Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Disneyparisfreak schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON
Mag ik je dan vragen waar die twijfel vandaan komt?
Ik zal de laatste zijn die je Dom, eigenwijs of egoïstitsch zal noemen maar wil wel graag begrijpen waarom.

Wel wil ik je meegeven dat je idd er veel verlies op zal lijden. Dit doordat WDC weer een nieuwe aandelen emissie zal voorstellen voor de nieuwe herkapitalisatie waardoor je aandelen dus weer minder waard worden en WDC uiteindelijk alsnog een 95% aandelen krijgt.
zoals ik dus al eerder zei, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de situatie voor disneyland parijs beter gaat worden nu het overgenomen is door TWDC, een groot aantal mensen denkt dat er nu allemaal enorme dingen gaan gebeuren, nieuwe attracties, de castmembers die voordien onvriendelijk waren, gaan nu ineens als bij toverslag poeslief zijn, er zal veel minder frans worden gesproken, terwijl het personeel gewoon hetzelfde blijft, de meesten zijn gewoon europeanen dus er zal niet ineens minder frans gesproken gaan worden omdat het park nu in handen van TWDC is...
ik vrees dat er een aantal dingen gaan doorgevoerd worden waar een europeaan niet op zit te wachten, het is al begonnen met de ontbijten betalend te maken en niet meer standaard bij een overnachting te laten horen, de prijzen zullen sowieso stijgen, en zo zullen er nog wel dingen zijn die gaan veranderen... ik stond er dus echt niet achter om mijn aandelen te moeten verkopen, heb dat dus ook niet gedaan, nu heb ik helaas geen andere optie meer, ik moet verkopen...
Prins Adam schreefCOLONIedereen die verkocht heeft en dus het beste met DLP voor had bedankt!!
het wil niet zeggen omdat ik niet vrijwillig verkocht heb, dat ik niet het beste voor heb met disneyland he... heb nu de afgelopen weken al vanalles naar mijn hoofd geslingerd gekregen, net zoals de anderen die niet vrijwillig wilden verkopen, laatst nog dat de niet-verkopers mensen waren die niet normaal konden nadenken... het was en is nog altijd mijn beslissing geweest om niet te willen verkopen, en dit heeft totaal niks te maken met het feit dat ik niet het beste wil voor DLP maar net omdat ik nog altijd bang ben dat dit niet het beste is voor DLP en dat ze met een verkeerde instelling en een verkeerd beleid hun eigen graf graven... ik kan hierin totaal fout zijn, maar voorlopig is het nog steeds niet duidelijk wie hierin "gelijk" heeft, de verkopers of de niet-verkopers, het zou dan ook fijn zijn dat de mening van iedereen gerespecteerd zou worden ipv allerlei dingen naar de hoofden te slingeren van anderen... doe ik ook niet...


Hoi Pluto71,

Hoe gaat dit nu verder, ik heb mijn aandelen ook niet vrijwillig verkocht, moet je dit zelf nu aan je bank melden, of afwachten op bericht van je bank?

mvg

Dlrpfreak
hoi, om heel eerlijk te zijn, ik ging er van uit dat binck mij een mailtje zou sturen, net zoals ze met het voorstel om vrijwillig te verkopen gedaan hebben, maar aangezien ik nog niks gehoord heb, ga ik ze zelf eens contacteren morgen, ik hou je op de hoogte :)
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

disneyzot schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON
Mag ik je dan vragen waar die twijfel vandaan komt?
Ik zal de laatste zijn die je Dom, eigenwijs of egoïstitsch zal noemen maar wil wel graag begrijpen waarom.

Wel wil ik je meegeven dat je idd er veel verlies op zal lijden. Dit doordat WDC weer een nieuwe aandelen emissie zal voorstellen voor de nieuwe herkapitalisatie waardoor je aandelen dus weer minder waard worden en WDC uiteindelijk alsnog een 95% aandelen krijgt.
zoals ik dus al eerder zei, ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat de situatie voor disneyland parijs beter gaat worden nu het overgenomen is door TWDC, een groot aantal mensen denkt dat er nu allemaal enorme dingen gaan gebeuren, nieuwe attracties, de castmembers die voordien onvriendelijk waren, gaan nu ineens als bij toverslag poeslief zijn, er zal veel minder frans worden gesproken, terwijl het personeel gewoon hetzelfde blijft, de meesten zijn gewoon europeanen dus er zal niet ineens minder frans gesproken gaan worden omdat het park nu in handen van TWDC is...
ik vrees dat er een aantal dingen gaan doorgevoerd worden waar een europeaan niet op zit te wachten, het is al begonnen met de ontbijten betalend te maken en niet meer standaard bij een overnachting te laten horen, de prijzen zullen sowieso stijgen, en zo zullen er nog wel dingen zijn die gaan veranderen... ik stond er dus echt niet achter om mijn aandelen te moeten verkopen, heb dat dus ook niet gedaan, nu heb ik helaas geen andere optie meer, ik moet verkopen...
Prins Adam schreefCOLONIedereen die verkocht heeft en dus het beste met DLP voor had bedankt!!
het wil niet zeggen omdat ik niet vrijwillig verkocht heb, dat ik niet het beste voor heb met disneyland he... heb nu de afgelopen weken al vanalles naar mijn hoofd geslingerd gekregen, net zoals de anderen die niet vrijwillig wilden verkopen, laatst nog dat de niet-verkopers mensen waren die niet normaal konden nadenken... het was en is nog altijd mijn beslissing geweest om niet te willen verkopen, en dit heeft totaal niks te maken met het feit dat ik niet het beste wil voor DLP maar net omdat ik nog altijd bang ben dat dit niet het beste is voor DLP en dat ze met een verkeerde instelling en een verkeerd beleid hun eigen graf graven... ik kan hierin totaal fout zijn, maar voorlopig is het nog steeds niet duidelijk wie hierin "gelijk" heeft, de verkopers of de niet-verkopers, het zou dan ook fijn zijn dat de mening van iedereen gerespecteerd zou worden ipv allerlei dingen naar de hoofden te slingeren van anderen... doe ik ook niet...
Het was kiezen tussen een zekere toekomst (verkopen) en een heel onzekere goekomst (niet verkopen).
En disney is gewoon een amerikaans product zodus zeggen dat je het goed voorhebt met disneyland paris maar de eigenlijke eigenaars van het product disney niet vertrouwen is eigenaardig.

Op de d23 zou het best kunnen dat disneyland paris vernoemd word en we mischien al wat toekomstplannen te horen gaan krijgen.

Als je hoort wat andere europese parken allemaal voor toekomstplannen hebben ,gaat disney echt wel niet op hun lauweren rusten hoor. Nu het park van het echte disney is zullen ze niet te lang wachten om de disney standaard hoig te houden.
een zekere toekomst hebben ze nog steeds niet hoor, veel zal er afhangen van hoe ze het verder gaan aanpakken met oa hun personeelsbeleid (veel personeel aanhouden dat overbodig is bv) en door de prijzen massaal te gaan verhogen, gaan ze ook niet meer winst maken, tenslotte moeten ze het toch hebben van de mensen die komen, voor kortere of langere tijd, en door prijzen democratisch te houden, hebben ze op het einde van de rit meer winst dan met prijsverhogingen die het gros van de mensen niet meer gaan kunnen of willen betalen...

ik heb niet gezegd dat ik TWDC niet vertrouw, maar europeanen zitten nu eenmaal anders in elkaar dan amerikanen, dus ze kunnen niet verwachten dat mensen hier gaan staan juichen met al die veranderingen...

trouwens, nog een vraag die ik mij stel, ik vraag mij af of "al die mensen die het zo goed voor hebben met disneyland" ook nog zo happig waren geweest om te verkopen als er een bod van pakweg 50 cent per aandeel zou gekomen zijn ipv nu die 2 euro, denk dat het dan een heel pak minder geweest zou zijn, want ik heb zo het vermoeden dat er toch wel een aantal (niet allemaal hoor) verkocht hebben omdat ze winst maakten ermee...
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

pluto71 schreefCOLON
trouwens, nog een vraag die ik mij stel, ik vraag mij af of "al die mensen die het zo goed voor hebben met disneyland" ook nog zo happig waren geweest om te verkopen als er een bod van pakweg 50 cent per aandeel zou gekomen zijn ipv nu die 2 euro, denk dat het dan een heel pak minder geweest zou zijn, want ik heb zo het vermoeden dat er toch wel een aantal (niet allemaal hoor) verkocht hebben omdat ze winst maakten ermee...
Daar kan ik je van mij persoonlijk uit wel een antwoord op geven en dat antwoord luid volmondig ja dan zou ik persoonlijk nog hebben verkocht!!

Dan heb ik wel een tegenvraag aan het niet verkoop front( niks persoonlijks gericht aan wie dan ook dit even voor de duidelijkheid): Zou je nu dan wel met het hard offer verkopen aan €2 als het je niet te doen is om winst/ verlies maar om redenen zoals Pluto71 aangeeft bijvb. het geen vertrouwen hebben in een verbetering?

Want als dit bij mij het geval zou zijn zou ik ook bij deze niet gaan verkopen, gewoon als het vertrouwen er niet is zou ik dat op die manier laten merken. Dan zijn de aandelen weliswaar niks mer waard maar als ik er heilig van overtuigd ben dat het niets zal worden in de toekomst zou ik daar ook niet aan mee werken. Noem me maar eigenwijs of zo maar dat zou dan voor mij een principe kwestie zijn.
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

yolayo schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON
trouwens, nog een vraag die ik mij stel, ik vraag mij af of "al die mensen die het zo goed voor hebben met disneyland" ook nog zo happig waren geweest om te verkopen als er een bod van pakweg 50 cent per aandeel zou gekomen zijn ipv nu die 2 euro, denk dat het dan een heel pak minder geweest zou zijn, want ik heb zo het vermoeden dat er toch wel een aantal (niet allemaal hoor) verkocht hebben omdat ze winst maakten ermee...
Daar kan ik je van mij persoonlijk uit wel een antwoord op geven en dat antwoord luid volmondig ja dan zou ik persoonlijk nog hebben verkocht!!

Dan heb ik wel een tegenvraag aan het niet verkoop front( niks persoonlijks gericht aan wie dan ook dit even voor de duidelijkheid): Zou je nu dan wel met het hard offer verkopen aan €2 als het je niet te doen is om winst/ verlies maar om redenen zoals Pluto71 aangeeft bijvb. het geen vertrouwen hebben in een verbetering?

Want als dit bij mij het geval zou zijn zou ik ook bij deze niet gaan verkopen, gewoon als het vertrouwen er niet is zou ik dat op die manier laten merken. Dan zijn de aandelen weliswaar niks mer waard maar als ik er heilig van overtuigd ben dat het niets zal worden in de toekomst zou ik daar ook niet aan mee werken. Noem me maar eigenwijs of zo maar dat zou dan voor mij een principe kwestie zijn.
er kan toch niks meer aan veranderd worden, de feiten zijn zoals ze zijn, TWDC heeft 97 % van de aandelen in handen, dus wel of niet verkopen maakt niks meer uit... ik heb wel een heel klein beetje vertrouwen, maar niet ten volle, ik twijfel nog steeds, maar het heeft voor mij geen zin om uit principe de aandelen toch te houden, daar heeft niemand iets aan, ik niet, disneyland niet... ik heb de aandelen indertijd niet gekocht om er winst mee te maken, dan had ik beter andere kunnen kopen, maar om het geld nu zomaar weg te gooien, dat is dan het andere uiterste... en eigenwijs zijn we dan met ons twee he yolayo ;) heb dat ook al te horen gekregen ;) maar daar lig ik niet wakker van haha
Gebruikers-avatar
disneyzot
Member
Member
BerichtenCOLON 247
GeregistreerdCOLON 04 Okt 2014, 04:44

pluto71 schreefCOLON
disneyzot schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLONEn dan natuurlijk die eeuwige onzinige(in mijn ogen) discussie over het Frans in het park. Volgens mij vergeten mensen nog wel eens dat het park in Frankrijk ligt en daar praten ze nu eenmaal Frans. Zoals ik van de week bij een artikel plaatste op Looopings. De Efteling moet dus nu ook alle gesproken teksten aan gaan passen ivm hun internationale plannen.
Als 50 percent van de gasten anderstalig is vind ik dat er dan ook 50 percent engels mag zijn anders riskeer je om die klanten te verliezen. En dat is dan weer inkomstenverlies.
in een park als phantasialand wordt ook bitter weinig engels of frans gesproken hoor, tenminste de keren dat ik er was toch, vind het ook vrij logisch dan dat een pretpark dat in frankrijk ligt, een aantal frans sprekende castmembers heeft... maar dat schijnen sommige mensen niet te kunnen of willen begrijpen ;)
Phantasialand is dan ook een duits park in duitsland ,disneyland is een amerikaans park in frankrijk ,zodus moet er van de 2 kanten wat zijn, anders is de term internationaal park maar zever.
judge doom van roger rabbit ontmoet op mijn avatar :D
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

disneyzot schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON in een park als phantasialand wordt ook bitter weinig engels of frans gesproken hoor, tenminste de keren dat ik er was toch, vind het ook vrij logisch dan dat een pretpark dat in frankrijk ligt, een aantal frans sprekende castmembers heeft... maar dat schijnen sommige mensen niet te kunnen of willen begrijpen ;)
Phantasialand is dan ook een duits park in duitsland ,disneyland is een amerikaans park in frankrijk ,zodus moet er van de 2 kanten wat zijn, anders is de term internationaal park maar zever.

Sorry maar zoiets onzinnigs heb ik nog niet gehoord. Dan moeten ze dus in Walibi Holland met zijn alle flink of Franse les, want volgens jou logica moet er in dat park omdat het van een Frans bedrijf is meer Frans gesproken worden.
Europapark richt zich net als Moviepark Germany op een europees gebied maar daar is ook alles Duits. Net als Port Aventura trouwens wat in Toeristen hotspot Salou in Spanje ligt. Daar hoor je ook echt alles in het Engels, O nee in het Spaans.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Disneyparisfreak schreefCOLON
Hoi Pluto71,

Hoe gaat dit nu verder, ik heb mijn aandelen ook niet vrijwillig verkocht, moet je dit zelf nu aan je bank melden, of afwachten op bericht van je bank?

mvg

Dlrpfreak
ik heb bericht gehad van binck bank en volgens hen moeten we zelf niks ondernemen en gaat de verkoop automatisch gebeuren, iemand die ik ken is bij kbc bank en die heeft hetzelfde te horen gekregen
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

paterdave2 schreefCOLON
disneyzot schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON in een park als phantasialand wordt ook bitter weinig engels of frans gesproken hoor, tenminste de keren dat ik er was toch, vind het ook vrij logisch dan dat een pretpark dat in frankrijk ligt, een aantal frans sprekende castmembers heeft... maar dat schijnen sommige mensen niet te kunnen of willen begrijpen ;)
Phantasialand is dan ook een duits park in duitsland ,disneyland is een amerikaans park in frankrijk ,zodus moet er van de 2 kanten wat zijn, anders is de term internationaal park maar zever.

Sorry maar zoiets onzinnigs heb ik nog niet gehoord. Dan moeten ze dus in Walibi Holland met zijn alle flink of Franse les, want volgens jou logica moet er in dat park omdat het van een Frans bedrijf is meer Frans gesproken worden.
Europapark richt zich net als Moviepark Germany op een europees gebied maar daar is ook alles Duits. Net als Port Aventura trouwens wat in Toeristen hotspot Salou in Spanje ligt. Daar hoor je ook echt alles in het Engels, O nee in het Spaans.
idd, ik vind het heel logisch dat je meerendeels de taal hoort van het land waar het park gevestigd is... dus meest frans in disneyland parijs, meest duits in phantasialand, meest nederlands in walibi...
Disneyparisfreak
Member
Member
BerichtenCOLON 35
GeregistreerdCOLON 07 Okt 2013, 18:52

pluto71 schreefCOLON
Disneyparisfreak schreefCOLON
Hoi Pluto71,

Hoe gaat dit nu verder, ik heb mijn aandelen ook niet vrijwillig verkocht, moet je dit zelf nu aan je bank melden, of afwachten op bericht van je bank?

mvg

Dlrpfreak
ik heb bericht gehad van binck bank en volgens hen moeten we zelf niks ondernemen en gaat de verkoop automatisch gebeuren, iemand die ik ken is bij kbc bank en die heeft hetzelfde te horen gekregen
Ok hartelijk dank, ga ik even afwachten

mvg Dlrpfreak
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

paterdave2 schreefCOLON
disneyzot schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON in een park als phantasialand wordt ook bitter weinig engels of frans gesproken hoor, tenminste de keren dat ik er was toch, vind het ook vrij logisch dan dat een pretpark dat in frankrijk ligt, een aantal frans sprekende castmembers heeft... maar dat schijnen sommige mensen niet te kunnen of willen begrijpen ;)
Phantasialand is dan ook een duits park in duitsland ,disneyland is een amerikaans park in frankrijk ,zodus moet er van de 2 kanten wat zijn, anders is de term internationaal park maar zever.

Sorry maar zoiets onzinnigs heb ik nog niet gehoord. Dan moeten ze dus in Walibi Holland met zijn alle flink of Franse les, want volgens jou logica moet er in dat park omdat het van een Frans bedrijf is meer Frans gesproken worden.
Europapark richt zich net als Moviepark Germany op een europees gebied maar daar is ook alles Duits. Net als Port Aventura trouwens wat in Toeristen hotspot Salou in Spanje ligt. Daar hoor je ook echt alles in het Engels, O nee in het Spaans.

Ik denk dat het daar niets mee te maken heeft. het gaat over de nationaliteit van de gasten en omdat ze onmogelijk alle attracties in 5 of meer verschillende talen kunnen vertalen(tenzij dan met audio-guide) zullen ze opteren voor Engels als 2de taal omdat dit toch een universele taal is. Disneyland weet dat ze elke dag te maken hebben met internationale gasten en speelt hier ook op in. Maar shows zoals path of the Jedi waar nu enkel en alleen Frans gesproken wordt kan volgens mij niet! Belgen en Nederland zouden trouwens nooit een film zoals Star Wars of Marvel gaan vertalen in het Nederlands, tenzij het animatie is. Maar dat heb je dan weer in Frankrijk... Het dub-land :x
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

In Tivoli, Denemarken wisselde de medewerker bij een Pinokkio/ snow white achtere attractie een paar woorden met ons en deed vervolgens iets in het karretje. Wat bleek, er zat een knop waar voor de tekst uit meerdere verschillende talen gekozen kon worden! Echt ideaal!
Volgens mij kunnen ze bij Hollywood tower hotel ook kiezen, we hebben een keer gehad dat de cm de mensen in de lift liet stemmen welke taal en toen kregen we Engels. Er zijn dus wel mogelijkheden voor. Zeker voor star tours zou het fijn zijn als er of op een van de schermen "ondertiteling" wordt getoond of dat er Engelse cabines worden gemaakt
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

In Honk Kong Disneyland waren we naar shows en daar werd engels en kantonees gebruikt voor de meeste shows. De ene presentator doet het in het chinees, de andere in het engels er naast, gewoon dezelfde tekst, meestal dubbel, maar wel duidelijk voor veel partijen. Ook hangen er schermen met de ondertiteling in chinees en engels. Dus mogelijkheden zat, of ze het doen, is een 2e.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
pluto71
Member
Member
BerichtenCOLON 119
GeregistreerdCOLON 09 Jun 2012, 12:53

Disneyparisfreak schreefCOLON
pluto71 schreefCOLON
Disneyparisfreak schreefCOLON
Hoi Pluto71,

Hoe gaat dit nu verder, ik heb mijn aandelen ook niet vrijwillig verkocht, moet je dit zelf nu aan je bank melden, of afwachten op bericht van je bank?

mvg

Dlrpfreak
ik heb bericht gehad van binck bank en volgens hen moeten we zelf niks ondernemen en gaat de verkoop automatisch gebeuren, iemand die ik ken is bij kbc bank en die heeft hetzelfde te horen gekregen
Ok hartelijk dank, ga ik even afwachten

mvg Dlrpfreak
mijn aandelen zijn ondertussen verdwenen en het geld staat op mijn rekening, heb zelf hiervoor niks moeten doen... vind het nog steeds jammer...
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Japperboy schreefCOLON
Ik denk dat het daar niets mee te maken heeft. het gaat over de nationaliteit van de gasten en omdat ze onmogelijk alle attracties in 5 of meer verschillende talen kunnen vertalen(tenzij dan met audio-guide) zullen ze opteren voor Engels als 2de taal omdat dit toch een universele taal is. Disneyland weet dat ze elke dag te maken hebben met internationale gasten en speelt hier ook op in. Maar shows zoals path of the Jedi waar nu enkel en alleen Frans gesproken wordt kan volgens mij niet! Belgen en Nederland zouden trouwens nooit een film zoals Star Wars of Marvel gaan vertalen in het Nederlands, tenzij het animatie is. Maar dat heb je dan weer in Frankrijk... Het dub-land :x
Vlak de duitsers ook niet uit he wat dubben betreft
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

paterdave2 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Ik denk dat het daar niets mee te maken heeft. het gaat over de nationaliteit van de gasten en omdat ze onmogelijk alle attracties in 5 of meer verschillende talen kunnen vertalen(tenzij dan met audio-guide) zullen ze opteren voor Engels als 2de taal omdat dit toch een universele taal is. Disneyland weet dat ze elke dag te maken hebben met internationale gasten en speelt hier ook op in. Maar shows zoals path of the Jedi waar nu enkel en alleen Frans gesproken wordt kan volgens mij niet! Belgen en Nederland zouden trouwens nooit een film zoals Star Wars of Marvel gaan vertalen in het Nederlands, tenzij het animatie is. Maar dat heb je dan weer in Frankrijk... Het dub-land :x
Vlak de duitsers ook niet uit he wat dubben betreft
Ik denk in Spanje en Italië ook.. :| wij Belgen en Nederlanders zijn nog de enigen die waarde hecht aan een originele versie :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar