Kerst 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Dainesour
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2016, 22:01

Net terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?
Afbeelding
Dan80
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2013, 09:45

Dainesour schreefCOLONNet terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?

De deuntjes die ze in de winkels draaien en volgens mij op Main Street (in ieder geval een paar jaar terug maar volgens mij hebben ze nog dezelfde) komen van het album A FESTIVAL OF CAROLS IN BRASS.
Deze is ook te vinden op Spotify....

Hoor graag of dit is wat je zoekt.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Dan80 schreefCOLON
Dainesour schreefCOLONNet terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?

De deuntjes die ze in de winkels draaien en volgens mij op Main Street (in ieder geval een paar jaar terug maar volgens mij hebben ze nog dezelfde) komen van het album A FESTIVAL OF CAROLS IN BRASS.
Deze is ook te vinden op Spotify....

Hoor graag of dit is wat je zoekt.
Ook hier vind je wel wat muziek: https://www.youtube.com/channel/UCBHMts ... CzffkE7WDQ
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Dainesour schreefCOLONNet terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?

De volledige Main Street Christmas Loop staat op youtube.
Ook kun je videos van de Royal Christmas Wishes en de Christmas Parade daar vinden en even converteren naar mp3.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dainesour
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2016, 22:01

Prins Adam schreefCOLON
Dan80 schreefCOLON
Dainesour schreefCOLONNet terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?

De deuntjes die ze in de winkels draaien en volgens mij op Main Street (in ieder geval een paar jaar terug maar volgens mij hebben ze nog dezelfde) komen van het album A FESTIVAL OF CAROLS IN BRASS.
Deze is ook te vinden op Spotify....

Hoor graag of dit is wat je zoekt.
Ook hier vind je wel wat muziek: https://www.youtube.com/channel/UCBHMts ... CzffkE7WDQ
Yes dit is in ieder geval die Main Street muziek die ik zocht!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Dainesour
Member
Member
BerichtenCOLON 7
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2016, 22:01

Mouseketeer schreefCOLON
Dainesour schreefCOLONNet terug van ons Disney tripje, echt genoten van alle mooie versieringen en shows. Nu zitten al die kerstliedjes die ze in het park draaien echt helemaal vast in mijn hoofd, maar ik kan ze nergens vinden. Iemand enig idee of ze op youtube of spotify oid staan? Of hoe ik ze anders kan krijgen?

De volledige Main Street Christmas Loop staat op youtube.
Ook kun je videos van de Royal Christmas Wishes en de Christmas Parade daar vinden en even converteren naar mp3.
Is de muziek van de shows en parade dus niet zo op mp3 te beluisteren ergens? Ik heb de filmpjes wel op youtube gevonden en geconverteerd maar dan is toch de kwaliteit iets minder dan de originele opname.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Het illegaal delen van muziek is wel verboden via ons forum.
We willen niet in de problemen komen. Gelieve hiermee rekening te houden...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Dave
Member
Member
BerichtenCOLON 223
GeregistreerdCOLON 15 Feb 2014, 22:05

Ontzettend sfeervol dat het park na Dreams of Christmas nog steeds afsluit met Glow van Eric Whitacre. Even totaal wat anders, maar zo'n ontzettend mooi kerstlied.
Dat zou komen omdat de ombouw terug extra werk vraagt en een sluiting. En er als zoveel wordt verbouwd momenteel...

Oh ok, begrijpelijk wel dan. Als gast heb je het idee dat het maar een kwestie is van knopje omzetten.
Gebruikers-avatar
Cynderella
Member
Member
BerichtenCOLON 326
GeregistreerdCOLON 17 Dec 2014, 11:35

D-Tekenaar schreefCOLONGoofy doet dagelijks 5 keer een concert met the Jingle Bell Band in Videopolis

Afbeelding

bron : ED92
Vandaag naar deze band geluisterd (en gekeken). Was echt heel leuk. Jammer dat er weinig over is aangegeven en er dus weinig publiek was.
Afbeelding T/m 25-8-2018
AfbeeldingVanaf 26-8-2018
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Mouseketeer schreefCOLON De float is vandaag naar buiten gebracht ;)

Afbeelding
He net telaat dus. :lol: :lol:
Maar zag ik nou in een foto reportage dat ze op zowel deze float als die van de kerstman Kwik kwek en kwak hadden gezet nee toch mag ik hopen.
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

paterdave2 schreefCOLON
He net telaat dus. :lol: :lol:
Maar zag ik nou in een foto reportage dat ze op zowel deze float als die van de kerstman Kwik kwek en kwak hadden gezet nee toch mag ik hopen.
Nee Kwik, Kwek en Kwak staan alleen op de nieuwe float en op de float van de kerstman staan nu kerstelfjes en Duffy

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
paterdave2
Member
Member
BerichtenCOLON 186
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2009, 12:26

Michelle schreefCOLON
paterdave2 schreefCOLON
He net telaat dus. :lol: :lol:
Maar zag ik nou in een foto reportage dat ze op zowel deze float als die van de kerstman Kwik kwek en kwak hadden gezet nee toch mag ik hopen.
Nee Kwik, Kwek en Kwak staan alleen op de nieuwe float en op de float van de kerstman staan nu kerstelfjes en Duffy

Verstuurd vanaf mijn HUAWEI LYO-L21 met Tapatalk
Niet echt een verbetering dus :mrgreen: :oops:
AYFM Een nieuw online station met disney muziek. AYFM Radio All your favorite music
Gebruikers-avatar
Annet
Member
Member
BerichtenCOLON 1415
GeregistreerdCOLON 22 Mrt 2014, 13:57

Zeg, Duffy is wel degelijk een verbetering :)
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Jep ...de Duffy Lover in mij is akkoord :yes:
Gebruikers-avatar
cheryl.de.jong
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 25 Jul 2015, 15:04

Hi allemaal,

Weet iemand ook toevallig of er ook speciaal vuurwerk is in het disney park zelf met oud en nieuw?
Ik best veel vinden over activiteiten disney village maar tot nu toe nog niks over parken zelf.

Groetjes, Cheryl
All magic comes with a price!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar