Klik hier voor meer aanbiedingen.

Gebruikersnaam:   Wachtwoord:   - Nog niet geregistreerd?

Reageren op dit onderwerp  [ 175 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12
Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Paris 
Auteur Bericht
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Bericht Re: Algemene informatie over de jaarpaspoorten Disneyland Pa
Ona1991 schreef:
magicmama schreef:
Prins Adam schreef:
Vanaf morgen 9u kunnen Infinty jaarkaarthouders online reserveren voor de VIP plekken en zwembaden van Disneyland Paris.
http://passeport-annuel.disneylandparis.fr/infinity/resa/index.php?mk=en

Afbeelding
Iemand dit al geprobeerd? Hij blijft hier op de re captcha hangen

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Bij mij werkt het allemaal gewoon. Misschien eens een andere browser proberen?
Thnx. Zal het morgen even op de laptop proberen

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Do 13 Dec 2018, 22:47
Bericht 166 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Kun je vanaf de 1ste dag (dag van aankoop)al gebruik maken van de vriendentickets bij de Infinity?Of is er een wachttijd?

Wo 19 Dec 2018, 10:33
Bericht 167 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
minnie1978 schreef:
Kun je vanaf de 1ste dag (dag van aankoop)al gebruik maken van de vriendentickets bij de Infinity?Of is er een wachttijd?

Nog nergens gehoord dat er een wachttijd is, dus denk dat het meteen kan.

Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding

Do 20 Dec 2018, 07:53
Bericht 168 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
minnie1978 schreef:

Kan meteen vanaf dag 1. Je moet natuurlijk wel eerst zelf naar binnen voor je jaarkaart bij BPA te laten maken, en dan terug naar buiten voor de vriendentickets.

Afbeelding

Do 20 Dec 2018, 19:19
Bericht 169 Top
Profiel WWW   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
hoi,

ik ben al een paar jaar "lid" van de facebook groep en vond altijd leuke posts, interessante weetjes en nieuws ... vandaag ben ik echter ook op dit forum geregistreerd omdat ik een paar vragen heb.
in oktober dit jaar komt er een Amerikaans gezien bij ons logeren en we zijn in totaal met 9 waarvan 7 volwassenen en 2 kleine kinderen.
ik meen gelezen te hebben dat er nu 10 euro gevraagd wordt voor een camper per nacht ipv dat dit gratis was vroeger.

gezien wij een aantal keer Disney willen bezoeken lijkt het ons voordelig om 1 infinity te kopen en verder te werken met de vrienden tickets.
nu voor die andere 8 op dat moment zijn we gelimiteerd door 5 tickets per week (aan 39 euro) dan. maar telt verder de 20% korting algemeen voor de andere 3? of blijft dat dan volle pot?

een andere vraag is als we de jaarpas online kopen kunnen we de eerste trip zo binnen met de camper en vriendentickets kopen of moet dat altijd eerst via het bureau in het park verlopen?

laatste vraag, voor de aanbreng van nieuwe leden (wij dus voor 1 pas) hoelang mag je dan exact geen jaarpas meer gehad hebben? de onze waren verlopen in juni 2017 als ik me niet vergis.

sorry voor de vragen die misschien al 1000X gesteld zijn maar thanks voor het antwoord en keep up the good work hier en op fb ;)

grts Chris

Wo 23 Jan 2019, 19:55
Bericht 170 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
Tijgetje schreef:
hoi,

ik ben al een paar jaar "lid" van de facebook groep en vond altijd leuke posts, interessante weetjes en nieuws ... vandaag ben ik echter ook op dit forum geregistreerd omdat ik een paar vragen heb.
in oktober dit jaar komt er een Amerikaans gezien bij ons logeren en we zijn in totaal met 9 waarvan 7 volwassenen en 2 kleine kinderen.
ik meen gelezen te hebben dat er nu 10 euro gevraagd wordt voor een camper per nacht ipv dat dit gratis was vroeger.

gezien wij een aantal keer Disney willen bezoeken lijkt het ons voordelig om 1 infinity te kopen en verder te werken met de vrienden tickets.
nu voor die andere 8 op dat moment zijn we gelimiteerd door 5 tickets per week (aan 39 euro) dan. maar telt verder de 20% korting algemeen voor de andere 3? of blijft dat dan volle pot?

** de week loopt in dlrp van maandag tot en met zodag dus als jullie op zondag 1e dag hebben mag je de 5 kaarten kopen en de dag er op, maandag mag je weer de 5/kaarten kopen.
Voor de 3 overige kaarten geld de korting. Maar kijk online naar kaartjes sommige site’s binnen toegangskaarten voor niet al te veel aan als je effe zoekt.

een andere vraag is als we de jaarpas online kopen kunnen we de eerste trip zo binnen met de camper en vriendentickets kopen of moet dat altijd eerst via het bureau in het park verlopen?

** je krijgt een voucher die je om moet wissel bij BPA. Je kan dan nog geen vriendentickets kopen. Je moet eerstbzelf naar binnen jaarkaart halen en dan terug naar de kassa om de kaartjes te kopen.
Wat parkeren betreft weet ik het niet hoe het zit. Sommige zeggen dat je wel moet betalen andere niet.

laatste vraag, voor de aanbreng van nieuwe leden (wij dus voor 1 pas) hoelang mag je dan exact geen jaarpas meer gehad hebben? de onze waren verlopen in juni 2017 als ik me niet vergis.

** je mag 2 jaar geen jaarkaart hebben gehad dus vanaf juli 2019 kom je weer voor parrinaige in aanmerking.

sorry voor de vragen die misschien al 1000X gesteld zijn maar thanks voor het antwoord en keep up the good work hier en op fb ;)

grts Chris

Afbeelding

Wo 23 Jan 2019, 21:17
Bericht 171 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Member

Reageer met citaat
thank you !!

Wo 23 Jan 2019, 21:48
Bericht 172 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
Tijgetje schreef:
hoi,

grts Chris

In dit topic staan heel wat antwoorden: https://www.cafemickey.com/forum/viewforum.php?f=27

Afbeelding
Afbeelding

Do 24 Jan 2019, 08:00
Bericht 173 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Moderator

Reageer met citaat
Disneyland Paris verhoogt zijn tarieven voor jaarpassen vanaf 2 April

Afbeelding

Disneyland Paris heeft besloten om de prijzen van zijn jaarpassen te verhogen. Desalniettemin blijven de jaarkaarten van Disneyland Paris de meest voordelige optie om te genieten van de nieuwe shows en seizoenen gedurende het hele jaar.

Disneyland Paris zal doorgaan met het brengen van een gevarieerd evenementenprogramma met onder meer nieuwe Annual Pass-evenementen

De prijzen per maand komen overeen met de maandelijkse kosten afgerond op de euro voor de aankoop van een Jaarkaart in maandelijkse betaling (11 maandelijkse betalingen) en in mindering gebracht op de vereiste initiële betaling van € 60. Alle informatie op de website van Disneyland Paris, onder maandelijkse betaling.
Berekend op basis van de aankoop van Super Magic 1 Day-kaartjes / 2 parken voor volwassenen van € 107 (prijs geldig van 02/04 tot 06/11/2019).

Dit zijn de nieuwe tarieven vanaf 2 April 2019

• Pass Annuel Discovery : € 179 of € 11 per maand
• Pass Annuel Magic Flex : € 259 of € 19 per maand
• Pass Annuel Magic Plus : € 299 of € 22 per maand
• Pass Annuel Infinity : € 449 of € 36 per maand

Het is nu nog mogelijk online een jaarkaart te kopen tegen de huidige prijs. Als je een jaarkaart online koopt heb je dan 6 maand tijd om deze of te halen in de parken. (Pas dan start je looptijd van de jaarkaart).
Kijk hier: Online aankopen Disneyland Paris jaarkaart

bron : DLP

Di 12 Mrt 2019, 15:42
Bericht 174 Top
Profiel   
Gebruikers-avatar
Beheerder

Reageer met citaat
D-Tekenaar schreef:
Disneyland Paris verhoogt zijn tarieven voor jaarpassen vanaf 2 April

Afbeelding

Disneyland Paris heeft besloten om de prijzen van zijn jaarpassen te verhogen. Desalniettemin blijven de jaarkaarten van Disneyland Paris de meest voordelige optie om te genieten van de nieuwe shows en seizoenen gedurende het hele jaar.

Disneyland Paris zal doorgaan met het brengen van een gevarieerd evenementenprogramma met onder meer nieuwe Annual Pass-evenementen

De prijzen per maand komen overeen met de maandelijkse kosten afgerond op de euro voor de aankoop van een Jaarkaart in maandelijkse betaling (11 maandelijkse betalingen) en in mindering gebracht op de vereiste initiële betaling van € 60. Alle informatie op de website van Disneyland Paris, onder maandelijkse betaling.
Berekend op basis van de aankoop van Super Magic 1 Day-kaartjes / 2 parken voor volwassenen van € 107 (prijs geldig van 02/04 tot 06/11/2019).

Dit zijn de nieuwe tarieven vanaf 2 April 2019

• Pass Annuel Discovery : € 179 of € 11 per maand
• Pass Annuel Magic Flex : € 259 of € 19 per maand
• Pass Annuel Magic Plus : € 299 of € 22 per maand
• Pass Annuel Infinity : € 449 of € 36 per maand

Het is nu nog mogelijk online een jaarkaart te kopen tegen de huidige prijs. Als je een jaarkaart online koopt heb je dan 6 maand tijd om deze of te halen in de parken. (Pas dan start je looptijd van de jaarkaart).
Kijk hier: Online aankopen Disneyland Paris jaarkaart

bron : DLP
Tip koop nu je jaarkaart online aan de huidige *oude prijs: viewtopic.php?p=110235#p110235

Afbeelding
Afbeelding

Di 12 Mrt 2019, 19:03
Bericht 175 Top
Profiel   
Berichten weergeven van de afgelopen:  Sorteer op  
Reageren op dit onderwerp   [ 175 berichten ]  Ga naar pagina Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12