Kerst 2016

BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
disneynico
Member
Member
BerichtenCOLON 21
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 19:40

Wat is er speciaal te doen op kerst avond en kerst dag? Dit gaat onze eerste keer zijn dat we kerst in Disneyland gaan vieren.
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

disneynico schreefCOLONWat is er speciaal te doen op kerst avond en kerst dag? Dit gaat onze eerste keer zijn dat we kerst in Disneyland gaan vieren.
Niet veel buiten de gewone kerst activiteiten en de kerstavond diners. Deze zijn wel prijzig en denk best op voorhand reserveren.
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

disneynico schreefCOLONWat is er speciaal te doen op kerst avond en kerst dag? Dit gaat onze eerste keer zijn dat we kerst in Disneyland gaan vieren.
Niks. Het is gewoon hetzelfde als de rest van het kerstseizoen.
Het verschil zit 'm in de drukte, kerst zelf is koppen lopen.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Mouseketeer schreefCOLON
disneynico schreefCOLONWat is er speciaal te doen op kerst avond en kerst dag? Dit gaat onze eerste keer zijn dat we kerst in Disneyland gaan vieren.
Niks. Het is gewoon hetzelfde als de rest van het kerstseizoen.
Het verschil zit 'm in de drukte, kerst zelf is koppen lopen.
Is 1e of 2e Kerstdag net zo druk als de dagen net na Kerst? Dus de week van de Kerstvakantie.
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Disney Dreams! Of Christmas dagelijks tijdens het Kerstseizoen in Disneyland Park



Door de muziekrechten niet altijd mobiel te bekijken. Werkt wel op pc!
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Rojean schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
disneynico schreefCOLONWat is er speciaal te doen op kerst avond en kerst dag? Dit gaat onze eerste keer zijn dat we kerst in Disneyland gaan vieren.
Niks. Het is gewoon hetzelfde als de rest van het kerstseizoen.
Het verschil zit 'm in de drukte, kerst zelf is koppen lopen.
Is 1e of 2e Kerstdag net zo druk als de dagen net na Kerst? Dus de week van de Kerstvakantie.
De gehele kerstvakantie is extreem druk, dat zijn de drukste 2 weken van het jaar.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Kussiez_anne
Member
Member
BerichtenCOLON 13
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2016, 20:07

Is het altijd druk in de kerstvakantie gaan van 2 tm 5 januari wat aan drukte kunnen we verwachten? afgelopen meivakantie geweest toen was het ook extreem druk
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Kussiez_anne schreefCOLONIs het altijd druk in de kerstvakantie gaan van 2 tm 5 januari wat aan drukte kunnen we verwachten? afgelopen meivakantie geweest toen was het ook extreem druk
Na 2 januari zal het wel een beetje rustiger zijn. Maar de kerstvakantie is meestal heel druk hoor. Net als mei en zeker de verlengde weekends in mei. Weekdagen buiten schoolvakanties rustiger
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Fantillusion
Member
Member
BerichtenCOLON 567
GeregistreerdCOLON 10 Feb 2015, 09:54

Het voordeel is dat het in Frankrijk geen vakantie meer is vanaf 2 januari. Dus het zal niet zo extreem zijn als rond kerst zelf. Maar het is wel de laatste week kerstseizoen en veel andere landen hebben dan wel vakantie, dus het zal ook niet super rustig zijn denk ik. Ik ga zelf dan ook dus ik hoop dat het meevalt :)
If I never knew you, if I never felt this love
I would have no inkling of how precious life can be
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Ik was net ff het programma aan het bekijken en het viel mij op dat er geen M&G met zowel Minnie als Winnie the Pooh zijn dit jaar. Minnie wel in de studios maar Pooh beer gewoon helemaal nergens dan? Gaat mijn nichtje jammer vinden, die is dol op die beer!
Iemand die mij trouwens kan vertellen hoelang de Christmas parade ongeveer duurt?
Deze is zelfs in de weekends overigens maar 2x per dag te zien, dat is toch ook minder dan andere jaren als ik het goed heb. Vroeger had je 3 a 4x per dag cavalcade in het weekend, toen deze de Magic On Parade nog niet verving. Nu dit jaar hebben we gelukkig weer beide, maar wel minder Christmas parades.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Ona1991 schreefCOLONIk was net ff het programma aan het bekijken en het viel mij op dat er geen M&G met zowel Minnie als Winnie the Pooh zijn dit jaar. Minnie wel in de studios maar Pooh beer gewoon helemaal nergens dan? Gaat mijn nichtje jammer vinden, die is dol op die beer!
Iemand die mij trouwens kan vertellen hoelang de Christmas parade ongeveer duurt?
Deze is zelfs in de weekends overigens maar 2x per dag te zien, dat is toch ook minder dan andere jaren als ik het goed heb. Vroeger had je 3 a 4x per dag cavalcade in het weekend, toen deze de Magic On Parade nog niet verving. Nu dit jaar hebben we gelukkig weer beide, maar wel minder Christmas parades.
De Christmas Parade was vorig jaar 3x per dag, en dit jaar 2x per dag.
Maar het is wel uitgebreidt met 2 floats en een hoop nieuwe dansers.
Duurt ongeveer 7-8 minuten.

Winnie the Pooh is er al een aantal jaar niet meer bij hoor.
Die is vevangen door eerst Marie op Boarding House en daarna de Bunnies op Casey's Corner.
En Minnie is er nog steeds, zij staat op Boarding House tussen 10.00 en 11.00, en wordt daarna afgelost door Marie.
Verder staat ze in de Studios samen met Mickey.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
SabinaH
Member
Member
BerichtenCOLON 127
GeregistreerdCOLON 17 Mrt 2012, 21:46

Mouseketeer schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk was net ff het programma aan het bekijken en het viel mij op dat er geen M&G met zowel Minnie als Winnie the Pooh zijn dit jaar. Minnie wel in de studios maar Pooh beer gewoon helemaal nergens dan? Gaat mijn nichtje jammer vinden, die is dol op die beer!
Iemand die mij trouwens kan vertellen hoelang de Christmas parade ongeveer duurt?
Deze is zelfs in de weekends overigens maar 2x per dag te zien, dat is toch ook minder dan andere jaren als ik het goed heb. Vroeger had je 3 a 4x per dag cavalcade in het weekend, toen deze de Magic On Parade nog niet verving. Nu dit jaar hebben we gelukkig weer beide, maar wel minder Christmas parades.
De Christmas Parade was vorig jaar 3x per dag, en dit jaar 2x per dag.
Maar het is wel uitgebreidt met 2 floats en een hoop nieuwe dansers.
Duurt ongeveer 7-8 minuten.

Winnie the Pooh is er al een aantal jaar niet meer bij hoor.
Die is vevangen door eerst Marie op Boarding House en daarna de Bunnies op Casey's Corner.
En Minnie is er nog steeds, zij staat op Boarding House tussen 10.00 en 11.00, en wordt daarna afgelost door Marie.
Verder staat ze in de Studios samen met Mickey.
Vorig jaar ben ik nog met Winnie op de foto geweest en had gehoopt over 2 week weer met Winnie op de foto te kunnen, maar dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken... Erg jammer want hij ziet er altijd super leuk uit in zijn kerstkostuum :D
15-19 april 2018 DLRP Kyriad
20-25 mei 2018 DLRP Kyriad
Dec 2018 DLRP Kyriad
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

SabinaH schreefCOLON
Mouseketeer schreefCOLON
Ona1991 schreefCOLONIk was net ff het programma aan het bekijken en het viel mij op dat er geen M&G met zowel Minnie als Winnie the Pooh zijn dit jaar. Minnie wel in de studios maar Pooh beer gewoon helemaal nergens dan? Gaat mijn nichtje jammer vinden, die is dol op die beer!
Iemand die mij trouwens kan vertellen hoelang de Christmas parade ongeveer duurt?
Deze is zelfs in de weekends overigens maar 2x per dag te zien, dat is toch ook minder dan andere jaren als ik het goed heb. Vroeger had je 3 a 4x per dag cavalcade in het weekend, toen deze de Magic On Parade nog niet verving. Nu dit jaar hebben we gelukkig weer beide, maar wel minder Christmas parades.
De Christmas Parade was vorig jaar 3x per dag, en dit jaar 2x per dag.
Maar het is wel uitgebreidt met 2 floats en een hoop nieuwe dansers.
Duurt ongeveer 7-8 minuten.

Winnie the Pooh is er al een aantal jaar niet meer bij hoor.
Die is vevangen door eerst Marie op Boarding House en daarna de Bunnies op Casey's Corner.
En Minnie is er nog steeds, zij staat op Boarding House tussen 10.00 en 11.00, en wordt daarna afgelost door Marie.
Verder staat ze in de Studios samen met Mickey.
Vorig jaar ben ik nog met Winnie op de foto geweest en had gehoopt over 2 week weer met Winnie op de foto te kunnen, maar dat gaat dus waarschijnlijk niet lukken... Erg jammer want hij ziet er altijd super leuk uit in zijn kerstkostuum :D
Ik denk dat je in de war bent want ook vorig jaar was Winnie er niet.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Ona1991
Member
Member
BerichtenCOLON 571
GeregistreerdCOLON 22 Jun 2015, 12:13

Thnx!
Minnie bij boarding house staat op het programma niet op, enkel Marie. Maar goed om weten dat ze er ook soms staat!
Wisselden Marie en Winnie elkaar niet af vorig jaar bij boarding house?
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Vorig jaar wisselden Winnie en de Bunnies elkaar af. Winnie was er volgens mij maar een uurtje per dag, maar hij was er echt, ik heb de foto's om het te bewijzen ;)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar