VIP Rondleiding DLP 2 augustus

Regelmatig organiseren we zelf een meeting of kunnen jullie op verschillende plekken afspreken om andere leden te ontmoeten.
Gebruikers-avatar
Mouseketeer
Member
Member
BerichtenCOLON 1507
GeregistreerdCOLON 09 Okt 2011, 13:00

Japperboy schreefCOLONNja laagseizoen is moeilijker voor mij aangezien ik onderwijzer ben. Kunnen we al van jaar op voorhand zien wat laag-, midden- en hoogseizoen is?
Hoogseizoen is juli & augustus, eind oktober en eind december in Disneyland Paris.
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Heb even een apart topic aangemaakt...
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Ik ben nog aan het twijfelen over 140euro, maar denk dat het echt wel een unieke ervaring kan worden
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prins Adam
Beheerder
Beheerder
BerichtenCOLON 9220
GeregistreerdCOLON 26 Mei 2010, 08:40

Japperboy schreefCOLONIk ben nog aan het twijfelen over 140euro, maar denk dat het echt wel een unieke ervaring kan worden
Je kan mss beter eens contact opnemen met DLP over de mogelijkheden en prijs. En of het ook kan op die datum?
Op zoek naar de beste aanbieding voor Disneyland Paris? klik hier
That it was all started by a mouse. (Walt Disney)

Afbeelding
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Heb zonet m'n beste Engels bovengehaald voor het schrijven van de mail. Ik heb gevraagd of het mogelijk is om op 2 augustus met 10 personen een VIP tour te doen van 1250 euro in het Nederlands. Hopelijk krijgen we een positieve reactie!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Stijneke
Member
Member
BerichtenCOLON 145
GeregistreerdCOLON 18 Apr 2016, 16:00

Ik heb een tijdje geleden zelf een aanvraag voor VIP-rondleiding gedaan. Dit voor de verjaardag van Amber.
Ik kreeg toen dit document. KLIK HIER
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Stijneke schreefCOLONIk heb een tijdje geleden zelf een aanvraag voor VIP-rondleiding gedaan. Dit voor de verjaardag van Amber.
Ik kreeg toen dit document. KLIK HIER
Mooi overzicht. Nu hebben we de kalender met de prijzen.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Juist mail gekregen en inderdaad ook zelfde document mogen ontvangen. 1400 euro voor in het hoogseizoen. Misschien is een andere datum dan misschien toch gewenst?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Weet iemand waarom er in oktober geen rondleidingen zijn?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Japperboy schreefCOLONJuist mail gekregen en inderdaad ook zelfde document mogen ontvangen. 1400 euro voor in het hoogseizoen. Misschien is een andere datum dan misschien toch gewenst?
Mss ergens een weekenddag in het middenseizoen. €120 p/p.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

2 augustus doe ik eindelijk de lang verwachte tour van Disneyland, geen VIP-tour, maar ik kijk er echt wel naar uit
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Frank_C80
Member
Member
BerichtenCOLON 122
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2016, 15:10

Japperboy schreefCOLON2 augustus doe ik eindelijk de lang verwachte tour van Disneyland, geen VIP-tour, maar ik kijk er echt wel naar uit
Ah leuk. Ik dacht dat het niet meer doorging omdat ik er niks meer van hoorde. Nu is het voor mij helaas te laat om nog iets op het werk geregeld te krijgen.
Veel plezier in ieder geval. Ik ga deze week naar Disneyland.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
INFINITY PASSHOLDER

Volg me op INSTAGRAM: storiesbyfrank
Kaylee19
Member
Member
BerichtenCOLON 219
GeregistreerdCOLON 24 Nov 2013, 18:23

Ik ga in december de vip tour doen, ik kan er eventueel daarna wel wat over op het forum zetten als jullie willen. Dan weten jullie of het eventueel het geld waard is.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Frank_C80 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON2 augustus doe ik eindelijk de lang verwachte tour van Disneyland, geen VIP-tour, maar ik kijk er echt wel naar uit
Ah leuk. Ik dacht dat het niet meer doorging omdat ik er niks meer van hoorde. Nu is het voor mij helaas te laat om nog iets op het werk geregeld te krijgen.
Veel plezier in ieder geval. Ik ga deze week naar Disneyland.

Verstuurd vanaf mijn SM-G800F met Tapatalk
Helaas is het bij mij een gewone tour, ik wil ooit ook wel nog eens de vip doen
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Kaylee19 schreefCOLONIk ga in december de vip tour doen, ik kan er eventueel daarna wel wat over op het forum zetten als jullie willen. Dan weten jullie of het eventueel het geld waard is.
Dat zou super zijn, als je zelf richting zou uitgaan waar je meer van zou willen weten, wat zou dat dan zijn? Ik vraag me af of er die dagnog meer mensen zijn, als je alleen bent kan je vast ook wel wat vragen stellen of verzoeken?
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar