Mister Café Mickey 2017

Stap binnen in ons gezellig café, maak een praatje met andere leden, stel vragen of tel samen af naar een volgend tripje.
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Wauw wat een gezellige taart Prins Philip, ik denk dat het wel een uitdaging is om deze te maken.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prince Philip schreefCOLONHierbij mijn ontwerp voor een taart helaas niet de tijd gehad om een echte taart te bakken. En ook niet een ster in grote taarten maken. Daarom heb ik met de computer een taart ontworpen ik heb er nog 2 andere ook ontworpen maar volgensmij mochten we er maar 1 plaatsen.

Afbeelding
Heel leuk gemaakt! the Disney infinity cake :D
goh maar 1 plaatsen... ik heb die regel proberen te omzeilen door er een projectie-filmpje van te maken :lol:
wat mij betreft, ik ben benieuwd ook naar je andere creaties
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

Hierbij dan nog de andere 2 taarten die zijn meer gebaseerd op classics waardoor je met de smaak van de taart kunt uitpakken.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikers-avatar
Prince Philip
Member
Member
BerichtenCOLON 432
GeregistreerdCOLON 08 Okt 2011, 21:46

De mickey en mickey op een creme taart met verschillend fruit is mijn favoriet omdat deze classic eenvoudig maar toch luxe en ook te gebruiken is voor vele gelegenheden. Deze zou met gemak als desserttaart op een van de buffetten in de hotel kunnen staan.
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Prince Philip schreefCOLONDe mickey en mickey op een creme taart met verschillend fruit is mijn favoriet omdat deze classic eenvoudig maar toch luxe en ook te gebruiken is voor vele gelegenheden. Deze zou met gemak als desserttaart op een van de buffetten in de hotel kunnen staan.
Ik vind degene met de hidden Mickey's wel nog zeer stijlvol om mee uit te pakken. stiekem wou ik zo'n bruidstaart te hebben :P
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

opdracht 5 : de filmpjes ronde




Wanneer in 1987 de contracten getekend worden en Euro Disney de bouw start van het resort in de jaren daaropvolgend kwam daarmee een nieuw stukje Disney-magie naar Europa. In al die jaren is er natuurlijk veel gebeurt in en rond het resort. Om dit aan jullie te laten zien hebben we vele speciale momenten uit Disneyland Paris’ geschiedenis samengevat in een filmpje. Helaas is bij de montage niet alles netjes in volgorde gemonteerd… Gelukkig hebben we jullie als Disney-kenners die ons vast een handje kunnen helpen. Jullie taak is om bij ieder fragment het jaartal te geven en de naam van de gebeurtenis. Dit kan een show of parade zijn, een bouw of de opening van iets of misschien een bijzondere gebeurtenis waar ook Disneyland Paris aandacht aan heeft geschonken. Wanneer het gaat om een parade of show, dan kan het zijn dat deze meerdere jaren te zien is geweest. Enkel het jaar waarin deze in première is gegaan is voldoende om te vermelden. De andere gebeurtenissen hebben allemaal maar eenmalig plaatsgevonden. Bij de shows en parades mag zowel de Franse of Engelse benaming gebruikt worden als er die is. De andere gebeurtenissen mag je gewoon omschrijven wat het is. Veel succes!

Let op! Verstuur de antwoorden (fragmentnummer, jaartal en omschrijving/naam) via PB aan mij en plaats de antwoorden niet hier op het forum. Na afloop plaatsen we hier de juiste antwoorden.

Voor deze opdracht krijgen jullie weer 2 weken de tijd .
En op zondag 30 Juli zal deze opdracht dus eindigen .
En zal ook de grote opdracht eindigen .
Niet veel daarna zullen we weten wie de nieuwe Miss en Mister Café Mickey worden .
Alvast veel succes !!!
Gebruikers-avatar
D-Tekenaar
Member
Member
BerichtenCOLON 12207
GeregistreerdCOLON 17 Okt 2013, 19:49

Japperboy schreefCOLON
Prince Philip schreefCOLONHierbij mijn ontwerp voor een taart helaas niet de tijd gehad om een echte taart te bakken. En ook niet een ster in grote taarten maken. Daarom heb ik met de computer een taart ontworpen ik heb er nog 2 andere ook ontworpen maar volgensmij mochten we er maar 1 plaatsen.

Afbeelding
Heel leuk gemaakt! the Disney infinity cake :D
goh maar 1 plaatsen... ik heb die regel proberen te omzeilen door er een projectie-filmpje van te maken :lol:
wat mij betreft, ik ben benieuwd ook naar je andere creaties

Klopt je mocht maar 1 taart inleveren .
Maar we zijn toch blij dat we ook even de andere creaties konden zien .
Gebruikers-avatar
Michelle
Member
Member
BerichtenCOLON 618
GeregistreerdCOLON 21 Nov 2011, 22:02

Jammer dat niet alle deelnemers de taartopdracht hebben ingeleverd, maar de creaties die er zijn, zijn zeker mooi geworden :thumbs:
Afbeelding
38x Disneyland Paris, 18x Disney On Ice, 1x Mediterranean Cruise Disney Magic
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Michelle schreefCOLONJammer dat niet alle deelnemers de taartopdracht hebben ingeleverd, maar de creaties die er zijn, zijn zeker mooi geworden :thumbs:
In dat geval ben ik toch al zeker van een top 3 :P maar ik had ook graag meer creaties gezien. Als het van taart opdracht afhangt zie ik bij de mannen maar 1 winnaar...
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Succes allemaal met de laatste ronde en met de grote opdracht voor degenen die hem nog niet af hebben dan. ;) Sommigen zijn zo snel hier.
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Japperboy
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4962
GeregistreerdCOLON 11 Mrt 2015, 19:44

Mama van prinsesjes schreefCOLONSucces allemaal met de laatste ronde en met de grote opdracht voor degenen die hem nog niet af hebben dan. ;) Sommigen zijn zo snel hier.
:roll:
Klik hier voor de Café Mickey kalender.

Wil je graag een verblijf boeken in Disneyland Paris? klik hier voor de aanbiedingen!
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONSucces allemaal met de laatste ronde en met de grote opdracht voor degenen die hem nog niet af hebben dan. ;) Sommigen zijn zo snel hier.
:roll:
Afbeelding


Sent from my iPhone using Tapatalk
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Tess81
Member
Member
BerichtenCOLON 1285
GeregistreerdCOLON 21 Jan 2015, 18:45

Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONSommigen zijn zo snel hier.
:roll:
"Noemt geen namen"
Hahaha
DLP
1992 1x
2008 1x
2015 2x
2016 1x
2017 3x
2018 1x
2020 1x
2022 1x

DLC
1999 1x
Gebruikers-avatar
Mama van prinsesjes
Moderator
Moderator
BerichtenCOLON 4991
GeregistreerdCOLON 29 Jun 2015, 19:52

Tess81 schreefCOLON
Japperboy schreefCOLON
Mama van prinsesjes schreefCOLONSommigen zijn zo snel hier.
:roll:
"Noemt geen namen"
Hahaha
Afbeelding
Volg onze avonturen op instagram
Gebruikers-avatar
Lars1978
Member
Member
BerichtenCOLON 523
GeregistreerdCOLON 10 Jan 2017, 07:49

Ik ben klaar met alles. Jij ook, Jasper? En nu wachten op de uitslag... die volgt als ik, hoe kan het ook anders, in DLP zit!!
Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar