Ik houd ook nog altijd vast aan mijn Infinity pass in Parijs hoor. :)
Wat leuk zeg alvast heel veel aftel plezier. Helaas zijn de vluchten voor volgend jaar oktober nog niet beschikbaar dus ik moet nog even geduld hebben. ;) je vliegt naar sandford komt de disney bus je daar ook ophalen? Ik dacht alleen vanaf mco?
Dat zou mezelf ook wat meer keuze geven.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Alleen vanaf mco kan je met de magic express bus naar het resort komen. Vanaf sandford moet je of met huurauto gaan of met een shuttle die je zelf regeld of uber taxi.
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

calimero schreefCOLONAlleen vanaf mco kan je met de magic express bus naar het resort komen. Vanaf sandford moet je of met huurauto gaan of met een shuttle die je zelf regeld of uber taxi.
Dank je wel;) dan kijk ik voor volgend jaar alleen voor tickets op mco :lol:
Afbeelding
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

€3800 voor de vliegtickets is wel veel geld.
Vanuit Keuken kan je met eurowings rechtstreeks vliegen.
Je kan wel nog niet voor 2018 boeken, maar ben al maanden de prijzen aan het volgen voor augustus 2017 en zit voor het smarttarief rond de € 500 ik per persoon.
Je moet dan wel naar keuken rijden, maar hebt geen overstap, van bij mij thuis is dat maar 20minuten verder rijden ten opzichte van schiphol.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Juidth43
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 15 Dec 2016, 18:17

scuba-angelo schreefCOLON€3800 voor de vliegtickets is wel veel geld.
Vanuit Keuken kan je met eurowings rechtstreeks vliegen.
Je kan wel nog niet voor 2018 boeken, maar ben al maanden de prijzen aan het volgen voor augustus 2017 en zit voor het smarttarief rond de € 500 ik per persoon.
Je moet dan wel naar keuken rijden, maar hebt geen overstap, van bij mij thuis is dat maar 20minuten verder rijden ten opzichte van schiphol.

Bofferds 500 euro is goed te doen...ik heb Hoe dan ook vanuit antalya meerdere vluchten. In mijn geval merk ik wel dat via expedia het goedkoper voor mij is inclusief een hotel voor die paar dagen miami.kijk ik voor vluchten alleen ben ik honderden euros kwijt.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar