vraagje over vliegtickets

Alle algemene informatie over het WDW Resort
BUTTON_POST_REPLY
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

Hoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

ik vroeg me ook af wanneer de aanbieding via de UK site komt met het gratis dining plan en memory maker en de tickets 14 dagen voor de prijs van 7?

Alvast bedankt
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

ellen1989 schreefCOLONHoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

ik vroeg me ook af wanneer de aanbieding via de UK site komt met het gratis dining plan en memory maker en de tickets 14 dagen voor de prijs van 7?

Alvast bedankt
De goedkoopste periodes om vluchten te boeken zijn doorgaans september en januari. De aanbieding via de UK site verschijnt meestal ergens rond Pasen (maart/april). Het forum goed in de gaten houden is de boodschap, want hier verschijnt deze info heel snel!
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

sofie1977 schreefCOLON
ellen1989 schreefCOLONHoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

ik vroeg me ook af wanneer de aanbieding via de UK site komt met het gratis dining plan en memory maker en de tickets 14 dagen voor de prijs van 7?

Alvast bedankt
De goedkoopste periodes om vluchten te boeken zijn doorgaans september en januari. De aanbieding via de UK site verschijnt meestal ergens rond Pasen (maart/april). Het forum goed in de gaten houden is de boodschap, want hier verschijnt deze info heel snel!
bedankt voor de info ;)

hoeveel zou ik ongeveer moeten rekenen voor 2 vliegtuigtickets in juli of augustus?
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

ellen1989 schreefCOLON
sofie1977 schreefCOLON
ellen1989 schreefCOLONHoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

ik vroeg me ook af wanneer de aanbieding via de UK site komt met het gratis dining plan en memory maker en de tickets 14 dagen voor de prijs van 7?

Alvast bedankt
De goedkoopste periodes om vluchten te boeken zijn doorgaans september en januari. De aanbieding via de UK site verschijnt meestal ergens rond Pasen (maart/april). Het forum goed in de gaten houden is de boodschap, want hier verschijnt deze info heel snel!
bedankt voor de info ;)

hoeveel zou ik ongeveer moeten rekenen voor 2 vliegtuigtickets in juli of augustus?
Voor 2018 bedoel je toch?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Artemis
Member
Member
BerichtenCOLON 89
GeregistreerdCOLON 09 Jan 2016, 16:20

Juli en augustus zijn dan drukke maanden, en het is dan super heet. Beter is inderdaad september of januari.
Ik heb verleden jaar in januari een hotel en vlucht geboekt via expedia (1,5 week) voor ongeveer 900 euro p.p. in september
ellen1989
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 15 Jan 2015, 19:05

Artemis schreefCOLONJuli en augustus zijn dan drukke maanden, en het is dan super heet. Beter is inderdaad september of januari.
Ik heb verleden jaar in januari een hotel en vlucht geboekt via expedia (1,5 week) voor ongeveer 900 euro p.p. in september
ik weet dat dit drukke maanden zijn maar mjn zoon zit dan in het 1e leerjaar en is dus schoolplichtig waardoor we gebonden zijn aan de schoolvakanties in belgie.
Gebruikers-avatar
Sprinkles
Member
Member
BerichtenCOLON 36
GeregistreerdCOLON 16 Mei 2016, 11:01

Ik hou maart/april meestal goed in de gaten. En zaterdag op zondag nacht de prijzen checken. Dit kan zo 100 euro schelen met overdag. Maar goed, het blijft gokken. ;)
Gebruikers-avatar
sofie1977
Member
Member
BerichtenCOLON 609
GeregistreerdCOLON 25 Okt 2009, 08:57

Wij zijn helaas ook gebonden aan de schoolvakanties en betalen in juli telkens een kleine 1000 euro per ticket.
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

ellen1989 schreefCOLONHoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

Alvast bedankt
Ik ben op veel nieuwsbrieven van vliegmaatschappijen ingeschreven, als er actie aanbiedingen komen krijg je daar een email over en ben je op tijd om gunstig te boeken.
Dit jaar gaan we eind juni met Airberlin rechtstreeks vanuit Düsseldorf naar MCO. Zij hadden een actietarief per vlucht van 199 euro pp excl kosten voor de creditcard enz. We betaalden voor de retourvluchten een kleine €445 pp., een klein half jaar voor de vertrekdatum geboekt via de website van Airberlin.
We vlogen al vaker naar de VS met Icelandair, zij hebben goede prijzen en prima vliegtuigen. Zij vertrekken vanuit Zaventem en ook vanuit Amsterdam. Je kan ook bijvoorbeeld kiezen van AMS te vertrekken en terug te vliegen op BRS als dat gunstig is voor de ticketprijs. Deze maatschappij heeft altijd een tussenstop in Keflavik (IJsland). Dit vliegveld is klein en overzichtelijk. Wij vinden de tussenstop niet erg want je kan de benen strekken en de vlucht lijkt minder lang. Het eten zit niet bij de goedkope tickets inbegrepen maar op het vliegveld is genoeg eetgelegenheid om daar wat te eten of iets mee te nemen in het vliegtuig. Via hun website kan je eten in het vliegtuig vooraf bestellen aan een gereduceerde prijs. Drinken is inclusief bij Icelandair. We zagen bij de tussenlanding het noorderlicht in IJsland, was ook bij de prijs ingebrepen :thumbs:

Artemis schreefCOLONJuli en augustus zijn dan drukke maanden, en het is dan super heet. Beter is inderdaad september of januari.
Dit jaar gaan we voor derde keer naar WDW. We zijn de eerste keer met Kerstmis geweest, de tweede keer wilden we daar zijn op de nationale feestdag, 4th of july. Dat was de vorige keer heel goed bevallen, daarom gaan we dit keer weer in deze periode. Ook komt familie van ons naar WDW als we daar zijn vanuit hun staat overgevlogen om de nationale feestdag te vieren en gaan we een Nederlandse kennis opzoeken die in WDW werkt. Het is heel bijzonder om te zien hoe uitbundig de nationale feestdag gevierd wordt en om het samen met de Amerikanen te kunnen vieren. In juli naar WDW gaan is voor ons een bewuste keuze, dat het warm is in juli klopt maar doordat er overal airconditioning is kan je de koelte opzoeken. Wij verblijven in een Disney hotel, door de transportmogelijkheden in het resort is het eenvoudig om tussendoor een pauze te gaan nemen op de hotelkamer of in het zwembad te gaan afkoelen van het hotel of een van de twee waterparken.


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
lieve-1973
Member
Member
BerichtenCOLON 103
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2014, 19:57

was zelf een aan kijken voor disneyworld in september dit jaar nog kwam op net geen 1000euro
ben zo iemand als ik denk moet ik boeken, maar ben nu ook allen en moet nu niet kijken naar iemand.
groetjes
Gebruikers-avatar
Maria-Anna
Member
Member
BerichtenCOLON 440
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2009, 08:04

lieve-1973 schreefCOLONwas zelf een aan kijken voor disneyworld in september dit jaar nog kwam op net geen 1000euro
groetjes
Ticketprijs retour voor rechtstreekse vluchten?
Bij Icelandair zie ik in september retourvluchten van Brussel > MCO voor minder dan 750 euro.
Bijvoorbeeld heen op VRI 15 SEP 2017 om 14:00 vanaf Brussel(BRU)> Orlando(MCO)
terug ZAT 30 SEP 2017 om 19:00 Orlando(MCO) > Brussel(BRU) voor Totaal €736
of heenvlucht DON 14 SEP 2017 14:00 Brussel(BRU) > Orlando(MCO)
terugvlucht WOE 27 SEP 2017 19:00 Orlando(MCO)> Brussel(BRU) voor totaal €573
bij deze ticketprijzen is inbegrepen
-entertainment aan boord en frisdrank/koffie/thee
-een koffers van 23kg koffer en een van 10kg koffer
-een stuk handbagage plus een klein persoonlijk item (zoals kleine handtas of laptoptas)


.ºoº *¨ღღ ~ DLP: tel kwijt ~ WDW: 5x ~ DCL Disney Magic: 1x ~ DCA: 1x ~ღღ * ºoº.
ktm
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2017, 14:13

ellen1989 schreefCOLONHoi iedereen

Ik zou mijn zoontje graag een vakantie naar WDW kado doen en ben me nu wat aan het inlezen.
nu vroeg ik me af hoelang op voorhand je het voordeligst je vliegtickets kan boeken en via welke maatschappij?

ik vroeg me ook af wanneer de aanbieding via de UK site komt met het gratis dining plan en memory maker en de tickets 14 dagen voor de prijs van 7?

Alvast bedankt
ik ben zelf met mijn vriendin in augustus geweest ik heb alle 4 de parken in 2 dagen kunnen doen, qua drukte viel het zeker mee! ik zou gwn goed met de app de fast passen boeken, iedere keer als je hem gebruikt kun je meteen de volgende selecteren voor de de volgende attractie, dit is zeker handig om te gebruiken. de vliegtickets kosten indd best wat geld in die tijd maar qua warmte viel het reuze mee. succes

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Rojean
Member
Member
BerichtenCOLON 32
GeregistreerdCOLON 02 Feb 2014, 00:59

Alvast bedankt[/quote]
ik ben zelf met mijn vriendin in augustus geweest ik heb alle 4 de parken in 2 dagen kunnen doen, qua drukte viel het zeker mee! ik zou gwn goed met de app de fast passen boeken, iedere keer als je hem gebruikt kun je meteen de volgende selecteren voor de de volgende attractie, dit is zeker handig om te gebruiken. de vliegtickets kosten indd best M wat geld in die tijd maar qua warmte viel het reuze mee. succes

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk[/quote]

Had je maar 2 dagen over om de 4 parken te bezoeken, of vind je dat gewoon lang zat?
Wij besteden 2 dagen per park, ik vind het heerlijk om alles te kunnen doen en vooral ook te genieten van de omgeving, details, etc.
Zijn jullie er al vaak geweest dan? En hebben jullie nog tips (buiten WDW) welke leuk zijn om naar toe te gaan.
Alvast bedankt!
3x Walt Disney World Florida 2001-2004-2017.
3x Disney Cruise op Disney Magic 2011-2014-2018.
Sinds 1997 elk jaar minstens 1 keer naar Disneyland Paris geweest.
Volgende keer Disneyland Paris is 6-8 juni 2022 (Disney's Sequoia Lodge / Golden Forest Club).
ktm
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Mrt 2017, 14:13

Rojean schreefCOLONAlvast bedankt
ik ben zelf met mijn vriendin in augustus geweest ik heb alle 4 de parken in 2 dagen kunnen doen, qua drukte viel het zeker mee! ik zou gwn goed met de app de fast passen boeken, iedere keer als je hem gebruikt kun je meteen de volgende selecteren voor de de volgende attractie, dit is zeker handig om te gebruiken. de vliegtickets kosten indd best M wat geld in die tijd maar qua warmte viel het reuze mee. succes

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk[/quote]

Had je maar 2 dagen over om de 4 parken te bezoeken, of vind je dat gewoon lang zat?
Wij besteden 2 dagen per park, ik vind het heerlijk om alles te kunnen doen en vooral ook te genieten van de omgeving, details, etc.
Zijn jullie er al vaak geweest dan? En hebben jullie nog tips (buiten WDW) welke leuk zijn om naar toe te gaan.
Alvast bedankt![/quote]
we waren zelf bezig aan een rond trip in florida dus de tijd was beperkt, we hebben echt goed moeten gas geven om alles hebben kunnen doen. je kunt vooraf 3 fast passen aanduiden, kies deze zorg vuldig en kies ze optijd want je kunt ze al een hele tijd voor aankomst selecteren, pas als deze 3 gebruikt zijn kun je 1 nieuwe pakken, gebruik de app zeker ook i. v. m de wacht tijden. over het hele park is wifi voorzien! wij hadden zelf eerst epcot en toen magic Kingdom en 2de dag eerst Hollywood en toen animal kingdom dit was prima te combineren, wij hebben wel een eigen auto gebruikt: geen Disney vervoer. en we lagen in red lion hotel buiten het Disney domein dit was zeker goed te doen! zeer kort bij alles. ik raad ook aan als je met je kinderen gaat kun je beter meer dagen pakken! het is zeker de moeite waard. mvg.

Verstuurd vanaf mijn A0001 met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Tinka
Member
Member
BerichtenCOLON 9
GeregistreerdCOLON 02 Okt 2013, 21:07

Ik heb de vliegtickets geboekt bij air Berlin, vliegen vanaf Dusseldorf naar Miami en terug vanaf Orlando.
We gaan in juli en het is een rechtstreekse vlucht en ik betaalde 2300 euro voor 5 personen

Tickets voor disneyworld heb ik gekocht bij attractionsdirect.ie 14 dagen voor de prijs van 369,- pp
Laatst gewijzigd door 1 op Tinka, in totaal 25 keer gewijzigd.
Disneyland Parijs, heeel vaak geweest
Disneyland California 1 keer
Walt Disney World 1 keer
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar