Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 354 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24
Bericht Room only voor jaarkaarthouders 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Bericht Room only voor jaarkaarthouders
Ah ok bedankt :)

Di 28 Aug 2018, 19:21
Bericht 346 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Zaterdag gebeld voor 2 nachten Davy Crockett Ranch op 4/1/2019.
Met Infinity korting zou het op 275 euro komen. Als ik dan zie dat ik via expedia 280 euro zou betalen, dan stel ik mij toch vragen over die Infinity korting.

Di 11 Sep 2018, 07:42
Bericht 347 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
SpookjeFee schreef:
Zaterdag gebeld voor 2 nachten Davy Crockett Ranch op 4/1/2019.
Met Infinity korting zou het op 275 euro komen. Als ik dan zie dat ik via expedia 280 euro zou betalen, dan stel ik mij toch vragen over die Infinity korting.

Je krijgt niet altijd de hoogste korting met Infinity, dat is het probleem. Er is altijd 1 hotel met de hoogste korting. En dat zal in dit geval dus niet Davy Crockett zijn....
Ik zou dan boeken via Expedia, is vaak gratis annuleren zelfs. Boeken via expdia kan via onze link: https://www.cafemickey.com/forum/promo.php
Via sites zoals Expedia krijg je denk ik altijd ongeveer dezelfde korting als met de Magic Plus kaart.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 11 Sep 2018, 07:47
Bericht 348 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ik kon mijn vraag zo 123 niet terugvinden hier maar ik vroeg mij iets af.
Sinds 2 dagen hebben we een Magic Plus jaarkaart. Nu weet ik dat er room only kortingen zijn als je belt.
Wij willen in december met vrienden naar Disney (we willen 2 kamers boeken) en hadden de actie gezien waarbij ontbijt en diner bij de overnachting zitten (NPB). Is er een mogelijkheid om met je jaarkaart ook gebruik te maken van die actie, zonder de volledige prijs te betalen?

Alvast bedankt voor de hulp allemaal!

Za 15 Sep 2018, 07:26
Bericht 349 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Lisney schreef:
Sinds 2 dagen hebben we een Magic Plus jaarkaart. Nu weet ik dat er room only kortingen zijn als je belt.
Wij willen in december met vrienden naar Disney (we willen 2 kamers boeken) en hadden de actie gezien waarbij ontbijt en diner bij de overnachting zitten (NPB). Is er een mogelijkheid om met je jaarkaart ook gebruik te maken van die actie, zonder de volledige prijs te betalen?

Aanbiedingen voor arrangementen (met tickets) en Room only zijn niet te combineren....
Je kan wel als je belt de prijs eens vergelijken met andere sites zoals deze: http://tidd.ly/17fac383.
Zeker als je Magic Plus hebt, daar heb je ook nog gratis annuleren tot dikke week voor aankomst.

Afbeelding
Afbeelding

Za 15 Sep 2018, 07:50
Bericht 350 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Lisney schreef:

Aanbiedingen voor arrangementen (met tickets) en Room only zijn niet te combineren....
Je kan wel als je belt de prijs eens vergelijken met andere sites zoals deze: http://tidd.ly/17fac383.
Zeker als je Magic Plus hebt, daar heb je ook nog gratis annuleren tot dikke week voor aankomst.

Oke dankjewel voor je snelle reactie en het antwoord! :)

Za 15 Sep 2018, 07:53
Bericht 351 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Als je een jaarkaart hebt kun je ervoor kiezen om room-only te boeken óf een aanbieding. Combineren is niet mogelijk. Indien een aanbieding qua korting aantrekkelijker is (omdat je bijv. via je jaarkaart op die specifieke kamer bijvoorbeeld niet de maximale jaarkaartkorting kunt krijgen), kun je 1 persoon boeken via het arrangement en de anderen bijboeken ter plaatse tegen bijbetaling van de toeristenbelasting. Is het een aanbieding met maaltijdcoupons inbegrepen is dit vaak niet handig. Deze krijg je dan enkel voor de geboekte persoon in het arrangement. De jaarkaarthouder die ter plekke bij geboekt worden krijgen dit dan niet. In tegenstelling tot de bij de kamer behorende faciliteiten (zwembad, hotel FastPass, ontbijt bij club-levels, etc.), dit is wel inbegrepen voor de bijgeboekte jaarkaarthouder.

Za 15 Sep 2018, 07:57
Bericht 352 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mich€l schreef:
Als je een jaarkaart hebt kun je ervoor kiezen om room-only te boeken óf een aanbieding. Combineren is niet mogelijk. Indien een aanbieding qua korting aantrekkelijker is (omdat je bijv. via je jaarkaart op die specifieke kamer bijvoorbeeld niet de maximale jaarkaartkorting kunt krijgen), kun je 1 persoon boeken via het arrangement en de anderen bijboeken ter plaatse tegen bijbetaling van de toeristenbelasting. Is het een aanbieding met maaltijdcoupons inbegrepen is dit vaak niet handig. Deze krijg je dan enkel voor de geboekte persoon in het arrangement. De jaarkaarthouder die ter plekke bij geboekt worden krijgen dit dan niet. In tegenstelling tot de bij de kamer behorende faciliteiten (zwembad, hotel FastPass, ontbijt bij club-levels, etc.), dit is wel inbegrepen voor de bijgeboekte jaarkaarthouder.

Super bedankt voor jullie antwoorden! En kan je, als je het ontbijt in het hotel er los bij boekt, korting hierop krijgen met je jaarkaart?

Ma 17 Sep 2018, 10:21
Bericht 353 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Je kan gewoon in hotel gaan ontbijten en korting vragen

Afbeelding
Afbeelding

Ma 17 Sep 2018, 10:51
Bericht 354 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 354 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 20, 21, 22, 23, 24