Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 160 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa
Lars1978 schreef:
Echt waar Minnie 1979? Dan heb je ofwel geluk ofwel er is in de tussentijd iets gewijzigd qua voorwaarden. Bij onze verlenging afgelopen april kregen we namelijk wel de Dream-korting maar niet de Infinity-korting omdat de Infinity jaarpas op dat moment nog niet geldig was.... (net als in jouw situatie dus...)

Volgens mij heeft er gewoon nooit iemand gekeken naar de begindatum van de jaarkaart...

Afbeelding

Afbeelding

Di 21 Aug 2018, 13:56
Bericht 136 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Bij het parkeren kan ik me dat voorstellen... Maar in de winkels wordt de kaart toch gescand? Welja, maakt ook niets uit... Je krijgt wat je verdient, toch?

Afbeelding

Di 21 Aug 2018, 14:00
Bericht 137 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Jaarpaspoorten: boordevol informatie

Afbeelding

Moeten we de komende maanden veranderingen verwachten bij de jaarpassen?

De tarieven van de jaarpas zullen deze winter niet worden gewijzigd. We zullen echter de prijs van de vriendentickets wijzigen, die nog steeds gereserveerd kunnen worden voor de Magic Plus en Infinity Annual Passhouders, in overeenstemming met de evolutie van de toegangsprijzen voor Disney Park-toegangsprijzen. Deze tarieven zullen altijd zeer voordelig zijn in vergelijking met andere prijzen.

Wat betreft de voordelen van de Infinity Annual Pass, werken we aan een compleet herontwerp van het zwembadreserveringsproces en gewenste locaties om het eenvoudiger en sneller te maken. De pool-slots worden ook beoordeeld en het Disney Davy Crockett Ranch-zwembad is beschikbaar tijdens renovatie werken bij Disney's Hotel New York. Ten slotte wordt de bevoorrechte locatie van het Place des Stars bewaard voor de komende avondshows: Goofy's Incredible Christmas en Star Wars: the Galactic Celebration.

In welke seizoenen genieten de leden van de jaarpassen aan het einde van het jaar en het begin van 2019 in Disneyland Paris?

De redenen om te genieten van jaarPassen zal groeien in de komende maanden: beginnende met Halloween en het Kerstseizoen, gekleurd door Mickey's 90ste verjaardag met 'The Biggest Mouse Party' .

Deze winter zullen we ons seizoen rond het universum van Star Wars vernieuwen, met de komst van nieuwe personages. Lente en zomer worden ook erg ritmisch met onder meer een nieuwe show rond de Lion King die reeds werd aagekondigd.

Om nog maar te zwijgen van de geweldige terugkeer van Pirates & Princesses deze winter, die dit jaar zeer geprezen werd door de jaarkaarthouders. Trouwens, ik raad je aan om de nu beroemde choreografie van de show te herhalen, het kan nuttig zijn voor je binnenkort ... het zal nodig zijn om je kamp te kiezen!

Kun je een eerste beoordeling geven van de eerste twee exclusieve speciale avonden voor jaarkaarthouders?
Deze avonden zijn de koplopers van het jaarpass programma in Disneyland Paris: de eerste twee soirées brachten meer dan 5000 deelnemers in totaal, het derde deel, is uitverkocht in minder dan 48 uur!

De avond van het 10-jarige bestaan van Tower of Terror was een groot succes, met een uitgebreid optreden, een iconische-show en een jaren 30 sfeer- de aanwezigheid van extra's werd zeer gewaardeerd. De uitdagingen tijdens de Marvel Soirée zijn ook erg leerzaam: het was de allereerste avond rond dit thema. Tevredenheid enquêtes van het evenement gaven ons waardevolle feedback: we luisteren voortdurend naar onze jaarkaarthouders en deze rendementen stellen ons in staat om de inhoud van toekomstige gebeurtenissen aan te passen, om meer de verwachtingen in te lossen door een exclusieve inhoud aan te bieden rond de thema's die zij prefereren.

Kun je ons het programma van 7 september, de grote finale van de 25e verjaardag, onthullen?

We leggen de laatste hand aan de voorbereidingen, maar ik kan u alvast vertellen wat de hoogtepunten van deze derde jaarlijkse pas zullen zijn. We wilden echt hulde brengen aan deze prachtige viering van het 25-jarig jubileum, waarbij herinneringen en feestelijke momenten gedurende de avond worden gecombineerd.

Vanaf het begin van het evenement worden de deelnemers uitgenodigd om het Place des Stars te bezoeken voor de lancering van de festiviteiten. Veel afspraken accentueren dan de avond: de twee ambassadeurs 2017-2018 Disneyland Paris Gedigk Laura Janice en Michael Giordano keren terug met een video van de belangrijkste momenten van de verjaardag en een grote flash mob zal twee keer worden georganiseerd waarbij de deelnemers zullen uitgenodigd worden om mee te dansen met de Cast-members, een knipoog naar 12 april 2017.

Mickey en zijn vrienden zullen aanwezig zijn, gekleed in de kleuren van de 25e verjaardag, samen met vele andere Disney-figuren als eerbetoon aan een aantal shows en de belangrijkste gebeurtenissen van het afgelopen jaar, vooral met betrekking tot Disney Stars Disney on Parade of Illuminations. Sommigen zullen de hele avond aanwezig zijn op fotopunten, anderen zullen het gezelschap in kleine groepjes bijwonen tijdens de Disney Characters Walk.

De belangrijkste attracties van het Walt Disney Studios Park zijn altijd toegankelijk in optimale omstandigheden en met een uitstraling als geen ander!

Eindelijk zal het moment komen om dit jaar en de helft van de vieringen af ​​te sluiten door voor een laatste keer Mickey en al zijn vrienden te vinden voor een geweldige sprankelende finale.

U vindt de details van het programma van deze avond hier

Over feesten gesproken, een groot feest bereidt zich deze herfst voor ...
Precies, dit jaar, van oktober tot december, vieren we 90 jaar magie met Mickey in onze twee Disney-parken. Bij deze gelegenheid zal ook een nieuwe attractie openen,
Mickey en zijn Philharmagic Orchestra zullen plaatsnemen in het Discoveryland Theatre. Geïnspireerd door de reeds bestaande versies van de attractie, zal deze editie van Disneyland Parijs een geweldig avontuur in 4D bieden dat Donald in de schijnwerpers zal zetten en je in koor de geweldige Disney-klassiekers laat zingen. Deze attractie blijft na de vieringen op zijn plaats. Aan de kant van Walt Disney Studios Park ontmoet Mickey je tijdens het kerstseizoen in Animagique Theatre om samen met zijn Big Band Christmas te vieren.

Maar dat is nog niet alles: Mickey nodigt zijn grootste jaar Passhouder-fans ook uit om zijn jubileum op 6 december te vieren. En dit is de eerste Jaarlijkse soirée in Disneyland Park! Een grote feestelijke avond met onze favoriete muis in het programma , gebeurtenissen die herinneringen brengen aan onze trouwste bezoekers en de mogelijkheid bieden om op een zeer bevoorrechte manier te genieten van drie landen van het Disneyland Park en hun attracties. En natuurlijk heeft Mickey andere grote verrassingen voorbereid die later zullen worden onthuld.

De verkoop gaat van start op dinsdag 11 september om 11 uur en zoals altijd is de capaciteit van het evenement beperkt zodat iedereen optimaal kan genieten van de avond in optimale omstandigheden.

Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!

Ma 27 Aug 2018, 12:57
Bericht 138 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Hoi. Ik heb jaren geleden voor het hele gezin (4 personen) een jaarkaart gekocht. Toen kocht ik eerst een dagkaart en had in het park met iemand afgesproken die mee ging naar het buro om stempels te verzamelen. En wij kregen toen korting op de aanschaf van de jaarkaarten. Is dat nog steeds zo? Of loop ik met deze vraag nu jaren achter.

Do 30 Aug 2018, 19:49
Bericht 139 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Team Rocky schreef:
Hoi. Ik heb jaren geleden voor het hele gezin (4 personen) een jaarkaart gekocht. Toen kocht ik eerst een dagkaart en had in het park met iemand afgesproken die mee ging naar het buro om stempels te verzamelen. En wij kregen toen korting op de aanschaf van de jaarkaarten. Is dat nog steeds zo? Of loop ik met deze vraag nu jaren achter.

Is nog steeds zo. 10%

Afbeelding

Afbeelding

Laatst gewijzigd door Minnie1979 op Ma 03 Sep 2018, 10:27, in totaal 1 keer gewijzigd.

Do 30 Aug 2018, 19:51
Bericht 140 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Je krijgt 10% korting met parrainage. De 20% is als je 5 jaarkaarten koopt voor een gezin wat op het zelfde adres woont.

https://www.cafemickey.com/forum/viewtopic.php?f=27&t=64

Hier kun je meer informatie vinden of een oproepje plaatsen.

Do 30 Aug 2018, 21:32
Bericht 141 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Weet iemand of je tegenwoordig op de dag zelf nog de parade of illuminations kunt reserveren en hoe?

Afbeelding
Afbeelding

Do 13 Sep 2018, 22:56
Bericht 142 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
PeterPan1 schreef:
Weet iemand of je tegenwoordig op de dag zelf nog de parade of illuminations kunt reserveren en hoe?
Kan niet meer

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Vr 14 Sep 2018, 06:35
Bericht 143 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wanneer mag je zelf korting geven op nieuwe passen? Ik koop op 13 oktober 2 nieuwe passen. Mijn ouders en zusje komen 17-10 aan en hebben dan ook passen nodig. Mag ik dan zelf de korting al geven?

Groetjes

Cindy

Afbeelding

Do 27 Sep 2018, 08:43
Bericht 144 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Mushu schreef:
Wanneer mag je zelf korting geven op nieuwe passen? Ik koop op 13 oktober 2 nieuwe passen. Mijn ouders en zusje komen 17-10 aan en hebben dan ook passen nodig. Mag ik dan zelf de korting al geven?
Één maand na aankoop van je eigen jaarpas

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Afbeelding

Do 27 Sep 2018, 08:46
Bericht 145 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
MissMetal schreef:
Mushu schreef:
Één maand na aankoop van je eigen jaarpas

Verstuurd vanaf mijn CLT-L29 met Tapatalk

Dacht ik al, bedankt!

Groetjes

Cindy

Afbeelding

Do 27 Sep 2018, 08:59
Bericht 146 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Onze jaarpassen zijn vernieuwd en de oude vervallen binnenkort, maar moeten we eigenlijk weer een maand wachten voor we korting kunnen geven met de nieuwe jaarpas, of zien ze dat we al langer een jaarpas hebben?

Afbeelding

Di 09 Okt 2018, 08:05
Bericht 147 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
MissMetal schreef:
Onze jaarpassen zijn vernieuwd en de oude vervallen binnenkort, maar moeten we eigenlijk weer een maand wachten voor we korting kunnen geven met de nieuwe jaarpas, of zien ze dat we al langer een jaarpas hebben?

Je kan pas korting geven na 1 maand je nieuwe jaarkaarten ingegaan zijn.

Afbeelding

Afbeelding

Di 09 Okt 2018, 08:27
Bericht 148 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Wij willen donderdag naar Disneyland gaan om daar voor de eerste keer jaarpassen te halen, nu heb ik ergens gelezen dat het verstandig is om vooraf online dagtickets te kopen die dan weer verrekend worden met de jaarpas prijs. is het verstandig om dan een 1-park ticket te kopen, zodat ik als ik de jaarpas heb (gaan we direct smorgens regelen) ook in het andere park naar binnen kan?

Alvast bedankt,

ps. als ik infinity jaarpassen koop, dan kan ik toch de dag er na ook meteen gebruik maken van die jaarpassen voor toegang?

Di 23 Okt 2018, 20:37
Bericht 149 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
robinschip schreef:
Wij willen donderdag naar Disneyland gaan om daar voor de eerste keer jaarpassen te halen, nu heb ik ergens gelezen dat het verstandig is om vooraf online dagtickets te kopen die dan weer verrekend worden met de jaarpas prijs. is het verstandig om dan een 1-park ticket te kopen, zodat ik als ik de jaarpas heb (gaan we direct smorgens regelen) ook in het andere park naar binnen kan?

Alvast bedankt,

ps. als ik infinity jaarpassen koop, dan kan ik toch de dag er na ook meteen gebruik maken van die jaarpassen voor toegang?
Je kan inderdaad vooraf een dagticket voor 1 of 2 parken kopen, dat dan ter plekke terug van de prijs jaarkaart gaat.
Dan kan je naar binnen zonder stress om aan de kassa aan te schuifen.
viewtopic.php?p=124430#p124430

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Di 23 Okt 2018, 21:18
Bericht 150 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 160 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende