Panama kanaal

Alle algemene informatie over de DCL's.
BUTTON_POST_REPLY
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Heeft er iemand een van de afgelopen jaren de Panama kanaal cruise gedaan?
Ik denk erover volgend jaar de San Diego-Galveston te boeken.
Ben echt specifiek op zoek naar ervaringen van die cruise want heb zelf al 12 cruises gedaan: het merendeel lange cruise zoals paar keer de TA, 12n inaugural Northern Capitals, 11n Med, Alaska etc.
Heb intussen al een jaar of 5 niet meer gecruised omdat ik er beetje op uitgekeken was: steeds zelfde activiteiten en entertainment maar heb nu wel het gevoel dat ik er weer klaar voor ben.

Voor mij grootste nadeel is dat deze cruise op de Wonder is, ben namelijk niet zo een fan van de shows op de Wonder: Golden Mickeys vind ik de HKDL versie beter, Frozen nog niet live gezien maar niet overtuigd van de livestream en zoals velen een overkill aan Frozen en Tja Disney Dreams is prachtig maar intussen ook al heel vaak gezien en is sowieso niet Wonder-specifiek.

Verder heb ik wel beetje schrik dat de verhouding portdays/seadays wel beetje uit balans is en de laatste 2 ports heb ik al eerder gedaan.

Dusss ben vooral op zoek naar info rond de cruiseactiviteiten; of er veel speciaals te doen was dat je op de normale cruises niet te doen of zien krijgt etc. Ook naar de drukte op het schip en aantal kinderen etc.
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Heb hem intussen toch maar vastgelegd, incl de 6n cruise die erop volgt (niet voor de ports want overlappen met de Panama, maar is de eerste Kerstcruise van het seizoen)
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
Gebruikers-avatar
Chipmunkmaniac
Member
Member
BerichtenCOLON 63
GeregistreerdCOLON 31 Okt 2016, 14:56

Kleine reminder voor zij die cruises willen boeken of geboekt hebben. Zolang de full payment date er nog niet, is blijf de prijzen monitoren als je geen travel agent hebt die dat voor je doet... Ik had dus de Panama een dag of 10 geleden geboekt en deze ochtend exact dezelfde cat. stateroom voor 270 EUR minder herboekt...
WDW: 30x
HKDL: 25x
DLR: 19x
DCL: 16x
TDR: 9x
Aulani: 1x
DLP: ?? (+CM 2003-2008)
BUTTON_POST_REPLY

Terug naar