Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa
moorhunhe schreef:
Opgelet: ik was er 16-19 april met een vriendin, en ik stond bij haar als ik mijn kaart liet zien toen zij wou betalen voor iets, en ik werd 2x -geweigerd- !! "neen, enkel jij krijgt de korting" kreeg ik te horen.

Das raar want dat heb ik nog nooit meegemaakt.

Afbeelding

[url=http://distickers.com/ticker/]Afbeelding

Afbeelding

Wo 16 Mei 2018, 20:44
Bericht 46 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
calimero schreef:
moorhunhe schreef:
Opgelet: ik was er 16-19 april met een vriendin, en ik stond bij haar als ik mijn kaart liet zien toen zij wou betalen voor iets, en ik werd 2x -geweigerd- !! "neen, enkel jij krijgt de korting" kreeg ik te horen.

En anders krijg ik het wel weer terug

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Wo 16 Mei 2018, 20:50
Bericht 47 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Ga 24 mei naar disney en koop dagticket binnen koop ik Magic flex jaarticket met 10% korting.
wordt totale prijs dagticket hierop in mindering gebracht? En hoe zit het met de parkeerkosten die ik al betaald heb voor die dag ?

Do 17 Mei 2018, 20:41
Bericht 48 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
timmermans schreef:
Ga 24 mei naar disney en koop dagticket binnen koop ik Magic flex jaarticket met 10% korting.
wordt totale prijs dagticket hierop in mindering gebracht? En hoe zit het met de parkeerkosten die ik al betaald heb voor die dag ?

Ja, de prijs van het kaartje wordt van het totaal afgetrokken. Je parkeerkosten zul je de eerste dag wel moeten betalen. Vanaf het moment dat je je definitieve jaarkaart kunt tonen, is parkeren gratis.

Do 17 Mei 2018, 21:03
Bericht 49 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Amaris schreef:
timmermans schreef:

Ja, de prijs van het kaartje wordt van het totaal afgetrokken. Je parkeerkosten zul je de eerste dag wel moeten betalen. Vanaf het moment dat je je definitieve jaarkaart kunt tonen, is parkeren gratis.
Ticket kan je hier kopen: viewtopic.php?p=124430#p124430

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 18 Mei 2018, 05:26
Bericht 50 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Gisteren een fout begaan. Onze kaarten verlopen binnen 3 weken en gistereren zijn we voor de laatste keer geweest. We waren er nog niet aan uit om te verlengen, maar als we zouden verlengen ging het de discovery worden. Mijn man wist niet dat het bureau maar tot 17-18u open is en om 18u15 zegt hij plots "We gaan dan maar eens gaan verlengen zeker?". Had ik totaal niet verwacht. Was dan gewoon van plan om nieuwe te kopen volgend jaar. Maar was die blockdagen helemaal vergeten de 2de en 3de dag bij discovery. Bij verlenging ging dat geen probleem geweest zijn dus niet meer aan gedacht.
Dus nu mijn vraag, hoe kunnen we toch nog verlengen zonder terug te gaan? Via de post staat op het formulier dat je het moet opsturen 2m VOOR je jaarkaart verloopt, dus dan zijn we al te laat. Klopt dat? Van iemand anders hoorde ik dat je ook telefonisch kan verlengen en je dan een voorlopige krijgt toegestuurd, maar dat je die moet verzilveren binnen de 2 maanden. We zijn niet van plan om zo snel al terug te gaan.
Zijn we echt 'gedoemd' of is er toch een oplossing om nog te verlengen zonder in het kort terug te moeten gaan?

Vr 18 Mei 2018, 10:00
Bericht 51 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Je kan het per post doen vanaf 2 maand voor vervallen denk ik?

Afbeelding
Afbeelding

Vr 18 Mei 2018, 10:39
Bericht 52 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Anna's schreef:
calimero schreef:
moorhunhe schreef:

En anders krijg ik het wel weer terug

Verstuurd vanaf mijn SM-G935F met Tapatalk

Ik had het ook nog nooit meegemaakt, tot nu.
1x in een winkeltje, en 1x bij Cowboy Cookout (als ik me niet vergis).

Misschien dat ze hier nu toch wat strenger op gaan toe zien.
In Anaheim waren ze in elk geval super streng. Enkel mijn vriendin mocht betalen, de naam van haar bankkaart/VISA moest echt overeen komen met de naam op haar abo.
(cash laten betalen, werd eerder ook met een knipoog gedaan)

Vr 18 Mei 2018, 19:30
Bericht 53 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Stitch87 schreef:
Gisteren een fout begaan. Onze kaarten verlopen binnen 3 weken en gistereren zijn we voor de laatste keer geweest. We waren er nog niet aan uit om te verlengen, maar als we zouden verlengen ging het de discovery worden. Mijn man wist niet dat het bureau maar tot 17-18u open is en om 18u15 zegt hij plots "We gaan dan maar eens gaan verlengen zeker?". Had ik totaal niet verwacht. Was dan gewoon van plan om nieuwe te kopen volgend jaar. Maar was die blockdagen helemaal vergeten de 2de en 3de dag bij discovery. Bij verlenging ging dat geen probleem geweest zijn dus niet meer aan gedacht.
Dus nu mijn vraag, hoe kunnen we toch nog verlengen zonder terug te gaan? Via de post staat op het formulier dat je het moet opsturen 2m VOOR je jaarkaart verloopt, dus dan zijn we al te laat. Klopt dat? Van iemand anders hoorde ik dat je ook telefonisch kan verlengen en je dan een voorlopige krijgt toegestuurd, maar dat je die moet verzilveren binnen de 2 maanden. We zijn niet van plan om zo snel al terug te gaan.
Zijn we echt 'gedoemd' of is er toch een oplossing om nog te verlengen zonder in het kort terug te moeten gaan?

Het is niet tot 2 maanden van te voren maar Vanaf twee maanden voor afloop kaart dat je via de post kan kan verlengen. Je moet dan formulier in vullen en aangetekend versuren naar disney. Aangetekend is veiligst en geloof ook verplicht.

Afbeelding

[url=http://distickers.com/ticker/]Afbeelding

Afbeelding

Vr 18 Mei 2018, 22:14
Bericht 54 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
calimero schreef:

Het is niet tot 2 maanden van te voren maar Vanaf twee maanden voor afloop kaart dat je via de post kan kan verlengen. Je moet dan formulier in vullen en aangetekend versuren naar disney. Aangetekend is veiligst en geloof ook verplicht.

We vonden de tekst op het formulier nogal dubbelzinnig, vandaar te twijfel. Ondertussen al contact opgenomen met dlp en zij zeiden ook dat het nu nog kan :).

Za 19 Mei 2018, 07:29
Bericht 55 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hallo iedereen,

Kan hier iemand met zekerheid zeggen of de blockdagen nog steeds vervallen als men een disneyhotel boekt?

Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 08:20
Bericht 56 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Disney Achilles schreef:
Hallo iedereen,

Kan hier iemand met zekerheid zeggen of de blockdagen nog steeds vervallen als men een disneyhotel boekt?

Het staat gewoon op de DLP site vermeld....

Citaat:
Zijn de restrictiedagen ook van toepassing als je verblijft in een Disney Hotel?
Nee, de restrictiedagen zijn niet van toepassing als je in een Disney Hotel verblijft. Maar als je een Jaarpas Discovery aanschaft, is het niet mogelijk om toegang te krijgen tot de Parken op de 2e en 3e dag na uitgifte van de Jaarpas Discovery (zelfs als je in een Disney Hotel verblijft).

Bron: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/faq.html

Afbeelding
Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 08:27
Bericht 57 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Prins Adam schreef:
Disney Achilles schreef:
Hallo iedereen,

Het staat gewoon op de DLP site vermeld....

Citaat:
Zijn de restrictiedagen ook van toepassing als je verblijft in een Disney Hotel?
Nee, de restrictiedagen zijn niet van toepassing als je in een Disney Hotel verblijft. Maar als je een Jaarpas Discovery aanschaft, is het niet mogelijk om toegang te krijgen tot de Parken op de 2e en 3e dag na uitgifte van de Jaarpas Discovery (zelfs als je in een Disney Hotel verblijft).

Bron: http://nl-jaarpassen.disneylandparis.be/faq.html

Bedankt, had ik duidelijk niet gezien dan!

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Afbeelding

Wo 23 Mei 2018, 09:50
Bericht 58 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hoi

Op dit moment hebben we dreampassen voor ons gezin, 5 stuks. Ik zit enorm te twijfelen welke pas ik bij verlening augustus dit jaar moet nemen. Heeft er iemand ervaring met de magic plus, ik vind deze namelijk best wel prijzig en zit dus te kiezen tussen deze pas of de pas eronder, maar als er in het park meer privileges zijn dan heb ik het er wel voor over. Voor wat betreft de blockdagen is pas eronder geen probleem.

Ik hoop dat iemand mij wil helpen in deze zoektocht.

Zo 27 Mei 2018, 13:59
Bericht 59 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Ik heb zelf de Magic Plus pas genomen, omdat ik daar meer korting mee kan krijgen. Mijn familie heeft allemaal de Magic Flex. Aangezien wij meestal met z'n allen gaan, hebben wij aan één Magic Plus genoeg. De Magic Flex geeft bijvoorbeeld geen korting op restaurants, terwijl je dat wel kan krijgen met de Magic Plus. Dus we laten dan gewoon altijd mijn pas scannen. Aangezien wij meestal in een Disney hotel zitten, maken de blockdagen van de Magic Flex ook niet uit en anders plannen we daar wel omheen en als je in een Disney jhotel verblijft kan je ook gebruik maken van de Magical Hours zonder dat je een Magic Flex hebt. Als je niet in een DIsney hotel verblijft kan je geen gebruik maken van die extra tijd, maar wij maken daar toch maar zelden gebruik van. Wij vonden het veels te duur om allemaal een Magic Plus te nemen, voor maar een aantal voordelen meer die je in principe ook kan krijgen als één familielid een Magic Plus heeft. Mijn familie kan alleen niet mee naar binnen bij de speciale ingang bij allebei de parken die speciaal is voor de Magic Plus en Infinity pashouders, maar dat is ook geen ramp.

Hier kan je nog de verschillende voordelen van de passen eens bekijken.

Afbeelding
37x Disneyland Paris, 17x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic

Afbeelding

Zo 27 Mei 2018, 22:19
Bericht 60 Top
Profiel WWW   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 143 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 10  Volgende