Miss Café Mickey 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

opdracht 5 : de filmpjes ronde




Wanneer in 1987 de contracten getekend worden en Euro Disney de bouw start van het resort in de jaren daaropvolgend kwam daarmee een nieuw stukje Disney-magie naar Europa. In al die jaren is er natuurlijk veel gebeurt in en rond het resort. Om dit aan jullie te laten zien hebben we vele speciale momenten uit Disneyland Paris’ geschiedenis samengevat in een filmpje. Helaas is bij de montage niet alles netjes in volgorde gemonteerd… Gelukkig hebben we jullie als Disney-kenners die ons vast een handje kunnen helpen. Jullie taak is om bij ieder fragment het jaartal te geven en de naam van de gebeurtenis. Dit kan een show of parade zijn, een bouw of de opening van iets of misschien een bijzondere gebeurtenis waar ook Disneyland Paris aandacht aan heeft geschonken. Wanneer het gaat om een parade of show, dan kan het zijn dat deze meerdere jaren te zien is geweest. Enkel het jaar waarin deze in première is gegaan is voldoende om te vermelden. De andere gebeurtenissen hebben allemaal maar eenmalig plaatsgevonden. Bij de shows en parades mag zowel de Franse of Engelse benaming gebruikt worden als er die is. De andere gebeurtenissen mag je gewoon omschrijven wat het is. Veel succes!

Let op! Verstuur de antwoorden (fragmentnummer, jaartal en omschrijving/naam) via PB aan mij en plaats de antwoorden niet hier op het forum. Na afloop plaatsen we hier de juiste antwoorden.

Voor deze opdracht krijgen jullie weer 2 weken de tijd .
En op zondag 30 Juli zal deze opdracht dus eindigen .
En zal ook de grote opdracht eindigen .
Niet veel daarna zullen we weten wie de nieuwe Miss en Mister Café Mickey worden .
Alvast veel succes !!!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Afbeelding

Smakelijk allemaal!

Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
belle1608
Miss CM
Miss CM
BerichtenCOLON 457
GeregistreerdCOLON 19 Jun 2014, 09:42

Ooo ik krijg trek van jullie mooie creaties!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Het water loopt ervan in m'n mond .... ziet er heel lekker uit!!! En wat een top creatie(s)!!!!
Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Dank dank. :) iedereen blij hier en natuurlijk veel complimenten voor lissa. :)

Zit hier natuurlijk trots te wezen.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Wow wat een prachtige creaties en zoveel verscheidenheid!
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

super bedankt dat ik het wat later mocht inleveren.
door een situatie op het werk later als verwacht. en me taart dus niet af kunnen maken zoals ik wilde

hier bij een foto.

Afbeelding

wilde er nog een minnie en mickey cakepops opzetten en in het zilver 25.
maar helaas geen tijd gehad
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLONWow wat een prachtige creaties en zoveel verscheidenheid!
Dank je wel


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
magicmama
Member
Member
BerichtenCOLON 274
GeregistreerdCOLON 08 Aug 2014, 19:00

Mooie taarten allemaal. Succes met de nieuwe opdracht

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk
Gebruikers-avatar
Miss Ariel
Member
Member
BerichtenCOLON 1806
GeregistreerdCOLON 10 Apr 2014, 08:37

prachtige creaties allemaal!!! het was weer moeilijk kiezen maar top werk iedereen!

sucses en plezier met de filmpjes opdracht! :thumbs:
Best day ever <3 1 april 2017 our wedding day
Part of that Disney world <3
*Magical Bucketlist*
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Miss Ariel schreefCOLONprachtige creaties allemaal!!! het was weer moeilijk kiezen maar top werk iedereen!

sucses en plezier met de filmpjes opdracht! :thumbs:
Hier sluit ik mij helemaal bij aan! Was zeker moeilijk om de punten te verdelen. Goed gedaan allemaal!
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Spannend allemaal, heel veel succes allemaal met de laatste opdracht en met de grote opdracht. :D
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Myriam23 schreefCOLONsuper bedankt dat ik het wat later mocht inleveren.
door een situatie op het werk later als verwacht. en me taart dus niet af kunnen maken zoals ik wilde

hier bij een foto.

Afbeelding

wilde er nog een minnie en mickey cakepops opzetten en in het zilver 25.
maar helaas geen tijd gehad
Jammer dat je niet genoeg tijd had Myriam, het idee klinkt echt super leuk. Had het graag gezien.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Myriam23
Member
Member
BerichtenCOLON 256
GeregistreerdCOLON 21 Sep 2014, 16:18

Mama van prinsesjes schreefCOLON
Myriam23 schreefCOLONsuper bedankt dat ik het wat later mocht inleveren.
door een situatie op het werk later als verwacht. en me taart dus niet af kunnen maken zoals ik wilde

hier bij een foto.

Afbeelding

wilde er nog een minnie en mickey cakepops opzetten en in het zilver 25.
maar helaas geen tijd gehad
Jammer dat je niet genoeg tijd had Myriam, het idee klinkt echt super leuk. Had het graag gezien.
Dank je, ja had in me hoofd om zo een perkje uit het park na te maken van minnie en mickey maar helaas.
It's kind of fun to do the impossible

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

D-Tekenaar schreefCOLONopdracht 5 : de filmpjes ronde




Wanneer in 1987 de contracten getekend worden en Euro Disney de bouw start van het resort in de jaren daaropvolgend kwam daarmee een nieuw stukje Disney-magie naar Europa. In al die jaren is er natuurlijk veel gebeurt in en rond het resort. Om dit aan jullie te laten zien hebben we vele speciale momenten uit Disneyland Paris’ geschiedenis samengevat in een filmpje. Helaas is bij de montage niet alles netjes in volgorde gemonteerd… Gelukkig hebben we jullie als Disney-kenners die ons vast een handje kunnen helpen. Jullie taak is om bij ieder fragment het jaartal te geven en de naam van de gebeurtenis. Dit kan een show of parade zijn, een bouw of de opening van iets of misschien een bijzondere gebeurtenis waar ook Disneyland Paris aandacht aan heeft geschonken. Wanneer het gaat om een parade of show, dan kan het zijn dat deze meerdere jaren te zien is geweest. Enkel het jaar waarin deze in première is gegaan is voldoende om te vermelden. De andere gebeurtenissen hebben allemaal maar eenmalig plaatsgevonden. Bij de shows en parades mag zowel de Franse of Engelse benaming gebruikt worden als er die is. De andere gebeurtenissen mag je gewoon omschrijven wat het is. Veel succes!

Let op! Verstuur de antwoorden (fragmentnummer, jaartal en omschrijving/naam) via PB aan mij en plaats de antwoorden niet hier op het forum. Na afloop plaatsen we hier de juiste antwoorden.

Voor deze opdracht krijgen jullie weer 2 weken de tijd .
En op zondag 30 Juli zal deze opdracht dus eindigen .
En zal ook de grote opdracht eindigen .
Niet veel daarna zullen we weten wie de nieuwe Miss en Mister Café Mickey worden .
Alvast veel succes !!!
Even up, kunnen we het makkelijker terug vinden. ;)
Volg onze avonturen op instagram
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar