Walt Disney Company wilt Euro Disney S.C.A. van beurs!

Alles over de Aandelen en het Financiële van Disneyland Paris
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Ik heb ze niet kunnen verkopen, althans niet als ik ze aan deze offer wou verkopen. Want kbcbank was hier niet van op de hoogte, zelfs niet na alle info (mail,website) die ik hun zelf heb bezorgd ...
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Angel007 schreefCOLONIk heb ze niet kunnen verkopen, althans niet als ik ze aan deze offer wou verkopen. Want kbcbank was hier niet van op de hoogte, zelfs niet na alle info (mail,website) die ik hun zelf heb bezorgd ...
Heb je de aandeelhoudersclub dit ook medegedeeld?


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Minnie1979
Member
Member
BerichtenCOLON 475
GeregistreerdCOLON 22 Jan 2017, 15:24

Ben benieuwd wat de uitslag zal zijn...

Ik vrees dat ze de 95% niet gehaald hebben, ik zie 87,6 verschijnen of zijn onze aandelen daar nog niet bij gerekend gezien ik ze ook nog niet betaald gekregen heb?
Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Minnie1979 schreefCOLONBen benieuwd wat de uitslag zal zijn...

Ik vrees dat ze de 95% niet gehaald hebben, ik zie 87,6 verschijnen of zijn onze aandelen daar nog niet bij gerekend gezien ik ze ook nog niet betaald gekregen heb?
All brokers will be processing their bulk trades tomorrow

https://twitter.com/SalonMickeyBlog/sta ... 5959943172


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Angel007
Member
Member
BerichtenCOLON 197
GeregistreerdCOLON 09 Dec 2013, 13:02

Maria-Anna schreefCOLON
Angel007 schreefCOLONIk heb ze niet kunnen verkopen, althans niet als ik ze aan deze offer wou verkopen. Want kbcbank was hier niet van op de hoogte, zelfs niet na alle info (mail,website) die ik hun zelf heb bezorgd ...
Heb je de aandeelhoudersclub dit ook medegedeeld?
Nee, nog niet, maar denk wel dat ik dat ga doen, ik hoop dus op nog een tweede herkansing als die er al zou komen ...

edit: weet je ook op welk nummer ik het beste contact op neem of via mail? (ik ben van België)
Laatst gewijzigd door 1 op Angel007, in totaal 9 keer gewijzigd.
Tale as old as time, Song as old as rhyme
Certain as the sun , Rising in the east
Beauty and the beast
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij hebben onze bank ook zelf gecontacteerd en gevraagd om onze aandelen te verkopen. Nu maar hopen dat ze de 95% gehaald hebben!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Ik ben ook echt benieuwd naar wat er gaat gebeuren !!!
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Angel007 schreefCOLON
Maria-Anna schreefCOLON
Angel007 schreefCOLONIk heb ze niet kunnen verkopen, althans niet als ik ze aan deze offer wou verkopen. Want kbcbank was hier niet van op de hoogte, zelfs niet na alle info (mail,website) die ik hun zelf heb bezorgd ...
Heb je de aandeelhoudersclub dit ook medegedeeld?
Nee, nog niet, maar denk wel dat ik dat ga doen, ik hoop dus op nog een tweede herkansing als die er al zou komen ...

edit: weet je ook op welk nummer ik het beste contact op neem of via mail? (ik ben van België)
Ik heb het gratis nummer gebeld, staat op de club actionnaires card.
0080064745630


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

D-day! ik ben wel heel benieuwd wat het gaat worden.
Volg onze avonturen op instagram
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Ben benieuwd, hoop in elk geval dat ze de 95 % hebben gehaald
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

De komende dagen blijft het nog afwachten, naar verwachting tot dinsdag a.s. volgens Salon Mickey Blog http://bit.ly/2t1TCLE
The publication of a notice announcing the final results of the Offer by the AMF is expected on 13 June 2017.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

yolayo schreefCOLONBen benieuwd, hoop in elk geval dat ze de 95 % hebben gehaald
in heb er nog alle vertrouwen in, maar het blijft spannend

Tussenstand: the highly controversial Simplified Cash Tender Offer made by The Walt Disney Company for Euro Disney S.C.A. ended yesterday on 8 June 2017.
TWDC via their wholly-owned subsidiary The EDL Holding Company LLC purchased 228,942 Euro Disney shares on the Euronext Paris stock exchange yesterday, 8 June 2017.
The Walt Disney Company now own 87.26% of Disneyland Paris with 683,618,386 shares.
Under the Offer presented to Disneyland Paris shareholders TWDC offered €2.00 per share.
The publication of a notice announcing the final results of the Offer is expected on 13 June 2017.

http://bit.ly/2rdqLTj


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

pluto71 schreefCOLON ik heb de mijne ook niet verkocht, en ben het ook niet van plan, zolang ik niet verplicht word...ik ben er nog steeds niet van overtuigd dat het allemaal zoveel beter gaat worden als het volledig in amerikaanse handen valt... vandaar dus mijn terughoudendheid om te verkopen...

mss loop ik wel een risico, maar dat is dan mijn risico... en dom en eigenwijs en egoistisch ben ik ook al genoemd... maar daar lig ik niet van wakker ;) ik doe nog altijd met mijn aandelen wat ik wil ;)

Mag ik je dan vragen waar die twijfel vandaan komt?
Ik zal de laatste zijn die je Dom, eigenwijs of egoïstitsch zal noemen maar wil wel graag begrijpen waarom.

Wel wil ik je meegeven dat je idd er veel verlies op zal lijden. Dit doordat WDC weer een nieuwe aandelen emissie zal voorstellen voor de nieuwe herkapitalisatie waardoor je aandelen dus weer minder waard worden en WDC uiteindelijk alsnog een 95% aandelen krijgt.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

Wel of niet verkopen is ook heel persoonlijk, ik zag op internet ook mensen die nog 1 aandeel gehouden hebben en de rest verkochten. Zij willen nog een stukje DLP blijven "bezitten". Benader je het zakelijk of emotioneel, of van beide kanten?
We hebben voor we de knoop hebben doorgehakt op google gezocht wat een tender offer Überhaupt betekent.
Via internet http://bit.ly/2reKGWG en http://bit.ly/2sgPyL5 vonden we algemene informatie.
De winst van de verkoop willen we weer in DLP en WDW (extra tripjes) steken en de komende 10 jaar lid van Club Actionnaires blijven voelt voor ons als een teken van dankbaarheid naar de oud-aandeelhouders.
Na die 10 jaar zien we wel weer verder.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
Gebruikers-avatar
scuba-angelo
Member
Member
BerichtenCOLON 58
GeregistreerdCOLON 27 Aug 2014, 09:12

Maria-Anna schreefCOLONWel of niet verkopen is ook heel persoonlijk, ik zag op internet ook mensen die nog 1 aandeel gehouden hebben en de rest verkochten. Zij willen nog een stukje DLP blijven "bezitten". Benader je het zakelijk of emotioneel, of van beide kanten?
We hebben voor we de knoop hebben doorgehakt op google gezocht wat een tender offer Überhaupt betekent.
Via internet http://bit.ly/2reKGWG en http://bit.ly/2sgPyL5 vonden we algemene informatie.
De winst van de verkoop willen we weer in DLP en WDW (extra tripjes) steken en de komende 10 jaar lid van Club Actionnaires blijven voelt voor ons als een teken van dankbaarheid naar de oud-aandeelhouders.
Na die 10 jaar zien we wel weer verder.
Wij gaan ook met onze winst naar wdw
Voor mij en mijn vrouw samen is dat 20% van onze trip. (de aankoop van onze aandelen hebben we al lang terugverdient met kortingen op abonnementen en dineren.)

Nog 10 jaar club Actionnaires en daarna zien we idd wel verder.
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar