VIP Rondleiding DLP 2 augustus

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Japperboy schreefCOLON
Kaylee19 schreefCOLONIk ga in december de vip tour doen, ik kan er eventueel daarna wel wat over op het forum zetten als jullie willen. Dan weten jullie of het eventueel het geld waard is.
Dat zou super zijn, als je zelf richting zou uitgaan waar je meer van zou willen weten, wat zou dat dan zijn? Ik vraag me af of er die dagnog meer mensen zijn, als je alleen bent kan je vast ook wel wat vragen stellen of verzoeken?

We boeken de vip tour voor alleen ons 2, zodat we helemaal de tour kunnen plannen zoals wij die willen doen. Het lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over dlp , maar we doen vooral de vip tour om meteen een attractie in te kunnen zonder te wachten, vooral omdat we er tijdens de kerstdagen zijn. Ook lijkt het ons super gaaf om het vuurwerk en de parades op de beste plekken te kunnen zien. Ik denk dat je wel verder speciale verzoeken kunt doen, omdat er bij boeking wordt gevraagd of er een speciale gelegenheid is. Verder laat ik me verrassen :)
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kaylee19 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Kaylee19 schreefCOLONIk ga in december de vip tour doen, ik kan er eventueel daarna wel wat over op het forum zetten als jullie willen. Dan weten jullie of het eventueel het geld waard is.
Dat zou super zijn, als je zelf richting zou uitgaan waar je meer van zou willen weten, wat zou dat dan zijn? Ik vraag me af of er die dagnog meer mensen zijn, als je alleen bent kan je vast ook wel wat vragen stellen of verzoeken?

We boeken de vip tour voor alleen ons 2, zodat we helemaal de tour kunnen plannen zoals wij die willen doen. Het lijkt me leuk om wat meer te weten te komen over dlp , maar we doen vooral de vip tour om meteen een attractie in te kunnen zonder te wachten, vooral omdat we er tijdens de kerstdagen zijn. Ook lijkt het ons super gaaf om het vuurwerk en de parades op de beste plekken te kunnen zien. Ik denk dat je wel verder speciale verzoeken kunt doen, omdat er bij boeking wordt gevraagd of er een speciale gelegenheid is. Verder laat ik me verrassen :)
Wow ik ben zeer benieuwd naar jullie ervaring, hopelijk mogen jullie veel nieuwe dingen ontdekken. K vraag me eigenlijk af of het met vip niet mogelijk zou zijn om ook achter de schermen te kijken... alle kostuums bekijken, floats van dichtbij, opname studio,...
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Ik denk niet dat het mogelijk is. Naar mijn idee gaat de tour voornamelijk om voorrang bij de attracties krijgen en dat je tijdens het wandelen ondertussen wat info krijgt over de parken.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kaylee19 schreefCOLONIk denk niet dat het mogelijk is. Naar mijn idee gaat de tour voornamelijk om voorrang bij de attracties krijgen en dat je tijdens het wandelen ondertussen wat info krijgt over de parken.
In dat geval kijk ik ook al uit naar mn gewone rondleiding. Zal ook verslag posten om daarna goed te kunnen vergelijken
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
yolayo
Member
Member
BerichtenCOLON 342
GeregistreerdCOLON 15 Mei 2010, 13:09

Japperboy schreefCOLON
K vraag me eigenlijk af of het met vip niet mogelijk zou zijn om ook achter de schermen te kijken... alle kostuums bekijken, floats van dichtbij, opname studio,...
Ik ga je even uit je droom helpen want als je verwacht dat je met een VIP Tour een kijkje achter de schermen kunt nemen kom je helaas erg bedrogen uit, dit zal nooit en never gaan gebeuren bij geen enkele Tour.

Een kijkje achter de schermen zul je alleen kunnen nemen als je er gaat werken!! En zelfs dan zul je nog niet overal mogen komen!
Afbeelding

Afbeelding



DLP teller:82 meerdaagse +23 dagtrips
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

yolayo schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
K vraag me eigenlijk af of het met vip niet mogelijk zou zijn om ook achter de schermen te kijken... alle kostuums bekijken, floats van dichtbij, opname studio,...
Ik ga je even uit je droom helpen want als je verwacht dat je met een VIP Tour een kijkje achter de schermen kunt nemen kom je helaas erg bedrogen uit, dit zal nooit en never gaan gebeuren bij geen enkele Tour.

Een kijkje achter de schermen zul je alleen kunnen nemen als je er gaat werken!! En zelfs dan zul je nog niet overal mogen komen!
Of meedoen met runDisney ;) Hier zijn we ook langs bepaalde gebouwen/opslagruimtes en wegen gekomen waar je als normale gast niet doorheen komt!
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Laura schreefCOLON
Of meedoen met runDisney ;) Hier zijn we ook langs bepaalde gebouwen/opslagruimtes en wegen gekomen waar je als normale gast niet doorheen komt!
Met de Run zie je ook nog steeds vrij weinig ;)
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

We zijn toch wat backstage gegaan vorig jaar. Passeerde oa een bedrijfsrestaurant

Verstuurd vanaf mijn SM-G920F met Tapatalk
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Ik zeg ook niet dat je met runDisney alles ziet. Ben toch op veel plekken geweest wat normaal niet toegankelijk is voor gewoon publiek. Een paar foto's (voor Japperboy? :P ):
Afbeelding
Podium stuntshow + backstage
Afbeelding
Tussen discoveryland en Fantasyland
Afbeelding
Achter de Studios
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Laura schreefCOLONIk zeg ook niet dat je met runDisney alles ziet. Ben toch op veel plekken geweest wat normaal niet toegankelijk is voor gewoon publiek. Een paar foto's (voor Japperboy? :P ):
Afbeelding
Podium stuntshow + backstage
Afbeelding
Tussen discoveryland en Fantasyland
Afbeelding
Achter de Studios
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ik weet het! Ik weet het! In september maar weer eens poging tot trainen ondernemen voor 2018
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Laura
Member
Member
BerichtenCOLON 2531
GeregistreerdCOLON 17 Apr 2014, 16:55

Japperboy schreefCOLON Ik weet het! Ik weet het! In september maar weer eens poging tot trainen ondernemen voor 2018
Dat kan jij! :thumbs: Ik neem dit jaar weer mijn compact camera mee bij alle afstanden, zal zeker weer een TR maken :)
DLP: 27x sinds 1994
WDW: 9x sinds 2009
DLC: 1x sinds 2007

Next DLP trip: runDisney France 2019
Next WDW trip: Marathon weekend 2020
Dopey Challenge Finisher 2019
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Laura schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON Ik weet het! Ik weet het! In september maar weer eens poging tot trainen ondernemen voor 2018
Dat kan jij! :thumbs: Ik neem dit jaar weer mijn compact camera mee bij alle afstanden, zal zeker weer een TR maken :)
:thumbs: Zeker doen, kunnen wij meegenieten.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Japperboy schreefCOLON2 augustus doe ik eindelijk de lang verwachte tour van Disneyland, geen VIP-tour, maar ik kijk er echt wel naar uit
En hoe was de tour in Disneyland?

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Frank_C80 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON2 augustus doe ik eindelijk de lang verwachte tour van Disneyland, geen VIP-tour, maar ik kijk er echt wel naar uit
En hoe was de tour in Disneyland?

Verstuurd vanaf mijn GT-P5210 met Tapatalk
De volledige tour vind je hier

http://www.cafemickey.com/forum/viewtop ... f=5&t=3085

Maar als je mijn mening vraagt:
De tour was leuk en interessant ook al wist ik al veel van de geschiedenis (en soms zelfs meer dan cm),het enige vervelende vond ik, dat cm soms foutieve informatie gaf, waarbij ik me afvraag of hij wel goede leerschool heeft gehad of gewoon iets ter plekke verzint omdat hij anders antwoord schuldig moet blijven. (Voorbeelden: hij zei dat great moments with mr lincoln eerste attractie met Audio-animatronics was, steamboat willy eerste Mickey mouse cartoon was en Walt hem animeerde, ook bij vele vragen over kleine verborgen details (zoals mijnschacht bij Eureka mining supplies) moest hij antwoord schuldig blijven. Misschien klink ik negatief, maar ik ben gewoon wat Disney freak hierin, ik heb wel ook veel nieuwe dingen bijgeleerd die alles weer goed maken. Ik raad het dan ook iedereen aan en eerlijk, ik zou hem nog eens willen doen of tour in de studios
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar