WBTA 2017

Alle algemene informatie over de DCL's.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ja, daarom ging ik er ook van uit dat de 3 juli voor ons is en niet algemeen. Maar zoals ik het mailtje dus las gaat het dit jaar niet met het formulier, maar gewoon zoals de andere excursies (dan zou je dus ook niet van te voren hoeven betalen?), maar heel duidelijk staat het er niet, dus ja, als er een formulier voor 2017 komt probeer ik het gewoon nog een keer ;)
Gebruikers-avatar
liesbeth54
Member
Member
BerichtenCOLON 22
GeregistreerdCOLON 28 Mei 2010, 20:47

calimero schreefCOLON
liesbeth54 schreefCOLONAfternoon tea heb ik 1 keer gedaan, ben hem daarna niet meer tegengekomen. Dessertparty is nooit georganiseerd. Moet nog ergens foto's hebben van de tea en ook van de menu's van alle dingen die je vooraf kan boeken met een groep. Kijk er met de Pasen naar.

Dank je wel. Iemand van de facebook groep heeft voor elkaar gekregen dat deze twee dingen te boeken zijn voor ons. Ben benieuwd. Hopelijk genoeg animo om door te laten gaan.
Heb de brochure van 2015 gevonden in mijn documenten. Heb geen idee waar deze vandaan kwam. Staat van alles in voor group events, ook the drank tastings en open bar events. Ik van 2 blz een afbeelding gemaakt en ik heb ook een foto van de tea gevonden die hadden op de EBTA. Het was leuk, maar niet heel bijzonder, volgens mij niet te vergelijken met de Palo tea toen die er nog was.(heb ik nooit gedaan, was in 2011 voor het laatst volgens mij). Was wel heel gezellig.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Disneyland Parijs 1994 - 2017
WDW 2011, 2013, 2015, 2018
DL Anaheim 2012, 2016
DCL WBTA 2011, 2014, 2015, 2017, Hawaii 2012, Bahama's 2013, EBTA 2015, Panama 2016, 2018
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dank voor de foto. Op de website staat wat de musicals betreft wel in de beschrijving dat je ze nig steeds vooraf moet betalen. En ergens heb ik het idee dat er wel en formulier gaat komen. Ach wachten het gewoon af.
Goofycollector
Member
Member
BerichtenCOLON 108
GeregistreerdCOLON 14 Nov 2013, 18:37

Nog een forumlid dat gezellig mee gaat.....cruise geboekt en ik kom jullie vergezellen samen met mijn moeder. Dit wordt de 4e cruise (twee keer med, één keer Alaska), ben heel benieuwd naar de transatlantische oversteek.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Gezellig! We zijn echt met een flinke groep zo! Jouw trip report is de reden dat ik serieus een cruise ben gaan overwegen!

Het formulier voor Lion King en Aladdin is trouwens aangepast! Ik heb hem net ingestuurd, nu duimen dat ze hem accepteren voordat wij activiteiten mogen boeken...
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Mss moeten we dan aan boord eens gaan meeten

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Goed idee! Wij nemen sowieso ook een foto package, dus een leuke foto bij Mickey is zo geregeld :)
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

We kunnen al beginnen met een lijstje en telefoonnr's ? Dan kan er een whatsapp groep aangemaakt worden bijvoorbeeld.
Wil iemand dit doen?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh dat is wel een goed idee! Ik wil dat wel doen hoor, stuurt iedereen die mee wil doen maar een PM naar mij met je telefoonnummer :)
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Oh ja, wat Prince Adam netjes gedaan heeft, denk aan het landnummer of laat weten of je uit Nederland of België komt :)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Dank voor de tip dat reserverings formelier bij gewerkt is. Snel net ingevuld en gemaild.

Telefoonnummer is ook door gestuurd olaflover.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik heb nog geen reactie en de vorige keren had ik die wel heel snel, ik hoop dus dat dat betekend dat ze de reservering aan het verwerken zijn
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

helaas :(
We have received your request for The Lion King on Broadway and Disney's Behind the Magic Tour (Pre & Post Cruise Only) (NY-08) for your upcoming sailing, but at this time are unable to process this request. The booking window for pre-reserving cruise activities and port adventures is not open for you just yet. It will open for you on July 3, 2017. On that date you are able to pre-reserve activities through My Cruise Activities (once paid in full) and complete My Online Check-In online.
De whatsapp groep is trouwens aangemaakt, we zitten er nu met 4 in, stuur je telefoonnummer en dan voeg ik je toe :)
Gebruikers-avatar
calimero
Member
Member
BerichtenCOLON 1016
GeregistreerdCOLON 15 Sep 2010, 20:15

Yep same hier. Wachten tot 18 juni.
Gebruikers-avatar
olafLover
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 1528
GeregistreerdCOLON 10 Nov 2015, 14:49

Ik snap niet zo goed waarom het dan met een formulier gaat, maar goed...
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar